Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Anketa – cena za přivedení nového fanouška na Facebook?

Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2017 20:23:35
Dobrý den,
rádi bychom tímto požádali zasvěcené o odpověď na otázku "Kolik byste byli ochotni zaplatit za přivedení nového fanouška na váš facebook?". Podotýkáme, že se jedná o skutečné fanoušky, kteří mají s velkou pravděpodobností zájem o téma relevantní k vašim facebook stránkám. Nejde tedy o žádné virtuální fanoušky, zahraniční fanoušky, atd.
Děkujeme za Váš čas,
tým Kvalion
---------- Příspěvek doplněn 13.08.2017 v 20:38 ----------
PS: Klidně i něco napište, diskutujte, budeme rádi za Vaše postřehy :)
13. 8. 2017 20:23:35
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295078
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
13. 8. 2017 21:10:15
Zrovna nedávno jsem byl s klukama na zajímavém workshopu a shodli jsme se na tom, že tohle už je dávno za zenitem. Jakékoliv kampaně zaměřené na Page-likes jsou na prd, i samotný Facebook už takové kampaně nedoporučuje dělat, protože to nemá pro inzerenta smysl. Jediný smysl je v jakémsi renomé, velké firmy občas chtějí mít desítky tisíc fanoušků kvůli image, to je ale celý, jiný význam to nemá. Dneska co si neodpromuješ to dosah nemá. Já všem svým klientům takové kampaně rozmlouvám, kluci z H1čky taky říkali, že takovou kampaň dělaj jen pro jednoho klienta a to právě kvůli image, jinak to klientům taky rozmlouvaj. Pokud dokážeš tahat relevantní fanoušky, dobře pro tebe, ale měl si s tím přijít před rokem, dvěma, třema, dneska je to k ničemu.
13. 8. 2017 21:10:15
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295077
Warendo a co je dle tebe dneska v mode? Jaka kampan
13. 8. 2017 21:27:01
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295076
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2017 21:32:10
Napsal Warendo;1404436
Zrovna nedávno jsem byl s klukama na zajímavém workshopu a shodli jsme se na tom, že tohle už je dávno za zenitem. Jakékoliv kampaně zaměřené na Page-likes jsou na prd, i samotný Facebook už takové kampaně nedoporučuje dělat, protože to nemá pro inzerenta smysl. Jediný smysl je v jakémsi renomé, velké firmy občas chtějí mít desítky tisíc fanoušků kvůli image, to je ale celý, jiný význam to nemá. Dneska co si neodpromuješ to dosah nemá. Já všem svým klientům takové kampaně rozmlouvám, kluci z H1čky taky říkali, že takovou kampaň dělaj jen pro jednoho klienta a to právě kvůli image, jinak to klientům taky rozmlouvaj. Pokud dokážeš tahat relevantní fanoušky, dobře pro tebe, ale měl si s tím přijít před rokem, dvěma, třema, dneska je to k ničemu.
Díky za postřeh, mohl bys to prosím ještě trochu rozvést? Moc mi nedává smysl, že už to nemá smysl... Přeci pokud má někdo facebookovou stránku s nějakým určitým tématem, potom čím více zde má fanoušků, tím více je ta plocha atraktivní pro inzerci firem, jejichž produkty nebo služby s tématem stránky souvisí, ne? Tj. čím vyšší počet fanoušků, tím vyšší počet "klikačů" na reklamy, tím vyšší příjem pro inzerující firmu a také pro majitele FB stránek... jak může tenhle princip přestat mít smysl? Díky!
13. 8. 2017 21:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295075
MoneyHacker
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 8. 2017 21:37:04
Napsal Kvalion;1404441
Díky za postřeh, mohl bys to prosím ještě trochu rozvést? Moc mi nedává smysl, že už to nemá smysl... Přeci pokud má někdo facebookovou stránku s nějakým určitým tématem, potom čím více zde má fanoušků, tím více je ta plocha atraktivní pro inzerci firem, jejichž produkty nebo služby s tématem stránky souvisí, ne? Tj. čím vyšší počet fanoušků, tím vyšší počet "klikačů" na reklamy, tím vyšší příjem pro inzerující firmu a také pro majitele FB stránek... jak může tenhle princip přestat mít smysl? Díky!
Problém je, že akvizice jednoho fanouška je natolik drahá, že je tento model většinou ztrátový.
13. 8. 2017 21:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295074
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
13. 8. 2017 21:37:15
Napsal Crack78;1404440
Warendo a co je dle tebe dneska v mode? Jaka kampan
Záleží co má být cílem kampaně, to se hodně liší, ale kromě možná toho budování image firmy to určitě není page-likes kampaň. Kluci z H1čky mi dokonce říkali, že Facebook chtěl úplně zrušit možnost kampaní na získávání page-likes, ale neudělal to, protože mu tam firmy posílaj velký prachy. Sám FB ale ví, že tyhle kampaně jsou firmám ve finále k ničemu.
13. 8. 2017 21:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295073
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2017 21:54:04
Napsal MoneyHacker;1404442
Problém je, že akvizice jednoho fanouška je natolik drahá, že je tento model většinou ztrátový.
No, my právě neznáme konkrétní čísla. Kolik dělá např. provize pro majitele FB stránek, pokud jejich fanoušek vstoupí prostřednictvím zde umístěné reklamy na cílový eshop?
13. 8. 2017 21:54:04
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295072
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
13. 8. 2017 21:59:48
2v1: mne sa osvedčilo promovať zaujímavé a originálne príspevky, ktoré ľudia lajkujú a čítajú. Následne si cez admin stránky rozkliknem zoznam reakcií a odosielam pozvánky jednoduchými klikmi ľuďom v mene stránky, aby sa pridali. Veľa z nich tak urobí a tadá počet fanúšikov o niečo stúpne a nie je to zamerané len a len na liky. :) Možno troška násilné, ale zatiaľ som nemal negatívnu odozvu (prinajhoršom ten človek ten like nedá a upozornenie prehliadne ako X ďalších).
13. 8. 2017 21:59:48
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295071
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 8. 2017 22:01:27
Napsal J.Čakloš;1404451
2v1: mne sa osvedčilo promovať zaujímavé a originálne príspevky, ktoré ľudia lajkujú a čítajú. Následne si cez admin stránky rozkliknem zoznam reakcií a odosielam pozvánky jednoduchými klikmi ľuďom v mene stránky, aby sa pridali. Veľa z nich tak urobí a tadá počet fanúšikov o niečo stúpne a nie je to zamerané len a len na liky. :)
A o to mi vlastně jde - mrkněte prosím zde (https://webtrh.cz/384519-ziskavani-fanousku-facebook), co si o tom myslíte? Díky.
13. 8. 2017 22:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295070
Pavel
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 8. 2017 05:16:18
Téma o ničem, jen snaha o zviditelnění nabídky (která je imho nevýhodná, protože stačí chvíli googlit a i středně zdatný člověk si uvědomí, že si poradí v tomhle směru sám a zadarmo) :)
14. 8. 2017 05:16:18
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295069
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 8. 2017 07:15:50
Napsal Dareon;1404474
Téma o ničem, jen snaha o zviditelnění nabídky (která je imho nevýhodná, protože stačí chvíli googlit a i středně zdatný člověk si uvědomí, že si poradí v tomhle směru sám a zadarmo) :)
Samozřejmě chápeme, že to tak asi vypadá. Na nabídku však neodkazujeme proto, abychom ji zviditelnili, ale abychom upřesnili, o jakém konkrétním způsobu získávání fanoušků se zde bavíme. Zviditelnění nabídky je pouze vedlejší efekt, který bohužel vypadá lacině a vaši reakci samozřejmě chápeme. Na nabídku jsme odkázali pouze proto, že je v ní srozumitelně popsáno, oč se jedná, a je snazší na ni jen odkázat, než to celé psát znovu.
Jde o to, že jde o reálné fanoušky se zájmem o dané stránky a ne jen nějaká pochybná databáze, ze které vám na váš facebook žádný fanoušek nikdy nepřijde. A cena za fanouška nás skutečně zajímá, protože v této oblasti nemáme zkušenosti, nevíme, jaký finanční přínos z reklamy majitel FB stránek má (v průměru na jednoho fanouška). Máme pouze nástroj, který pro získávání fanoušků umíme využít, tak proč se o to nepokusit. Navíc, ne každý si takové vlastní řešení dokáže zrealizovat a i kdyby, věříme, že, mnoho lidí s tím nechce mít režii, neustálou starost o spouštění skriptu, aktualizace např. při změně na straně facebooku, atd. Chtějí se věnovat svému byznysu, tomu, co skutečně umějí a rozesílání pozvánek fanouškům za pár korun rádi nechají na nás. Mimochodem, cena nás zajímá i z toho důvodu, zda se nám do toho vůbec vyplatí jít - výpočetní kapacita i efektivita našeho automatu není neomezená a např. pouhé náklady na elektřinu také nejsou zrovna nulové. Každopádně i tak děkujeme za Váš komentář.
14. 8. 2017 07:15:50
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295068
ypres.bass
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 8. 2017 08:45:19
v anketě chybí možnost "méně"
14. 8. 2017 08:45:19
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295067
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 8. 2017 08:47:46
Napsal ypres.bass;1404495
v anketě chybí možnost "méně"
Díky za podnět, nevíte někdo prosím, jestli to jde ještě nějak dodatečně editovat?
14. 8. 2017 08:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295066
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 8. 2017 09:11:11
...
14. 8. 2017 09:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295065
Kvalion
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 8. 2017 10:07:36
Napsal Jiří Šubr;1404500
Kvalion: Tyhle řeči jsou úplně k ničemu. Vždy záleží na tom jakým způsobem je daný fanoušek získán, a na základě toho rozhoduje cena.
Fanoušek, který přijde na můj web a dá sám od sebe (ne na vyskakovacím pop-upu) follow, je to nejcennější. Tyhle fanoušky by chtěl každej, jenže ty se neprodávaj.
pak dlouho nic
Pak jsou fanoušci získané FB reklamou.
Pak jsou fanoušci získané jinou formou.
Pak jsou fanoušci získané podvodnou formou.
Navíc ziskem fanoušků se vlastně nic nemění, to není ta hodnota. V ČR umí s Facebookem pořádně pracovat kolik lidí? Tři, možná čtyři?
Kupovat fanoušky pomocí FB má pořád smysl, pokud víte proč to děláte a jaký je váš cíl. Nezáživnému projektu se kupovat fanoušky nevyplatí, protože je budete krmit nezáživným obsahem a stejně to tak nějak umře samo. Pokud umíte FB stránku správně spravovat, tzn. pracovat s ní každý den, tak se i koupený fanoušek může vyplatit. Rozhodně se ale nedá určit pevná cenu, za kterou se to vyplatí. To má každý jinak.
Děkujeme. Fanoušci jsou získáváni tak, že jakmile udělí like sdílenému příspěvku, je jim zaslána pozvánka k lajknutí celé stránky, nejen příspěvku. Podle předběžných informací, které máme k dispozici, nezanedbatelná část fanoušků tuto pozvánku akceptuje. Přesné procento bohužel zatím nemáme k dispozici.
14. 8. 2017 10:07:36
https://webtrh.cz/diskuse/anketa-cena-za-privedeni-noveho-fanouska-na-facebook/#reply1295064
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit