Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

SEO a "sila a váha" elementov

FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2017 15:56:49
Potreboval by som názor skúsených SEO expertov, lebo z času na čas sa zvykne niečo zmeniť a stáva sa mi, že dostávam rozdielne rady a názory.
Akú váhu, silu, či dôležitosť majú tieto elementy z pohľadu SEO?
TITLE
H1
H2
META DESCRIPTION
META KEYWORDS
-odkaz na stránku-
Pokiaľ viem, TITLE je veľmi dôležitý, tak isto aj META DESCRIPTION.
META KEYWORDS vraj vyhľadávače neberú do úvahy
H1 býval dôležitý, či ešte stále je, to neviem
H2 neviem
odkaz na stránku - tu nie som si istý, vraj vyhľadávačom je to jedno, keď dôležité slová sú v title a meta description, inde som počul, že by odkaz mal obsahovať kľúčové slová.
29. 6. 2017 15:56:49
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287582
Jakub B.
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 6. 2017 16:37:28
Udělej stránku pro lidi a ne striktně pro vyhledavače a úspěch bude zaručen. Všechny nefér metody jsou již podchyceny a google už dlouhou dobu jede na ppc strategii, organické vyhledávání je hodně potlačeno.
29. 6. 2017 16:37:28
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287581
Všechno jsou to jen jedny z bezmála dvou stovek hodnotících faktorů algoritmu. Ano, měj klíčové fráze v nadpisech, popiscích a titulcích. Ale měj je tam tak, aby se to dobře četlo, dobře to prodávalo produkt a aby to mělo vypovídající hodnotu pro lidi. Pokud jdeš naproti lidem, tak i robotům a vyhledávače tě budou pozitivně hodnotit.
---------- Příspěvek doplněn 29.06.2017 v 18:13 ----------
Napsal salab;1395813
Udělej stránku pro lidi a ne striktně pro vyhledavače a úspěch bude zaručen. Všechny nefér metody jsou již podchyceny a google už dlouhou dobu jede na ppc strategii, organické vyhledávání je hodně potlačeno.
To s tím potlačením organiku není taky tak úplně pravda. Pořád mám spoustu klientů, kteří mají silnější organiku než ppc.
29. 6. 2017 18:12:34
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287580
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 6. 2017 22:13:23
Mňa najmä zaujíma či má zmysel do odkazov pchať kľúčové slová, keď sú v title a description.
29. 6. 2017 22:13:23
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287579
Napsal FSP;1395875
Mňa najmä zaujíma či má zmysel do odkazov pchať kľúčové slová, keď sú v title a description.
Samozřejmě, Anchor má přece taky svojí cenu. Přece i ty určitě rád vidíš na co klikáš a co od odkazu můžeš čekat, kam tě zavede :-) Proto si myslím, že by Anchor měl obsahovat relevantní popis. Zkracovat jen tam kde je to nutné.
29. 6. 2017 23:07:32
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287578
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2017 10:29:56
Napsal salab;1395813
Udělej stránku pro lidi a ne striktně pro vyhledavače a úspěch bude zaručen. Všechny nefér metody jsou již podchyceny a google už dlouhou dobu jede na ppc strategii, organické vyhledávání je hodně potlačeno.
Co znamená to "organické vyhledávání je hodně potlačeno"? Že lidi už neklikaj na organic, ale spíš na ppc? Máš k tomu nějaký čísla?
30. 6. 2017 10:29:56
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287577
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2017 17:54:00
Napsal Tomáš Maňhal;1395885
Samozřejmě, Anchor má přece taky svojí cenu. Přece i ty určitě rád vidíš na co klikáš a co od odkazu můžeš čekat, kam tě zavede :-) Proto si myslím, že by Anchor měl obsahovat relevantní popis. Zkracovat jen tam kde je to nutné.
Dobre, dám konkrétny príklad, napr. mám stránku o BMW a v Google sa zobrazuje takto:
24047
Chcem zlepšiť pozície a nejaký SEO expert mi poradí, aby som optimalizoval na slovo "najlepšie" (v zásade je to jedno o akom kľúčovom slove sa bavíme, je to len príklad)
Takže poradí:
Názov zmeň na: Nové BMW X3 bude najlepšie
Odkaz uprav na: /auto/nove-bmw-x3-bude-najlepsie.html
A ja potrebujem vedieť, či takáto zmena je prospešná - v title áno, s tým problém nemám, ale oplatí sa meniť aj odkaz, ktorý je v indexe google už dlhší čas? Dávnejšie som čítal, že pre Google odkaz nie je až taký podstatný, kľudne môže byť aj v tvare /index.php?title=4634, preň je dôležitý title a description
Nerád by som menil odkazy a stratil pozície (aj keď sa to presmeruje cez 301, aj tak to nie je úplne ono), keď v konečnom dôsledku to nemusí mať želaný efekt. Bavíme sa o stovkách odkazov.
30. 6. 2017 17:54:00
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287576
Napsal FSP;1396072
Dobre, dám konkrétny príklad, napr. mám stránku o BMW a v Google sa zobrazuje takto:
24047
Chcem zlepšiť pozície a nejaký SEO expert mi poradí, aby som optimalizoval na slovo "najlepšie" (v zásade je to jedno o akom kľúčovom slove sa bavíme, je to len príklad)
Takže poradí:
A ja potrebujem vedieť, či takáto zmena je prospešná - v title áno, s tým problém nemám, ale oplatí sa meniť aj odkaz, ktorý je v indexe google už dlhší čas? Dávnejšie som čítal, že pre Google odkaz nie je až taký podstatný, kľudne môže byť aj v tvare /index.php?title=4634, preň je dôležitý title a description
Nerád by som menil odkazy a stratil pozície (aj keď sa to presmeruje cez 301, aj tak to nie je úplne ono), keď v konečnom dôsledku to nemusí mať želaný efekt. Bavíme sa o stovkách odkazov.
Nic neměň. A ne proto, že by měl mít Google rád klíčová slova v odkazu, ale protože ho má prostě zaindexovaný, můžou tam už vést zpětné odkazy atd atd. Pokud jednoduše klíčovka ukáže, že fráze s "nejlepší" je vyhledávaná, tak jen napiš nový článek jako aktualizovaný s odkazem na více informací ke staršímu článku. A hned máš interní link. Máš pravdu v tom, že Google je v podstatě jedno jestli má dokaz na článek klíčové slovo v sobě, nebo je tam "p1234něco". Ale ten odkaz vypadá lépe a i pro čtenáře není takový odkaz pak matoucí. V SERPu pak takový odkaz vypadá mnohem lépe když nese text právě s vyhledávanou frází, k věci a jasně vypovídá o obsahu kam vede. Ať to má vliv na pozice nebo ne (můžeme spekulovat) je fajn mít ty URL prostě v pořádku a přehledné.
30. 6. 2017 22:42:17
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287575
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 7. 2017 16:30:25
Dík, ja som tiež toho názoru, že URL by sa meniť nemala, teda iba fakt v nutnom prípade. Ide o odkazy na eshope, tak tam je to trochu horšie, odkazy na články by ma netrápili.
Momentálne to testujem, zmenil som len pár odkazov a budem sledovať, aký to bude mať efekt.
4. 7. 2017 16:30:25
https://webtrh.cz/diskuse/seo-a-sila-a-vaha-elementov/#reply1287574
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit