Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej zavedeného eshopu s oblečením

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 7. 12. 2017
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobrý den,
rozhodli jsme se nabídnout k prodeji zavedený eshop s potencionálem pro další růst a s velmi kvalitním názvem HitModa"tečka"cz. Obchod je zaměřen na prodej především dámského módního zboží a dále na prodej dětské a pánské módy, vše s přirážkou cca 100% a s automatickým napojením na dodavatele.
Eshop je kompletně naprogramovaný na míru, tedy neběží na žádné šabloně typu prestashop, shoptet a podobně. Výhoda je, že nemusíte platit žádné měsíční poplatky za vedení shopu nebo koupi modulů. Další výhodou je, že pokud rozumíte (nebo máte někoho kdo rozumí) jazyku PHP, můžete si cokoli Vás napadne do eshopu doprogramovat (popřípadě upravovat to, co již naprogramováno je).
Nechybí ani možnost platby online. (napojení na GoPAY)
Eshop je napojený na dodavatele (kontakt předáme) pomocí PHP scriptu, který každý den stahuje nové/aktuální zboží vč. množství na skladě a dodacích lhůt. V tomto scriptu si můžete nastavovat prodejní ceny, názvy zboží a podobně.
Administrace
  • Naprogramovaná je pro co nejjednodušší použití a nejrychlejší vyřízení objednávek.
  • Stačí pár kliků a k novým objednávkám se hromadně vytvoří faktury, dodací listy, soubor pro snadný export objednávek na zasilkovna.cz (vyřízení objednávek zabere cca 10 minut).
  • Možnost vytvoření dobropisů.
  • Faktury a dobropisy jsou graficky navrženy na míru eshopu. Čísla na všech dokumentech jsou propojena a tím snadno vyhledáte všechny dokumenty k dané objednávce. (zmiňujeme to hlavně proto, že když se používá fakturace třetí strany tak se těžko párují FA s objednávkami a je pak složité dohledání, když se něco rychle potřebuje)
  • Odesílání SMS a emailu zákazníkům o stavu objednávky (napojeno na GoSMS).
  • Přidání vlastního zboží, kterého si přejete.
  • Generátor minikatalogů pro propagaci, kterou přidáváme do balíků.
  • Generátor obrázků pro propagaci na Facebooku.
  • Vytvoření slevových kupónů
  • Úprava kategorií
Z našich zkušeností je práce o eshop takováto
2-3 týdně se hromadně objedná zboží u dodavatele pro zákazníky (zabere 10-30 min)
Po doručení objednávky od dodavatele se přes administraci hromadně vytisknou veškeré potřebné dokumenty (faktury, dodací listy, odesílací štítky, odešle se SMS a email o expedici zboží - 10 min práce).
Zboží se roztřídí a zabalí do krabic (dodáme dodavatele krabic za výhodné ceny) (30-60 min).
Poté se vše najednou odnese na jedno místo - pobočka Zasilkovna.cz, která už si sama balíky rozebere, kam má jaký a čím zaslat (Pošta, DPD, Slovenská pošta, pobočky zásilkovny). Tedy nemusíte tvrdnout ve frontách na poště a podobně (otázka jedné minuty), ani vyplňovat žádné lístečky pro podání (ty vám vytiskne automaticky administrace). Proto spolupracujeme jen se zásilkovnou pro rychlé vyřízení podání zásilek.
Dále automatické napojení pomocí XML feedů na
  • Glami.cz
  • Heureka.cz
  • Facebook pixel / products
  • Google merchant
  • Zbozi.cz
Vše je naprogramováno tak, aby se počítaly konverze u jednotlivých napojení.
Všechny scripty jsou naprogramovány přesně na míru tohoto shopu.
Pro shop jsou připraveny reklamy na sklik.cz, Google Adwords. Stačí jen spustit.
Předmětem prodeje je
  • Lukrativní doména: HitModa"tečka"cz
  • Eshop na míru vč. administrace.
  • Logo obchodu vč. grafických podkladů.
  • Facebook skupina s 1100+ fanoušky.
  • Dodavatel oblečení.
  • Dodavatel krabic.
  • Emaily (info@hitmoda"tečka"cz a objednavky@hitmoda"tečka"cz ovládané přes Gmail.com)
  • Účet Heureka.cz
  • Účet Glami.cz
  • Účety Google - adword, analytics, merchant.
  • Účety Seznam - zbozi.cz, sklik.cz
  • Účty na GoPAY, GoSMS, Zásilkova pomůžeme převést na vaše účty.
  • Databáze zákazníků.
Předmětem prodeje v této aukci není náš sklad. Ten si můžete po případné domluvě dokoupit. Aktuální hodnota skladu je cca 120 000 Kč.
Veškeré pohledávky a dobropisy za vrácené zboží jsou uhrazeny. Tedy se eshop prodává bez jakýchkoliv závazků.
Pro správný chod eshopu si musíte zřídit hosting s podorou MySQL a PHP 7.0+ (např. u onebit.cz za 99 Kč / měs úplně dostačuje)
Data a Čísla E-shopu od 1.11.2015 do 20.7.2016 - běželo na prestashopu, nebylo napojeno na zasilkovnu.
Celkový příjem: 342 542kč
Náklady za dopravu: 31 570kč
Náklady na zboží: 172 520kč
Náklady na reklamu: cca 22 000kč
Zisk: 116 452 Kč
Od 8.2016 do 4.2017 byl eshop mimo provoz z důvodu kompletní rekonstrukce a převodu na vlastní systém.
Data a Čísla E-shopu od 1.5.2017 do 17.10.2017 - běží na našem systému na míru
Celkový příjem: 542 091Kč (529 objednávek)
Náklady za dopravu: 36 393 Kč
Náklady na zboží: 297 243 Kč
Náklady na reklamu: 31 652 kč
Zisk: 176 803 Kč (průměr 36 000 měsíčně)
Návštěvnost od 1.5.2017 – 17.10.2017
Návštěv: 60 133
Nových uživatelů: 32 714
Zobrazení stránek: 190 491
Nárůst začal hlavně od června, kdy se nejvíce investovalo do reklamy.
Zhruba od konce srpna na eshop neběží žádná placená reklama.
Září cca 400 návštěv /den
Říjen cca 300 návštěv / den
V měsících kdy byly puštěné reklamy se návštěvnost pohybovala 500-900 /den (Rekord je 1310 / den)
Podrobně viz. GRAF v přílioze
Také se určitě koukněte na graf konverzí, který jsme ale zprovoznili až od 16.8. (do této doby je tedy prázdný)
Tzn.: Za 2 měřené měsíce je zde 248 objednávek (461 ks zboží) v hodnotě 261 100 Kč (4-5 objednávek denně bez reklam)
Pro začátek pomůžeme vše vysvětlit / poupravit dle Vašeho přání. Dodat grafické podklady pro reklamy.
Pro začátek provozování eshopu je zapotřebí počítat s prvotními náklady pro nákup zboží od dodavatele pro zákazníky. Zásilkovna.cz vyplácí dobírky cca 7-14 od převzetí zboží zákazníkem + doba doručení od dovatele a předání objednávky zákazníkovy.
Důvodem prodeje je vedení současně druhého eshopu, ve kterém se nám daří ještě lépe a od nového roku práce v zahraničí.
Jak proběhne převod
Kupující obdrží smlouvu o převodu obchodu spolu s první zálohovou fakturou (ve výši 70% z konečné částky) se splatností 7dnů, po jejím uhrazení zašleme fakturu, dáme pokyn k převodu domény a pokyn k předání přístupů do obchodu a FB stránkám a samozřejmě zašleme další zálohovou fakturu na zbytek z konečné sumy, tentokrát se splatností 14, případně 21 dnů. Byli by jsme velice rádi, kdyby převod proběhl v co možná nejkratší době.
Pro vaše případné dotazy nás kontaktujde na emailu info@hitmoda“tečka“cz
25 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 21. 11. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E