AKCE! Doména CZ zdarma ke každému ONEbit hostingu
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Nazor na web s obrazy a tapetami

  1. Dobrý den,

    rád bych slyšel zpětnou vazbu na můj nový web s tapetami a obrazy 4wall.cz. Je tam nasazená šablona, kterou jsem si upravoval a nyní hledám chyby a prostor ke zlepšení.

    Chybu zatím vidím jen font např. poslední příspěvky na hlavní stránce.

    Zatím mám celkem malý konverzní poměr 0,26% a míru okamžitého opuštění 80%. Lidi, ale proudí ze srovnávačů. Z organicu a FB je to 60% a konverze organic 0,19 a fb 0,9.

    Díky moc za každou cennou radu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jako zákazníka mě víc než design zajímá, jak rychle jste schopný zboží dodat. Třeba u obrazů máte napsáno skladem (třeba 500 ks), pak se ale po dlouhém pátrání někde v sekci výroba dozvím, že veškeré obrazy nejdříve 4-5 pracovních dní vyrábíte a pak 3 pracovní dny doručujete, takže "skladové zboží" budu mít za 10-14 dnů...? Když tam máte skladem, tak čekám, že to přijde zítra nebo pozítří, ne že to teprve začnete vyrábět.
    A že ještě v OP máte že doba dodání má pouze informativní charakter a není pro provozovatele závazná, no, tak to už radši komentovat nebudu.
    Omlouvám se, jestli jste čekal spíš hodnocení designu, ale takové věci jsou prostě pro zákazníka důležitější, než jestli máte hezký font.

  4. Díky moc, opravil jsem to. S OP ještě něco udělám a stanovím tam přesné rozmezí.

  5. Tak za sebe:

    1. vadí mi, že nemáš SSL (nechtělo by se mi tam zadávat údaje)
    2. písmo je na ostré a málo čitelné (dal bych jiný font) - hlavně v souvislosti s obrazy, moc moderní
    3. efektů je na stránce až moc třeba to přetáčení tlačítka koupit zde už je docela cirkus
    4. menu vyjížděcí efekt je docela pomalý, když ho používám opakovaně, zdržuje to
    5. osobně mně odrazují ty reference - ale je to kvůli tomu, že znám pozadí, a tak vím, že 90% e-shopů je má vymyšlené, sehnal bych si raději nějakou službu, která nabízí nezávislé reference a hodil tam jen "seal", není to levné, ale než to, co tam máš, tak raději nic

    Jinak pěkný, jako bývalý logo designer / výstupní kontrola bych ještě měl výhrady k logu - to vkousnutí dovnitř je dobrej nápad, ale ten bílej okraj u W je moc malý moc to padá do sebe, jemně bych smrsknul mezeru mezi písmeny a celé logo o 20% zmenšil. Jinak je logo OK, akorát to moc nemá nápad, což zrovna u e-shopu s obrazama je docela škoda, protože jenom když se podívám na sortiment, tak mně napadají návrhy originálnějšího charakteru. Ale tak na tom e-shop nestojí, standardně dotažené textové logo je pořád lepší, než spoustu pokusů, co na webech vídávám. :D

    Když pominu těhle pár maličkostí, tak web na mně působí na první pohled tak, že mám chuť si nějaký obraz koupit, přítelkyně něco takového sháněla, tak jí nasměruju. :)

  6. Citace Původně odeslal specialista Zobrazit příspěvek
    Tak za sebe:

    1. vadí mi, že nemáš SSL (nechtělo by se mi tam zadávat údaje)
    2. písmo je na ostré a málo čitelné (dal bych jiný font) - hlavně v souvislosti s obrazy, moc moderní
    3. efektů je na stránce až moc třeba to přetáčení tlačítka koupit zde už je docela cirkus
    4. menu vyjížděcí efekt je docela pomalý, když ho používám opakovaně, zdržuje to
    5. osobně mně odrazují ty reference - ale je to kvůli tomu, že znám pozadí, a tak vím, že 90% e-shopů je má vymyšlené, sehnal bych si raději nějakou službu, která nabízí nezávislé reference a hodil tam jen "seal", není to levné, ale než to, co tam máš, tak raději nic

