Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Středočeský kraj – přesun kamionové dopravy přes vesnice, jaký na to máte názor?

cargopro
verified
rating uzivatele
21. 7. 2017 05:41:28
tak je to téměř hotový, konšelé se shodli, že když nebyli politici schopni vybudovat obchvat kolem Prahy nepustí kamiony na určité úseky Jižní spojky a vezmou tak jako rukojmí obyvatele středočeských vesnic a autodopravce, kteří se tam budou zasekávat a budou škody a ranění. Tohle už je vrchol arogance pramenící z neschopnosti a nekompetentnosti. Prachy z EU prodrbali asi jinde.
21. 7. 2017 05:41:28
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291293
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
21. 7. 2017 06:30:42
No já to vidim jako volební tah nic jiného.
21. 7. 2017 06:30:42
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291292
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
21. 7. 2017 07:34:51
Nějak jsem to nestudoval, ale jestli to chápu dobře, tak při příjezdu od LBC a HK budou muset přes Úvaly a Říčany na Pražský okruh? Potom je to kokotina největšího kalibru. Místo aby se dodělala D0, tak se vymyslí tohle.
21. 7. 2017 07:34:51
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291291
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 7. 2017 07:41:45
Je to naprd, protože místo toho, aby jim udělali jeden pořádný tah, který tu zátěž ustojí a budou se o něj starat, vypustí tyhle šílenosti na silnice, které na to nejsou stavěné a do provozu, kde namají co dělat. Je to jen o tom "u nás si uděláme pořádek a ostatní ať se poserou". Je to podobné jako se zakamerováním určité lokality. Trestná činnost se bude páchat stále stejně, jen se zloději přesunou tam, kde se jim páchání bude více vyplácet.
21. 7. 2017 07:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291290
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
21. 7. 2017 09:02:44
To snad ani nejde schvalovat. Logiku to naprosto nedava. Ja sam jsem jako dite travil prazdniny v jedne vesnici u Nymburka a nez se u Podebrad udelal obchvat, jezdily kamiony pres tu vesnici porad. Rozpraskana silnice, spousty deti tam behaly vedle silnice a pro vetsinu kamionaku stanovena rychlost stejne neplatila. Nekomu casem popraskaly baraky... Tohle dopadne stejne.
21. 7. 2017 09:02:44
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291289
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 7. 2017 09:11:55
Mě přijde, že zásadní chyba je v tom, že vozíme zboží sem a tam.. Kamión jede z Madety v Plané n. L. do Prahy do logistického centra, pak se to převeze do jiného centra, nakonec se to přiveze do obchodu zpátky do Plané n. L.
Aneb je to velká výzva pro nějaké StartUp nadšence. Vymyslet aplikaci, která by zjednodušila tuto převážecí logistiku. Jede někam kamión a má volné místo, vyloží zboží a má zase volné místo.. Aplikace by mohla tato volná místa vyplnit. Případně pomoci s distribucí do bodů zavážky..
Každá jízda navíc zatěžuje dopravu. Ušetřením jízd, ubyde třeba pár zbytečných jízd.
21. 7. 2017 09:11:55
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291288
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 7. 2017 09:37:18
Michale, cílem celého toho převozu po celé Evropě je centralizace distribuce a informací. Takže škoda vyvíjet aplikaci. Malí přepravci za chvíli vymřou a velcí ví, proč to dělají :( Obyčejní lidé nikoho nezajímají. Bohužel.
21. 7. 2017 09:37:18
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291287
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 7. 2017 09:46:50
Je to obrovská škoda. Neskutečně se při tom plýtvá, znečisťuje prostředí.
Osobně vítám zákaz vjezdu kamionů do Prahy a vítal bych i vjezd do jiných měst.
Pro převozy zboží na delší vzdálenosti by se mohla využívat vlaková doprava.
Pro krátké vzdálenosti pak již rozvoz menšími auty.
A to je dle mého námět na startup budoucnosti..:-)))))
Napsal dusivk;1400034
Michale, cílem celého toho převozu po celé Evropě je centralizace distribuce a informací. Takže škoda vyvíjet aplikaci. Malí přepravci za chvíli vymřou a velcí ví, proč to dělají :( Obyčejní lidé nikoho nezajímají. Bohužel.
21. 7. 2017 09:46:50
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291286
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
21. 7. 2017 09:54:27
Michal Mojžíš: Svážení zboží do velkých distribučních skladů je mnohem efektivnější, protože do obchodů už může jet jenom jedno auto, které veze vše. Tvůj navrhovaný systém dnes využívají třeba pivovary, nebo pekárny. Ti často zavážejí sami, menšími auty, z výroby nebo svých překladišť. A teď si vem, že by po městě jezdily desítky či stovky dalších výrobců všeho, co daný obchod potřebuje.
21. 7. 2017 09:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291285
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 7. 2017 10:08:53
A co vlastně obchod potřebuje? Vsadil bych se, že třeba u potravin se toho neskutečné množství vyhodí.
Ony ty menší auta jsou i lepší pro silnice atd..
Nevím, byl bych pro zrušení velkých kamionů a přesun dopravy na železnici a pak rozvážení menšími auty (dodávkové elektromobily) do prodejen, případně menších skládků..
Ale je to jen má představa..
