Potřebuji pomoct s odkoupením generických domén - rychle
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 41

Postih ze strany Heureka.cz za slevu po nákupu

  1. Prosím o názor na chování portálu heureka. Zda-li se již nejedná o vyhrožování, nebo naopak pokud jsou skutečně v právu. Vlastním eshop, u kterého jako poděkování za kladnou recenzi umístěnou na portálu heureka odpovídám touto hláškou:

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jako poděkování za Vaše hodnocení Vám zasíláme slevový kód ve výši 5% na Váš další nákup. S pozdravem obchod .......
    Poděkování zasílám pouze zákazníkům, kteří dají kladnou recenzi, negativní recenze nemáme od doby kdy jsme toto poděkování začali odesílat cca 6 měsíců. V emailu poté zašleme slevový kód.

    Níže tedy zasílám konverzaci s portálem heureka:


    Dobrý den,

    pokoušela jsem se s vámi telefonicky spojit, bohužel neúspěšně.

    Dovolte, abych vás upozornila na porušování obchodních podmínek pro službu Ověřeno zákazníky, kde konkrétně dochází k poskytování slevy pouze za pozitivní hodnocení.

    Zasílám přímo odkaz na obchodní podmínky, kde konkrétně porušujete bod 3.4.:

    https://www.heurekashopping.cz/resou...ekacz-2016.pdf

    Cituji:

    "3.4. Obchodník není oprávněn jakýmkoli způsobem narušovat objektivnost a zkreslovat pravdivost Dotazníků, a to zejména ovlivňováním výběru Zákazníků, kterým má být Dotazník zaslán, vyplňováním Dotazníku ze strany zaměstnanců Obchodníka nebo jím pověřených osob či vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení. Obchodník rovněž není oprávněn Zákazníka jakkoli postihovat za zaslání negativního hodnocení, například nabízením nevýhodnějších cen ve srovnání s jinými Zákazníky, odstoupením od uzavřené kupní smlouvy, odmítnutím dalšího prodeje Zboží nebo poskytování služeb nabízených Obchodníkem, apod. V případě, že k tomuto jednání na straně Obchodníka dojde, je Provozovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy. Ustanovení tohoto článku nemají žádný vliv na právo Obchodníka reagovat na hodnocení Zákazníků způsobem, umožněným Provozovatelem."

    Pokud od této chvíli budete i nadále pokračovat v tomto směru, budeme nuceni z toho vyvodit důsledky.

    Předem děkuji za pochopení.
    S přáním krásného dne.....
    Dobrý den paní ..., v bodě, který uvádíte není nikde uvedeno, že se
    nesmí poskytovat slevy zákazníkům, kteří dají kladné hodnocení. V
    obchodních podmínkách máte pouze uvedeno (Obchodník rovněž není oprávněn
    Zákazníka jakkoli postihovat za zaslání negativního hodnocení). Já
    zákazníky, kteří dají negativní hodnocení nijak nepostihuji. Dávám 5%
    slevu pouze zákazníkům kteří dají pozitivní hodnocení (námi nabízená
    sleva není postihování zákazníků s negativním hodnocením), nepenalizuji
    zákazníky s negativním hodnocením. Pravdivost a objektivnost dotazníků
    nenarušuji. Prosím tedy vysvětlete mi ještě jednou co vlastně porušuji a
    jaké důsledky konkrétně máte na mysli. Děkuji.

    Dobrý den pane ....,

    zde zasílám přímo větu, kde je mnou zmíněná problematika uvedena:

    "Obchodník není oprávněn jakýmkoli způsobem narušovat objektivnost a zkreslovat pravdivost Dotazníků, a to zejména ovlivňováním výběru Zákazníků, kterým má být Dotazník zaslán, vyplňováním Dotazníku ze strany zaměstnanců Obchodníka nebo jím pověřených osob či vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení."

    To, že informaci týkající se slevy, uvádíte pouze u doporučujících recenzí takto veřejně, bereme jako porušování níže uvedených obchodních podmínek.

    S přáním krásného dne....

    Dobrý den paní ...., možnost ovlivňovat objektivnost dotazníků
    zaslaných heurékou zákazníkům nemám, rovněž nemám možnost zkreslovat
    pravdivost dotazníků. Dotazníky vyplňují naši zákazníci. Rovněž nemohu
    ovlivnit, komu dotazník heuréka zašle. V mém poděkování za recenzi není
    nikde uvedeno ať hodnotí zákazníci pozitivně, nebo jakkoli jinak. Prosím
    tedy napište mi, jaké by z toho byly konkrétně důsledky, kdybybych
    pokračoval v tomto způsobu poděkování zákazníkům. Rád bych tyto důsledky
    měl od Vás písemně. Děkuji.

    Dobrý den pane...,

    kdyby k níže zmíněné problematice docházelo, byli bychom nuceni e-shopu odebrat certifikát Ověřeno zákazníky.

    Předem děkuji za pochopení.
    S přáním krásného dne .....

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Co vám na tom není jasné? Za pozitivní recenze nesmíte platit, ani formou slevy. Jinak je narušena nezávislost.