    Jinak pěkný, jako bývalý logo designer / výstupní kontrola bych ještě měl výhrady k logu - to vkousnutí dovnitř je dobrej nápad, ale ten bílej okraj u W je moc malý moc to padá do sebe, jemně bych smrsknul mezeru mezi písmeny a celé logo o 20% zmenšil. Jinak je logo OK, akorát to moc nemá nápad, což zrovna u e-shopu s obrazama je docela škoda, protože jenom když se podívám na sortiment, tak mně napadají návrhy originálnějšího charakteru. Ale tak na tom e-shop nestojí, standardně dotažené textové logo je pořád lepší, než spoustu pokusů, co na webech vídávám. :D

    Když pominu těhle pár maličkostí, tak web na mně působí na první pohled tak, že mám chuť si nějaký obraz koupit, přítelkyně něco takového sháněla, tak jí nasměruju. :)
    Díky moc za cenné rady.

    1) SSL zavedu
    2) Promyslím varianty, jelikož stejně budu font měnit, aby byl jednotný a zobrazovali se správně háčky a čárky
    3) Zvažuji úplně odstranit efekt změny fotky po přejetí na obrázek, takže se mi potvrdila moje domněnka.
    4) Díky, napravím
    5) Nejspíš odstraním úplně, zvažuji to již dlouho a radši zavedu, něco ve smyslu kolik lidí prohlíží produkt, anebo takové náhodné prodeje za poslední dny.

    Logo jsem si jediné nechávat u designéra, ale pošlu mu zpětnou vazbu :), zatím účel plní, ale do budoucna bych chtěl asi více specializovanější.

    Díky za každé doporučení :)

  7. 1) Moc nechápu, proč v části ,,Příběhy“ je na pozadí hotelový pokoj i sám název té části je divný. Jak říká kolega nade mnou, lepší by bylo to vyhodit.

    2) Jak máte u nadpisu směrové šipky (např. u Vybrané produkty), tak to ve mně evokuje dojem, že těmi šipkami měním kategorii, a ne že jimi projíždím galerii produktů níže

    3) Zobrazování „rychlého náhledu“ po najetí myší na produktu vypadá divně. Proč tam jsou nějaké obrázky ve čtyřech kolečkách?

    4) Fotografie produkt jsou rozmazané, navíc často ani nezobrazují obraz zepředu - viz http://4wall.cz/zen/3318-obraz-zen-white-orchid.html. Co v galerii produktu dělají popisky a obrázek z rychlého náhledu? Vypadá to dost neprofesionálně

    5) Podstatné informace jsou napsané malým písmem - např. cena, počet kusů, velikost.. to všechno by mělo být výrazné a napsané velký písmem

    6) Položky v menu (kategoriích) by měly být nějak seřazeny - např. v Sekci zvířata máte jako první Zebry, pak hmyz a pak Žirafy..mohlo by to být seřazené podle abecedy

    7) Sekce Můj účet potřebuje dopřeložit

    8) V sekci o nás bych čekal uvedení sídla + mapu a kontakt, když už tedy nemáte samostatnou stránku s Kontakty

    9) Pokud fotky v sekci O nás jsou opravdu z vaší výroby (což podle vzhled pochybuji), tak bych tam dal něco, co svědčí o tom, že jsou to opravdu vaše prostory (např. logo, nebo tak něco), pokud Vaše nejsou, tak bych je vyhodil.

    10) Rozbalovací menu pro výběr měny bych udělal širší, aby se název CZC vešel na jeden řádek.

    11) V košíku popisek Přihlásit Možnosti zní vážně divně

    12) Ikona Doručení v košíku je mázla. Obrázek lodi u doručovací adresy, vážně?

    13 Když v košíku změním počet zboží na 0, ukážou se mi hlášky typu : Technická chyba..

    14) V košíku mám tři produkty, pak v přehledu produktů rovnou kliknu na Přidat do košíku a ukaže se mi stránka, na které je napsáno ,, Váš košík je prázdný“


    • když to shrnu je tam ještě dost práce. Design potřebuje sjednotit a hlavně se je třeba myslet na to, že musí být zákazníkům co nejpohodlnější (dobře čitelné písmo, dobré fotky..atd). Po technické stránce taky nic moc. Narazil jsem na dost chyb a to jsem se skončil jen u košíku. Tak přeji hodně zdaru.

Hostujeme u Server powered by TELE3