Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Chatbot pro e-commerce?

  1. Před rokem Shopify ukázali svou představu nakupování s využitím facebook messengeru: https://www.youtube.com/watch?v=4t6x3E6GqGc ... pomalu se to dostává i do ČR. Viz třeba https://www.lupa.cz/aktuality/axa-v-...vni-pojisteni/ nebo třeba https://www.lupa.cz/aktuality/mall-c...ednat-kavovar/

    Z pohledu eshopařů, vidíte v tom spíše pomoc nebo slepou uličku?

    Disclaimer: podílel jsem se přímo na přípravě jednoho z linkovaných řešení ... chtěl bych ale rozjet spíš obecnou diskuzi s provozovateli eshopů a to převážně těch menších, kterých tu bude asi větší zastoupení. Můžu nabídnout naopak pohled z druhé strany.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ani to nejdem citat ale nema to u nas sancu. europania si strazia peniaze na rozdiel od americanov ktory ficia na kredite cely zivot a ani nevedia poriadne komu kolko dlzia. tam je to cisty konzumerizmus, nebyt zadlzeny je divne(vid blogy by john vanhara), co je pravy opak europy....a zdraveho rozumu.

  4. Jasně, záleží možná jestli se bavíme v kontextu "nový prodejní kanál" a nebo spíš "nabídnout lepší servis", vyjít vstříc a být tam, kde už jsou tvoji zákazníci. Ale to s tou kreditkou je dobrý point :)

  5. Neviem, neskúšal som... ale čekni FB skupiny shopify, tam som o tom niečo videl...
    Poniektorým to zjavne šlape slušne...

    Podľa mňa to vyzerá sľubne. Tie možnosti sú v messengery úplne inde ako cez tradičné kanály...Je to svižnejšie a pôsobí to omnoho prívetivejšie...

    ---------- Příspěvek doplněn 09.08.2017 v 00:42 ----------

    Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    ani to nejdem citat ale nema to u nas sancu. europania si strazia peniaze na rozdiel od americanov ktory ficia na kredite cely zivot a ani nevedia poriadne komu kolko dlzia. tam je to cisty konzumerizmus, nebyt zadlzeny je divne(vid blogy by john vanhara), co je pravy opak europy....a zdraveho rozumu.
    Aj europania používajú kreditky :) Aj na europanov platia newslettere, aj na europanov platí marketing...
    A vôbec... tvoj príspevok mi príde ždibec mimo tému...ten chatbot ani nemusí priamo predávať... možností je viacero...

  6. Je to skvělý kanál pro e-shopy jak zůstat se zákazníky v kontaktu a budouvat vztah ke značce. Tradiční e-mail marketing je mrtvý, obchodní e-maily už téměř nikdo neotevírá (Jsem bývalý e-mail marketér takže o tom něco vím).

    Chatbot Messenger Marketing umožní zákazníkům zažít novou zkušenost a hlavně pokročilou personalizaci.

    Rozhodně tedy smysl má, zaleží pouze na způsobu využití.

Hostujeme u Server powered by TELE3