11. Affiliate konference. Jak vydělávat na internetu? Jak optimalizovat náklady na marketing?
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Má smysl Adwords?

  1. Zdravím,

    má smysl platit Adwords, pokud jsme na všechny pro nás důležitá klíčová slova první nebo druzí ve výsledcích vyhledávání ? Nebo jinak - jaké máte zkušenosti s efektivitou prokliků z obsahové sítě Adwords, tedy bez vyhledávání ?

    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud jste teď na všechna klíčová slova první nebo druzí, tak s Adwords těch klíčových slov pokryjete klidně 100x tolik s mnohem menším úsilím a okamžitým efektem.

  4. Proč máme platit Adwords za pro nás nedůležitá klíčová slova ?

    Věc se má tak, kdysi (tak 5 - 10 let zpátky) jsme Adwords používali, ale efektivita vůči jiným reklamním kanálům pro nás byla čím dál menší, až jsme to prostě ukončili. Teď mi přistál do amilu slevový kupón že pokud dobijeme za X tak další X nám dá Google zdarma. Tak přemýšlím, zda to ještě zkusit nebo ne...

  5. Hele takhle, booking je na 90% ruznych travel search kombinaci na prvních dvou místech a stejně je vetsinou vidím ještě 'sami nad sebou' přes adwords

  6. Velké eshopy inzerují i na svůj vlastní brand. Dej vyhledat třeba "mall"... tak se to asi vyplatí

  7. Citace Původně odeslal classic Zobrazit příspěvek
    Hele takhle, booking je na 90% ruznych travel search kombinaci na prvních dvou místech a stejně je vetsinou vidím ještě 'sami nad sebou' přes adwords
    No to se nedivte, organika totiž brzy asi zanikne :-))) V našem oboru už na některá klíčová slova vidíte jen tři placené reklamy nahoře, deset vpravo, nákupy vpravo, Na pvních místech organiky zbozi, mapy.cz, firmy.cz, obrazky.cz a mnohdy musíte odscrolovat 2 stránky, abyste se vůbec na nějaký organický výsledek dohrabal. Takže proč si myslíte, že to dělají? Protože potřebují být alespoň někde vidět, když Seznam a Google tolik tlačí na placenku.

    Jinak Firmy a zejména Mapy jsou největší černé díry v celém širém vesmíru. Konrétně mapy vám zaplácnou 3/4 stránky, takže kliknutí na tu plochu se chudák brouzdal nevyhne a následně se ztratí navždy. Protože proklik z mapy.cz na vaše stránky rozhodně nečekejte.

  8. On k tomu má seznam s mapy.cz důvod.. :) Mapy.cz jsou jeden z mála kanálů jak se může seznam dostat do mobilních telefonů, kde je jinak předinstalovaný chrome

    Jinak k tématu adwords má smysl, ale musí ho nastavovat někdo kdo tomu opravdu rozumí

  9. Protože chceš v SERPu zalepit co nejvíc místa? :-)

    ---------- Příspěvek doplněn 10.08.2017 v 11:06 ----------

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    No to se nedivte, organika totiž brzy asi zanikne :-))) V našem oboru už na některá klíčová slova vidíte jen tři placené reklamy nahoře, deset vpravo, nákupy vpravo, Na pvních místech organiky zbozi, mapy.cz, firmy.cz, obrazky.cz a mnohdy musíte odscrolovat 2 stránky, abyste se vůbec na nějaký organický výsledek dohrabal. Takže proč si myslíte, že to dělají? Protože potřebují být alespoň někde vidět, když Seznam a Google tolik tlačí na placenku.

    Jinak Firmy a zejména Mapy jsou největší černé díry v celém širém vesmíru. Konrétně mapy vám zaplácnou 3/4 stránky, takže kliknutí na tu plochu se chudák brouzdal nevyhne a následně se ztratí navždy. Protože proklik z mapy.cz na vaše stránky rozhodně nečekejte.
    Tak to není tak konkurenční obor, když jsou na prvních pozicích takové blafy :-) A organika rozhodně neumře :-)

  10. Tomáši organika postupně ustupuje, podle mě je otázkou času, kdy bude v SERPu celá první strana pouze PPCčkařů a organika začne na druhý straně.

    K autorovi tématu, ano, rozhodně to má smysl. Je to cca rok co jsem to u tří klientů testovat, testoval jsem to na KW, u kterých jsme první v organice a po spuštění PPC na tyto KW se návštěvnost, obrat i samotný zisk výrazně zvýšil.

  11. Celkovo sa to oplatí, ale sú aj výnimky a najlepšie je to vyskúšať. Netreba na to veľký rozpočet...

  12. Ten příklad s booking.com nebo velkými eshopy mall.cz je dobrý. AdWords se vyplatí, nicméně je hrozně důležité si správně počítat ROI.

  13. Citace Původně odeslal cz_mawa Zobrazit příspěvek
    Zdravím,

    má smysl platit Adwords, pokud jsme na všechny pro nás důležitá klíčová slova první nebo druzí ve výsledcích vyhledávání ? Nebo jinak - jaké máte zkušenosti s efektivitou prokliků z obsahové sítě Adwords, tedy bez vyhledávání ?

    Děkuji.
    V závislosti na velikosti e-shopu - pokud vám vyhovuje se měsíčně připravovat o stovky tisíc až jednotky milionů Kč v tržbách, nadále AdWords nevyužívejte.

  14. Citace Původně odeslal Warendo Zobrazit příspěvek
    Tomáši organika postupně ustupuje, podle mě je otázkou času, kdy bude v SERPu celá první strana pouze PPCčkařů a organika začne na druhý straně.

    K autorovi tématu, ano, rozhodně to má smysl. Je to cca rok co jsem to u tří klientů testovat, testoval jsem to na KW, u kterých jsme první v organice a po spuštění PPC na tyto KW se návštěvnost, obrat i samotný zisk výrazně zvýšil.
    Musím povedať že na tomto pohľade je kus veľkej pravdy. Zmenu správania pozorujem pri sebe. Najprv som na reklamy vôbec neklikal, lebo som mal pocit že mi chcú predať predražený výrobok a uprednostňoval som len organické výsledky.

    Teraz mám opačný pocit, uprednostňujem voľbu z reklamy. Pretože ak sa v organike nejaký eshop dostal na predné miesto tak nemal potrebu osloviť ma cenou. Myslel si že to stačí. Ale pri platenej reklame nestačí byť len viditeľný, ale musíte osloviť klienta aj cenou.

  15. Tak jestli takovéhle uvažování má majorita lidí, co kliká na adwords reklamy, tak zcela určitě adwords nechceme...

    A aby bylo jasno, tohle tvoje uvažování o ceně ti vůbec neberu, je to tvůj názor a tvoje právo se takto chovat, ale tenhle typ zákazníků u nás není moc častý a ani tento typ zákazníků neplánujeme u nás rozšiřovat.

  16. Zda se AdWords reklama vyplatí nebo ne záleží logicky na tom, zda je zisková. Položte si tedy spíše otázku, co vám inzerce v AdWords přináší. Pokud provozujete e-shop a klíčová slova, na která inzerujete jsou konverzí a přinášejí zisk, pak bych klidně inzerovala, i kdybych se zobrazovala na 8. pozici. Vyšší pozice samozřejmě často znamená vyšší proklikovost. Pokud reklamy nemáte relevantní, nemusí ale zákonitě vést k akci, kterou po uživateli na webu chcete. Vše je o správném měření.

    Co se týká obsahové sítě - tam je proklikovst reklam mnohonásobně nižší. Obsahovou síť můžete efektivně využít například pro budování značky, uvedení nového produktu či služby, nebo k remarketingu.

  17. Jinak pokud se tady bavíme o těch základních otázkách online marketingu, tak bych možná i doporučil kurz na VimVic.cz na téma efektivní prodej na internetu. Autor tam zmiňuje práci s online reklamou.

Hostujeme u Server powered by TELE3