Hezký den,
rád bych touto cestou nabídl k prodeji zaběhlý internetový obchod s luxusní francouzskou kosmetickou značkou Payot Paris. První internetový obchod s produkty Payot jsem zakládal již v roce 2011 v podobě, která již dnes není dostupná. Eshop za několik let prošel mnoho vylepšeními a redesignem. Původně byl umístěn na doméně spapayot.cz. Začátkem roku 2013 byl přemístěn na novou doménu přičemž získal nový vzhled vč. nových funkcionalit. Poslední velký update vč. kompletního redesignu byl proveden v polovině roku 2016 při kterém byla bohužel ztracena většina dat a tak jsme museli veškeré produkty a informace nově do eshopu vložit. O co jsme ale rozhodně nepřišli bylo zavedené jméno eshopu a zájem o kosmetiku Payot.

Díky super doméně, vyskakuje eshop v organickém vyhledávání na Googlu i Seznamu na druhém místě. První místo zaujímá doména oficiálního distributora tedy www.payot.cz.

Internetový obchod za celou svou historii běží prakticky bez jakékoliv marketingové podpory pouze na organickém vyhledávání. Pokud má zákazník zájem o originální produkty Payot, nakoupí v našem eshopu.

Co se produktů týká, odebíráme produkty přímo od oficiálního distributora Payot pro českou a slovenskou republiku již od roku 2009, se kterým máme více než nadstandardní vztahy. Pravidelně pro nás připravuje sezónní akce vč. slev a dárků pro zákazníky. Náš eshop vykazuje jedny z nejvyšších obratů české distribuce Payot. Obchodní marže se pohybuje v rozmezí 35 - 40%.

Hlavní features eshopu:
• Praktické členění v několika typech kategoriích (potřeba pleti, typ produktu a řada)
• Popisy produktů vč. INCI
• Responzivní vzhled - jednoduché objednání v telefonu/tabletu
• Přihlášení přes FB
• Slevové vouchery - doprava zdarma, sleva %, sleva Kč
• Blokace kopírování a stahování obsahu (dříve jsme měli problémy s kopírování našich textů na konkurenční eshopy)
• Follow-up systém - v případě, že zákazník neobjedná zboží v košíku (nedokončí obj.) pošle se aut. email se slevou 5% a platností 3 dny. “Špatný zákazník” - který neobjednal 30 dní -> sleva. “Dobrý zákazník” - utratí nad určitou částku -> sleva. Atp.
• Email s číslem zásilky vč. odkazu pro sledování
• SMS upozornění o odeslání zásilky
• Vzorek zdarma 1+1 (ke každému objednanému produktu obdržíte od dodavatele 1 vzorek produktu z řady zdarma, který přidáváme zákazníkovi k objednávce)

Statistiky:
Návštěvnost za rok 2016 - 8683 uživatelů. Od 20.5.2016 (velký update) obsahuje báze 126 registrovaných zákazníků. Počet aktivních uživatelů v databázi: 366 (souhlasili se zasíláním DIM)
Další bližší statistiky sdělíme vážným zájemcům.

Součástí nabídky je:

• Webová prezentace - internetový obchod
• Domény: payot-kosmetika.cz - eshop a kosmetika-payot.cz - podpora prodeje (lze zde vybudovat content blog či jiný obsahový web)
• Vlastní mail server (mail.payot-kosmetika.cz) - systém na rozesílání newsletterů
• Facebook fan page …/PayotKosmetika
• Databáze emailů uživatelů
• Kontakty na spolupracující firmy (PPL, spotřební materiál…)
• Grafické vizuály použíté na webu a facebooku
• Samozřejmostí je kontakt vč. schůzky s distributorem

Opět zdůrazňuji, že za celou dobu provozování eshopu nebylo vynaloženo téměř nic na marketingovou podporu a veškeré zisky jsou pouze díky organickému vyhledávání.

Vážným zájemcům přepošlu obraty vč. dalších podrobností. Důvodem prodeje je nedostatek času, protože se jako hlavnímu oboru věnuji výrobě reklamy a tisku. Eshop byl mým velkým koníčkem, na kterého již nemám prostor.