  4. Díky za názor, sleva není platba. Je to forma poděkování.

  5. Trošku nechápu:

    Vy nabízíte veřejně 5% slevu na další nákup v případě pozitivního hodnocení na heurece? Pokud ano, respekt paní z heureky, že vám to 3x vysvětluje jak idiotovi.

  6. Nepenalizuješ ty co daj negativní hodnocení, ale zvýhodňuješ ty který ti daj pozitivní = porušení podmínek jak z učebnice. Bohužel.

  7. Takiež neviem čo na tom nechápeš. Človek proste dá kladne hodnotenie a dostane zato 5% zľavu tým ho nepriamo nabádaš aby dal kladne hodnotenie.

  8. Tiež súhlasím s ostatnými, ide o porušenie podmienok, konkrétne "vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení."

  9. Ok,ale kdyz heureka zasila svuj dotaznik vsem zakaznikum i tem,kteri nenakoupili pres heureku,melo by to byt take poruseni pravidel.Nebo se opet pletu?Je ale podivne ze pul roku s mym podekovanim heureka nic nedelala.

  10. Pochop, že tě nikdo nenutí využívat heureku. Pokud ji chceš využít, musíš dodržovat jejich pravidla, posílat jim informace o všech objednávkách.

    Že si toho půl roku nevšimli? Buď rád. Že tě 10x nechytne revizor bez jízdenky neznamená, že nepotřebuješ lístek...

  11. Chápu heureku, ale chápu i pána.. Přeci, když vidím, že má eshop kladná hodnocení -> objednám, když pak vidím, že můžu dostat slevu na další nákup, pokud ohodnotím -> udělám to.. ale určitě nenapíšu kladné hodnocení, pokud budu nespokojen, když nebudu spokojen, určitě nebudu stát o slevu na další nákup.. Pán tedy nepodplácí zákazníky, aby hodnotili kladně, pouze jim dává důvod, aby hodnocení nezahodili do koše, to mi nepřijde nijak nefér. Pokud by žádal lidi, aby prováděli falešné objednávky a dávali jim kladná hodnocení za slevu, je to ovlivnování.

    Heureka ma celkově zajímavé postoje. Mi zase odmítli smazat zápornou recenzi paní, která si ani nevyzvedla balíček.. požadovali screen emailu.. dostali ode mě log všech emailů ze systému, ale přimo vygenerované emaily nezálohuji, takže jsem jim nemohl poskytnout.. je logické, že maily odesílá systém a ne ja ručně z outlooku.. navíc jsme poskytli manuálně odeslaný email s upozorněním, že je nevyzvednutá zásilka na poště, to ale asi nestačilo.. Dostali sledovací číslo od pošty všechno.. očividně ale více věří zákazníkovi, který pošle svou první, navíc na 0% recenzi, nikoliv obchodu, který do této doby obdržel pouze kladná hodnocení.. Nevím, co si představovali, asi jsme měli napsat tři emaily, sms, zavolat a když tak sednout na vlak a říct to paní osobně? Je to směšné..


    Stejně tak výklad podmínek zde je zavádějící.. Je diskutovatelné, zda odměnou za kladnou recenzi ovlivníte zákazníka, který nebyl spokojen.. Pokud nedáváte odměnu pouze za 100%, ale třeba i za 90%, nevidím v tom důvod a shledávám to spíše jako odměnu za čas strávený psaním recenze.. Ale pokud s tím mají problém takh'to veřejně, posílejte v balíčku vyzitku s tím, že za hodnocení pošlete slevu 5%.. ti kteří nebudou spokojeni ji stejně nevyužijí a ti s kladnou recenzí třeba jo:)

  12. Ja pul roku rozdaval slevy a mel zato,ze nedelam nic proti pravidlum,nebyl to umysl.Jinak diky.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.10.2017 v 16:43 ----------

    To:tokos Dekuji za vas nazor,ja mam pocit,ze heureka dela vse pro zakazniky,ale nijak nehaji podstive prodejce,ale to uz je asi mimo tema.Plne s vami souhlasim.

  13. Porušujete pravidla. Více se v tom nehrabte a vymyslete něco, co lidi donutí hodnotit i bez toho, abyste kohokoli zvýhodňoval.

  14. Tak dávejte 5% slevu i negativním recenzím a je to vyřešené. Pak je to prostě jen motivace, aby dávali hodnocení.
    Ani teď v tom textu, který vkládáte jako odpověď, nepíšete, že 5% je za pozitivní hodnocení - je to prostě 5% za to, že udělili hodnocení.

  15. Je pravda,ze v tech hodnocenich behem zminovaneho pulrocniho hodnoceni nebyly zadne negativni recenze,zasilalo se 5% i tem zakaznikum s nizsim nez 100% hodnocenim.Dle meho nazoru se to jen nelibi heurece,kdyz eshop ma sama kladna hodnoceni.

  16. Dle meho nazoru se to jen nelibi heurece,kdyz eshop ma sama kladna hodnoceni.

    :D

  17. Navic reagovat na recenze muzete jen zpusobem umoznenym provozovatelem,tedy jeste si heureka diktuje jak by mela vypadat reakce na danou recenzi.Recenzi vsak muzete dat jakoukoli,melo by to byt v rovnovaze.Bohuzel neni.

  18. Vyzvali te abys to nedelal, tak to nedelej... Je to soukroma sluzba, nemusi s tebou spolupracovat :) I kdybys nakonec byl v pravu, tezko se toho domuzes

  19. Je to soukromá služba., Přistoupil jsi na jejich hru, musíš dodržovat pravidla. Ještě by mne zajímalo, jestli aktivně nakupující vyzýváš k pozitivní recenzi slibem 5% slevy nebo jestli se nakupující o slevě dozví až po napsání recenze.Mne osobně je Heureka nesympatická a jako nakupující ji nevyužívám.

  20. Mam za to ,ze podminky neporusujete. Přeci dotazník vyplňuje zákazník a až potom dostane poděkování a slevu. Nikoliv před hodnocením.
    Na druhou stranu je pravda ,ze Heureka je soukromá a pravidla určují oni. (i když někdy nesmyslné).
    Z našich zkušeností sebevětší lump coby zákazník je ze strany Heureky chráněný a vždy má pravdu.

  21. Nakupujicim nenabizime slevu pred nakupem.Maji tu moznost videt slevu 5% jen z reakci na kazdou recenzi heureka.Prave jde o to ze zakazniky nijak neovlivnujeme,nejsme novy eshop a s heurekou spolupracujeme jiz par let.Ale prit se s heurekou nehodlame.To by byl boj s vetrnymi mlyny.

  22. Heurece je to upřímně jedno jelikož sama by na to nepřišla někdo jim to oznámil (nechci používat slovo práskl, pouze někdo hájí pravidla). Kdybys dával slevu všem, tak to máme Heurecou potvrzeno, že lze, ale moc se jim to nelíbí, jelikož lidi si myslí, že to hodnocení je anonymní. Jinak je možná lepší se zamyslet zda má Heureca dnes smysl a jaké má vůbec smysl nějaké Ověřeno zákazníky. Jedna z firem prodávající podobný sortiment jako my má standartně 7 hodnocení z 10 negativních, ale jsou úžasně levní, takže tam někteří píšou, že ta cena za to riziko stále. Alza po odchodu z Heureca měla taky snad samé negativní recenze a nezdá, se že by jim to nějak ublížilo. Hm ted se na ně dívám a už na Heurece nejsou, což je zvláštní, když nechtějí hodnocení eshopů mazat.

  23. Posílejte to všem. Stěžovatelé si budou stěžovat zhruba ve stejném poměru, ale ty ostatní tím přesvědčíte k hodnocení. Zlepší se celkový poměr +/- .... a máte klid. Měla by Heureka zavést i hodnocení zákazníků, aby to bylo férové. Neslušní zákazníci by si škrtli pouze u neslušných obchodů.

  24. není lepší se na Heureku vykašlat?

  25. Je tady nejaky eshopar co neprodava na heureka?Pres tento prodejni kanal mame tretinu objednavek.Nemyslim si,ze by to byl dobry napad.

  26. Citace Původně odeslal novacektom Zobrazit příspěvek
    Je tady nejaky eshopar co neprodava na heureka?Pres tento prodejni kanal mame tretinu objednavek.Nemyslim si,ze by to byl dobry napad.
    Pro mnoho shopů je to málo významný kanál. My to máme také jako okrajovku.

  27. Zalezi asi jaky sortiment prodavate.

  28. Citace Původně odeslal novacektom Zobrazit příspěvek
    Je tady nejaky eshopar co neprodava na heureka?Pres tento prodejni kanal mame tretinu objednavek.Nemyslim si,ze by to byl dobry napad.
    no pokud ta třetina objednávek generuje také třetinu zisku proč ne. U nás po zdražení košíku a prokliků prvních 8 měsíců v roce vylej nalej a přitom bylo ještě zvláštní, že náklady stouply asi 3x výše než bylo zdražení prokliků, takže to neustálé dohadování, kdy budou zpárovány produkty (půl roky nebyla pro Heuréku žádná doba), řešení neexistujících prokliků, vyúčtovných prokliků na zboží, které ani neprodáváme atd. tak to nám za to opravdu nestojí.

  29. nejlepší je z heureky odejít, mě jebali za to, že neumožňuju nákup za částku nižší než 100 kč, opravdu nejsem idiot abych se zabýval idiotskými objednávkami na jeden šroubek za 15 kč a k tomu 130 kč poštovné... a nechat si heurekou diktovat a ještě jim platit? nasr*t

  30. Heureka je hloupost... nevidím jediný důvod být na portálu, kde platím za pozici a kde hledají vesměs lidé, kteří chtějí tu nejnižší cenu... Nemá to budoucnost, takovou klientelu nepotřebuje, domnívám se, nikdo :)

  31. Je pravda,ze heureka si hodne diktuje,bohuzel male eshopy ji budou vyuzivat stale.Ty velke si zaplati reklamu jinde.Mame tam take kosik,ale zvazuji ze jej vypneme,provize jsou z nej vysoke.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3