Zadejte hledaný výraz...

Problémový zákazník – nevyzvednutí balíku a jeho žádost o opětovné zaslání

Miranda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 11. 2017 10:13:29
Dobrý den,
prosím o radu, jak se zachovat v tomto případě. Zákazník si u mě objednal zboží s dodáním - uložení na poště. Jenže balík na poště leží a zákazník se nemá k jeho vyzvednutí. Mám možná oprávněnou obavu, že balík se mi vrátí zpátky - zákazník se choval dost nestandardně: zboží objednal telefonicky ve 22.20 hodin (moje hloupost, že jsem telefon vzala....) na dobírku s dopravou zdarma, objednal velké množství zboží, které se běžně prodává po pár kusech, psal mi nepochopitelné emaily na moje informativní emaily ohledně pohybu balíčku, už jednou mi napsal, ať mu balík pošlu znovu, že ho nestihl vyzvednout (přičemž já mu ještě nic neposlala) apod. Prostě mám dojem, že si zboží objednal člověk, co to s objednávkou nemyslel vážně a co možná má problémy s pamětí, nebo s čím.... Jak byste se zachovali vy, kdyby se vám po takové zkušenosti balík vrátil a zákazník vás požádal, abyste mu ho poslali zpátky? Jsem připravená na jeho možný email pak už nereagovat. Už jen proto, že mě jeho přeprava na poštu stála peníze, které se mi již nevrátí. Díky předem za odpovědi. M.
30. 11. 2017 10:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314970
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 11. 2017 10:25:14
Prvni vec, kterou bych udelal je mu zavolal, ze jeho balicek na nej ceka na poste a ze si ho muze vyzvednout, zvlast kdyz vam uz jednou psal ze si ho nestihl vyzvednout, treba ani nevi ze tam lezi... Vas popis situace prilis nenasvedcuje tomu, ze byste tohle udelala (emaily nestaci, lidi jsou schopny to bez precteni smazat ebo si to spojit s uplne jinou veci...)
Zaklad je ale komunikovat.
30. 11. 2017 10:25:14
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314968
Miranda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 11. 2017 10:30:06
Díky za rady, asi zákazníkovi zavolám :-)
30. 11. 2017 10:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314967
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 11. 2017 11:18:46
Buď je to člověk co zapomněl - zavolat.
Alternativa dvě = vysírka. Béžně od nás chodí zboží za 15 - 20 tis na slovensko si pojezdit v autě a zpět. Zákazník na zavolání zboží samozřejmě chce. Vždycky je kamioňák nebo pršelo, nebo přišel o nohy a nebo naboural prostě to "jako" nešlo. Vždy jim posíláme zálohovku na úhradu celého zboží. Uhradí jeden z deseti. Opětovné zaslání nikdy ani za půl roku bez úhrady.
Za letošní sezónu máme dvě a půl palety zboží, kterého se teď zbavujeme. V ČR a SK naprosto normální stav. Zákazník chce vše skladem a vše v den odeslání. Poštovné zdarma, cenu lepší než velkoobchodní a pak zboží nepřevezme.
30. 11. 2017 11:18:46
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314966
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
30. 11. 2017 12:13:23
už jenom to že si dovolí zavolat v 22 hod., to je vrchol! já si kvůli tomu pořídil druhý tel. a mám na něm nastavený čas kdy zvoní, pokud někdo volá mimo pracovní dobu tak ho to rovnou típne a jinak jak radí ostatní, zavolat mu...
30. 11. 2017 12:13:23
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314965
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 11. 2017 12:24:05
tallpa: Vrcholem bych to uplne nenazyval, proste to jen vyzkousel a on to vyslo... Na tom zas nevidim nic az tak spatneho, standard je neco jako delas ty, ze se proste nedovolam, kdyz se dovolat nemam a dovolam kdykoliv se dovolat mam a tady se ocividne dovolal :))
30. 11. 2017 12:24:05
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314964
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
30. 11. 2017 13:26:25
Neřešit a normálně mu zavolat. Někteří zákazníci mají jiné myšlenkové pochody. Nedávno se mi v neděli dovolal zakaznik, telefonicky objednal skladové výrobky a trval na tom, že to chce v neděli odeslat poštou. Že konkurence to tak dělá. Tak jsem mu v klidu řekl, že to ihned odešlu, ale upozorňuji, že ČP posílá notifikace na mobil až v pondělí a vše bylo v pohodě :-)
To chce klid a nebát se komunikovat.
30. 11. 2017 13:26:25
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314963
HonzaD
verified
rating uzivatele
1. 12. 2017 11:36:57
Klasika, my posíláme před ukončením odběrní lhůty SMS a když se zásilka vrátí dál to neřešíme. Obvolávání zákazníka a nějaké řešení je zbytečná ztráta času a nervů.
1. 12. 2017 11:36:57
https://webtrh.cz/diskuse/problemovy-zakaznik-nevyzvednuti-baliku-a-jeho-zadost-o-opetovne-zaslani/#reply1314962
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit