Hledáme doplňek do našeho týmu na pozici L1 pracovníka podpory.
Náplň práce je především:
1. Příjem tel. dotazů, následné sepsání dotazu do ticketovacího systému.
2. Zodpovězení některých dotazů. Databáze odpovědí je online dostupná na faq.connectica.cz
3. Později zodpovídání dotazů přes e-maily
Většinou se jedná o ty stejné úkony, které se opakují. Frekvence dotazů je: cca 15 e-mailů/týden a 3 telefonáty/denně.
Vhodný uchazeč by měl splňovat tyto kritéria:
1. Být dostupný od 08:30 – 16:30 na mobilním zařízení. v případě nedostupnosti zavolat do 10 minut zpět klientovi + mít chytrý telefon s Hemeroidem nebo Jabkem.
2. Umět velmi dobře komunikovat po telefonu i po e-mailu (bez viditelných gramatických chyb, asertivně, strukturovaně, bez koktání, bez přeřeků a znaků viditelné nervozity)
3. Umět se orientovat obecně v informačních systémech a rozumět jejím strukturám.
4. Být zodpovědný a spolehlivý
5. Být ochoten k dlouhodobé spolupráci
Nabízíme za vykonanou práci zvedání telefonů 1500 kč/měsíc, poté platový růst dle převzetí dalších čínností. Dle popisu je viditelné, že se jedná o doplňkovou činnost.
V případě zájmu nám napište o sobě na mail obchod@connectica.cz. V rámci motivačního dopisu můžete doložit i některé odkazy na Vás ve virtuálním světě, případně ukázky Vašeho psaní a sepsání, proč je pro Vás naše nabídka zajímavá. Pro doplnění pošlete i Vaše CV nebo LinkedIn odkaz.
Těšíme se na Vás