Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Dropshippingový ziskový e-shop – od 10/2016

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 22. 8. 2017
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Znovuotevřená aukce z minulého měsíce - proto uvádím poslední data za červen.
________________________________________________-
Dobrý den.
Rozhodl jsem se nabídnout k prodeji svůj dropshippingový e-shop UNIM.cz (krátká, dobře zapamatovatelná doména).
Ten je zaměřen na prodej doplňků a dekorací do domácnosti a na zahradu, sportovní pomůcky, párty vybavení (poker, fotbálky) aj.
24464
Nejedná se o před měsícem vytvořený e-shop. Je v provozu od října 2016, tedy skoro rok.
Za tu dobu jsem investoval více než 10 000 Kč do profi šablony a prémiových pluginů, proto začíná aukce právě na této částce.
Dodavatel
Od prvního měsíce spolehlivě vyplácí provize, ani jednou jsem neměl faktur po splatnosti.
Ceny jsou stejné jako u dodavatele, průměrná marže na zboží je 13 %.
Konkurenční výhody:
  • téměř 5000 produktů
  • vše skladem
  • doručení do 48 hod.
Popis spolupráce:
Můj e-shop je napojen na dodavatele pomocí API. Vše se tak děje automaticky. Několikrát denně se aktualizuje sklad, ceny a nové produkty.
Při vytvoření objednávky se data přenesou přímo do skladu dodavatele a ten zboží jménem mého e-shopu odesílá zákazníkům.
Reklamace řeší přímo dodavatel.
Neřeším tedy sklad, balení zboží, reklamace. Se zbožím se tak nedostanu vůbec do kontaktu, řeším pouze propagaci a občasné dotazy zákazníků.
Za vytvořené objednávky mi v účtu dodavatele přibývají provize, které jsou jednou za měsíc vypláceny na základě faktury na účet.
Propagace e-shopu
Od začátku jsem vyzkoušel několik marketingových kanálů, až jsem zůstal u dvou, které jsou pro mě nejvíce ziskové.
Návštěvnost e-shopu je převážně placená, ale PNO se průměrně pohybuje kolem 5 % (průměrná marže je 13 %). E-shop je tak i přes placenou propagaci v plusu.
Případnému výherci aukce samozřejmě sdělím, o které kanály se jedná.
Recenze obchodu
Na Heurece bohužel ještě nemám "Ověřeno zákazníky", protože je tam nutné získat nějaký minimálně počet recenzí (který se nedá nikde zjistit). Prozatím je tam 9 vyplněných dotazníků s hodnocením 4,7/5.
24470
Čísla
Obrat od začátku roku: 108 000 Kč
Zisk od začátku roku: 8 547 Kč
Hosting:
Hostováno u Openservis - specialista na Prestashop
Openservis | Prestashop programování a moduly
- majitel mi zároveň pomáhal s úpravami e-shopu a prodává další pluginy pro Prestashop.
Důvod prodeje:
Na uživení to pro mě není a vzhledem k tomu, že čekáme miminko a potřebujeme si pořídit větší auto, tak
a) budeme potřebovat každou korunu
b) budu věnovat čas něčemu jinému
Netajím vůbec nic. Klidně se ptejte.
Přílohy:
  • Analytics za červen
  • Statistiky jednoho z placených kanálů (červen)
  • Screen z rozhraní dodavatele - výplaty
  • Screen homepage obchodu
24 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
12 hodnocení
členem od 3. 11. 2009
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E