Napsal hampl.david;1400046
Michal Mojžíš: Svážení zboží do velkých distribučních skladů je mnohem efektivnější, protože do obchodů už může jet jenom jedno auto, které veze vše. Tvůj navrhovaný systém dnes využívají třeba pivovary, nebo pekárny. Ti často zavážejí sami, menšími auty, z výroby nebo svých překladišť. A teď si vem, že by po městě jezdily desítky či stovky dalších výrobců všeho, co daný obchod potřebuje.
21. 7. 2017 10:08:53
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291284
Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.
Dle Vaší idei: kamion to doveze od výrobce k vlaku; naloží se to na vlak; vlak to odveze; přeložení z vlaku na kamion; složení z kamionu.
No není jednodušší, když to hned ten první kamion odveze rovnou do cíle? Je to rychlejší, levnější a o to v současné ekonomice jde. Samozřejmě to neplatí všude - třeba uhlí se dopravuje vlaky, ale také do každé teplárny vedou koleje.
21. 7. 2017 10:52:05
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291283
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 7. 2017 10:53:37
Michale, ti co likvidují Zemi to dělají ne za své peníze, ale za naše. Proto jim to nevadí, počítají s tím. Dnes se nedělá nic pro lidi, jen to, na čem se dá vydělat. Lokální distribuce lokální produkce by řešila mnoho problémů, uvítalo by to hodně lidí, ale nemálo bohatých z velkých distribučních společností by vydělalo méně. Globalizace je centralizace.
---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 10:55 ----------
Napsal Whispere;1400067
Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.
Chcete říct, že ze Španělska pro rajčata nevedou koleje do Prahy? Ani pro mandarinky z Řecka?
21. 7. 2017 10:53:37
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291282
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 7. 2017 11:02:03
Ale já netvrdím, že to má být nejlevnější. Já tvrdím, že je potřeba chránit i sebe sama. Tedy naše životní prostředí.
A to je myslím to hlavní. Co je vám platné chodit mezi přeplněnými regály supermarketů, kde se plýtvá neskutečným způsobem.
Máme přeplněné silnice, v Praze neustálé kolony, na dálnici hazardujete mezi kamiony... atd.
Napsal Whispere;1400067
Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.
Dle Vaší idei: kamion to doveze od výrobce k vlaku; naloží se to na vlak; vlak to odveze; přeložení z vlaku na kamion; složení z kamionu.
No není jednodušší, když to hned ten první kamion odveze rovnou do cíle? Je to rychlejší, levnější a o to v současné ekonomice jde. Samozřejmě to neplatí všude - třeba uhlí se dopravuje vlaky, ale také do každé teplárny vedou koleje.
---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 11:07 ----------
Přesně tak. Napsal jste to lépe, než já..:-) Lokální distribuce lokální produkce by byla požehnáním!
Napsal dusivk;1400070
Michale, ti co likvidují Zemi to dělají ne za své peníze, ale za naše. Proto jim to nevadí, počítají s tím. Dnes se nedělá nic pro lidi, jen to, na čem se dá vydělat. Lokální distribuce lokální produkce by řešila mnoho problémů, uvítalo by to hodně lidí, ale nemálo bohatých z velkých distribučních společností by vydělalo méně. Globalizace je centralizace.
---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 10:55 ----------
Chcete říct, že ze Španělska pro rajčata nevedou koleje do Prahy? Ani pro mandarinky z Řecka?
21. 7. 2017 11:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291281
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
21. 7. 2017 11:28:44
Bohužel to je ekonomika, pár příkladů z praxe.
Becherovka se veze z Brém do Brna je levnější a stále se to vyplatí zaplatit cestu tam a zpět.
Jednu dobu možná ještě dnes se vozila ocel z Košic do Švédska tam byla ocejchovaná dál jela do Španělska kde se "vyčistil náklad" dostal jiné papíry a jel do Německa. Zas jen cena
Nikdy jsem nechápal že z Francie se dovážela plata pod vejce ty veliká papírová myslím na 30 kusů nebo kolik jich je. Tak ty se vozili do Polska??? A toho ještě co nevíme.
Na ČT byla jednou debata na EU jak se v Polsku narodí prase - dostanou dotace. odveze se do Anglie tam vyroste zas dotace ve Francii se zabije zas dotace a v Belgii se rozbourá zas dotace.
Dotace jsou zlo jen křiví trh...
Napsal Michal Mojzis;1400031
Mě přijde, že zásadní chyba je v tom, že vozíme zboží sem a tam.. Kamión jede z Madety v Plané n. L. do Prahy do logistického centra, pak se to převeze do jiného centra, nakonec se to přiveze do obchodu zpátky do Plané n. L.
Aneb je to velká výzva pro nějaké StartUp nadšence. Vymyslet aplikaci, která by zjednodušila tuto převážecí logistiku. Jede někam kamión a má volné místo, vyloží zboží a má zase volné místo.. Aplikace by mohla tato volná místa vyplnit. Případně pomoci s distribucí do bodů zavážky..
Každá jízda navíc zatěžuje dopravu. Ušetřením jízd, ubyde třeba pár zbytečných jízd.
21. 7. 2017 11:28:44
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291280
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 7. 2017 11:46:12
Když se tak podívám na budovu bývalé sámošky na vesnici nebo sídlišti, tak si myslím, že komouši přesně věděli, jak velké prodejny a jak široký sortiment potravin stačí.
21. 7. 2017 11:46:12
https://webtrh.cz/diskuse/stredocesky-kraj-presun-kamionove-dopravy-pres-vesnice-jaky-na-to-mate-nazor/#reply1291279
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit