Jedinečná příležitost - prodej franšízového konceptu DejaVu boutique
Stránka 2 z 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 31 až 60 z 68

MT-nábytek.cz na sebe podal návrh na insolvenci

  1. Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    To myslíš vážně? Každý druhý je u tebe nenormální?
    Nábytek lidé stále častěji kupují přes internet | Marketing & Media
    ano myslím to smrtelně vážně! kdo kupuje papundeklovej nábytek kdoví odkud na internetu bez toho aby si to prohlédl, jak to vypadá a jak je to kvalitní? jen blbec... nemluvě o tom, že když budu chtít vrátit nebo reklamovat sedací soupravu tak to jí tam jako povezu přes půl republiky půjčenou dodávkou nebo si zaplatim několik tisíc toptrans? Když už sem chudej a mam jenom na levný sra*ky tak jdu do kika nebo möbelixu, to mam na každym rohu...a nemusím čekat 8 týdnů

    ---------- Příspěvek doplněn 12.04.2017 v 20:33 ----------

    Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Mě se do paměti zapsalo levnéelektro, kde jsem objednal kuchyňské spotřebiče za 100tis. a zaplatil předem. Všechno dodali a za dva měsíce byli v insolvenci.
    vy jste masochista nebo rád vyhledáváte problémy? neplatím dopředu ani v mallu žrádlo pro psa natož elektro za 100 tis...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Obrovsky chybí informace: o jaký IS šlo a kdo dělal implementaci.

  4. Ne vse meli nekvalitni....bohuzel to nedodali...nasi si tam objednali docela kvalitni sestavu do kuchyne (stul 4 zidle) pevne, stabilní, praktické, zadna prekližka, moderni, cena okolo 15tis. bohuzel to nebyli ani asi po 6tydnech schopni dodat, na emaily nereagovali tak rodice koupili jinde.

    Takove ze se nabytek pres net nekupuje nebo kupuje jen blbec je hodne roku 2001 ne roku 2017 .....tak 50% nabytku v dome je koupeny pres net. Ne vsichni preprodavaji nabytek z polska. A pokud ano a nekdo kdo nema moznost, chut ci čas si pro nej sam zajet si jej jej proste pres net objedná. Stejne vetsina prodejcu asp tady na morave krom ikea to vozi jen z Polska.

    Kamarad naposledy vracel detske postele, mel s tim drbacku to zpet zabalit ale prepravu mu v ramci reklamaci proplatil eshop tedy nemusis nic objednávat ani platit.

  5. já to taky nechápu, že tolik lidí nakupuje věci přes net na které je potřeba si sáhnout. Asi už stárnu. Pochopím systém nákupu že to "očekuju" v showroomu a pak to objednám na netu, tak jako to má hodně zavedených distributorů se sračkovým nábytkem, jmenovat nebudu všichni známe. Třeba pro myčku, pračku, ledničku bych si po tom co vidím v logistických halách zajel sám, rozbalil a vyzkoušel.

  6. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    Třeba pro myčku, pračku, ledničku bych si po tom co vidím v logistických halách zajel sám, rozbalil a vyzkoušel.
    kam ? docela by me zajimalo jakej obchod te necha vyzkouset mycku/pracku ?

  7. tak chapu jeste kancelarske kreslo nebo sedacku vyzkouset ale co chces zkouset a osahavat na mycce nebo treba sušičce? :-) Porovnas na netu parametry, sjedeš ceny a objednas, dovezou ti ji pred dum nemusis nikde jezdit, ...jezdit tam kde se stejne dozvis to co mas u produktu na eshopu vypsane (míry, spotrebu vody a ele. atp.) kde si muzes dohledat i recenze aj což ti v obchode nikdo nepoda.. pokud objednam pres net mam to jednak bez starosti nemusim nikde jezdit, čekat, řesit neco s prodavacem, pokladni, resit prepravu ...na netu to mam rychleji, bez starosti, bez ztraty času a vzdy levneji nez v obchode.

    Co se tyce reklamaci naposledy jsem kupoval sušičku, prisla na dvirkach-skle byla drobna vada takovy tukanec-kaz napsal jsem do eshopu email, ze se mi to nelibi, odepsali at vadu vyfotim a do 14dnu mi poslali jeste 3tis nazpet(jsou pojisteni ci co na toto) tedy sušička pradla co v kamennem obchode nikde nesla pod 16tis. stala na eshopu 14900,- s dovozem zdarma....minus drobna vada 3tis

  8. Na netu kupuju všechno, od pračky po drogy.

    Vždy se vyplatilo a vždy se ještě vyplatí.

  9. Citace Původně odeslal enzo Zobrazit příspěvek
    tak chapu jeste kancelarske kreslo nebo sedacku vyzkouset ale co chces zkouset a osahavat na mycce nebo treba sušičce? :-) Porovnas na netu parametry, sjedeš ceny a objednas, dovezou ti ji pred dum nemusis nikde jezdit, ...jezdit tam kde se stejne dozvis to co mas u produktu na eshopu vypsane (míry, spotrebu vody a ele. atp.) kde si muzes dohledat i recenze aj což ti v obchode nikdo nepoda.. pokud objednam pres net mam to jednak bez starosti nemusim nikde jezdit, čekat, řesit neco s prodavacem, pokladni, resit prepravu ...na netu to mam rychleji, bez starosti, bez ztraty času a vzdy levneji nez v obchode.

    Co se tyce reklamaci naposledy jsem kupoval sušičku, prisla na dvirkach-skle byla drobna vada takovy tukanec-kaz napsal jsem do eshopu email, ze se mi to nelibi, odepsali at vadu vyfotim a do 14dnu mi poslali jeste 3tis nazpet(jsou pojisteni ci co na toto) tedy sušička pradla co v kamennem obchode nikde nesla pod 16tis. stala na eshopu 14900,- s dovozem zdarma....minus drobna vada 3tis
    to je presně ono, objednal bys kdybys věděl, že bude možná sleva za vadu? Nevím jestli jsme se úplně pochopili viz. můj komententář, jde o to že dnes, než se dostane spotřebič k zákazníkovi domů dostane tolik úderů od skladníků po cestě z Číny, že zkrátka 5-10 procent jde do kytek. Viděl jsem to na vlastní oči a ne jen jednou, jak letí lednička deset metrů, než přistane v řadě, aby ji pak vozíčkář hezky nabral.

  10. vubec....my spotrebice nakupujeme vyhradne asi 5-8let už jen pres net....tato vada nebyla zpusobena nejakym uderem nebo nespravnou manipulaci nebo skladovanim byla to vada z vyroby, vyrobni vada (takova jakoby spise bublina na skle -pred tim jsem se spatne vyjadril je to spise takova vzduch vypouklina) ani jsem to puvodne nechtel řešit ale zase to neni vec za 150kč a proc bych se mel na to koukat tak jem napsal 4vety na eshop (popravde jsem necekal tuto reakci)

    Lednicka deset metru? kde? lednicku vesmes nesou dva lidi a jsou radi ze jsou radi a pokud s ni NEKDE hazou nejaci zavoznici tak me to nezajima, mam na ni zaruku....eshop mi ji dopravi dopravi domu a pokud nejde nebo je viditelne poskozena tak si ji odvezou a doruci nahradni kus nebo vrati penize.

    Jak pisu, pres net a to nejen my ale mnoho rodin dnes objednava prakticky vse a hlavne co se tyce elektroniky i velke, kupujeme tam mycku, susicku, tv, pracku, lednicku, roboty.....proc bych ja oosbne mel jezdit do nejbizsiho OK elektra a tam kupovat lednicku osobne?, zmerim si miry doma, na netu se podivam se na vnitrni prostor rozvzreni polic atp, recenze a objednam. V obchode do tebe bude prodavac hučet a vychvali vše...nerekne ti ze je hlučna až moc kdezto hodnoceni-lide co ji maji uz doma ano....

    Poud nekdo chce at si objizdi elektra, bavi se tam s prodavacem, čeka u pokladny - me toto nebavi a nechci takto nakupovat.

    Pokud bych jel skrz toho do obchodu tak mi ji ani nedovezou zdarma pac je to nad xx km zpoplatnene, musim tam hodinu nekde neco resit a handrkovat se o cenu aby mi ji dali aspon trosku podobnou jako vidím jinde na netu(často to neni ani mozne) jindy se s nema da asi domluvit stejna nebo podobna cena nicmene i kdyby mi ji dali v obchode za stejnou cenu jak na netu kupuji zase jen na netu z pohodli domova.

    kdyz budu chti novou pracku, podivam se na heureku, porovnam ceny parametry, zaplatim kartou a druhy den ji mam pred dverma.
    Konkretne tyto vetsi spotrebice jsou naopak velmi dobre balene, hruby polystyren po celem obvodu nebo ve vsech rozich.

  11. Citace Původně odeslal enzo Zobrazit příspěvek
    vubec....my spotrebice nakupujeme vyhradne asi 5-8let už jen pres net....tato vada nebyla zpusobena nejakym uderem nebo nespravnou manipulaci nebo skladovanim byla to vada z vyroby, vyrobni vada (takova jakoby spise bublina na skle -pred tim jsem se spatne vyjadril je to spise takova vzduch vypouklina) ani jsem to puvodne nechtel řešit ale zase to neni vec za 150kč a proc bych se mel na to koukat tak jem napsal 4vety na eshop (popravde jsem necekal tuto reakci)

    Lednicka deset metru? kde? lednicku vesmes nesou dva lidi a jsou radi ze jsou radi a pokud s ni NEKDE hazou nejaci zavoznici tak me to nezajima, mam na ni zaruku....eshop mi ji dopravi dopravi domu a pokud nejde nebo je viditelne poskozena tak si ji odvezou a doruci nahradni kus nebo vrati penize.

    Jak pisu, pres net a to nejen my ale mnoho rodin dnes objednava prakticky vse a hlavne co se tyce elektroniky i velke, kupujeme tam mycku, susicku, tv, pracku, lednicku, roboty.....proc bych ja oosbne mel jezdit do nejbizsiho OK elektra a tam kupovat lednicku osobne?, zmerim si miry doma, na netu se podivam se na vnitrni prostor rozvzreni polic atp, recenze a objednam. V obchode do tebe bude prodavac hučet a vychvali vše...nerekne ti ze je hlučna až moc kdezto hodnoceni-lide co ji maji uz doma ano....

    Poud nekdo chce at si objizdi elektra, bavi se tam s prodavacem, čeka u pokladny - me toto nebavi a nechci takto nakupovat.

    Pokud bych jel skrz toho do obchodu tak mi ji ani nedovezou zdarma pac je to nad xx km zpoplatnene, musim tam hodinu nekde neco resit a handrkovat se o cenu aby mi ji dali aspon trosku podobnou jako vidím jinde na netu(často to neni ani mozne) jindy se s nema da asi domluvit stejna nebo podobna cena nicmene i kdyby mi ji dali v obchode za stejnou cenu jak na netu kupuji zase jen na netu z pohodli domova.

    kdyz budu chti novou pracku, podivam se na heureku, porovnam ceny parametry, zaplatim kartou a druhy den ji mam pred dverma.
    Konkretne tyto vetsi spotrebice jsou naopak velmi dobre balene, hruby polystyren po celem obvodu nebo ve vsech rozich.
    .....

    To je ale ono "podívám se na Heureku", kde celou tu propagaci zaplatí chudáci eshopy, pro které je každá objednávka beztak ztráta. Pak se člověk vůbec nediví, že jeden rok skončí největší eshop s elektrem, druhý rok největší eshop s nábytkem. Dejte obchodníkům srovnávače kde nejde o nic jiného než o nejnižší cenu a oni budou prodávat za nejnižší cenu. A až zkrachují, přijdou jiní a ti ostatní mají co dělat, aby prodali za normální ceny. Stejně to je každému jedno, že krachli ... lidé si levně nakoupili, firma byla možná vytunelována a jede se dál. Jen nechápu jednu věc. Když malý živnostník vykáže z 36ti měsíců 35x zisk a jednou se mu tam vloudí ztráta, např. protože koupí auto, už mu finančák klepe na dveře a začíná šikana. Některé firmy jedou léta ve ztrátě jako kráva a normálně jim to prochází ...

  12. @enzo: "..lednicku vesmes nesou dva lidi a jsou radi ze jsou radi.." :-) dovedeš si představit, že by tak denně v logistic parku překládali z kontyšů na návěsy, jde o tisíce kusů denně? Normálně přijede vozík s gripem nabere 6 ks a šup tam- to v ideálním případě. Ale při nakombinování zboží do návěsu už dochází na žduchance, bouchancem drc vidlema a spotřebič klouže po podlaze na potřebné místo:) říká ti něco carling? Tak to hrají na noční ukáčka s těmi spotřebiči.

  13. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    .....

    To je ale ono "podívám se na Heureku", kde celou tu propagaci zaplatí chudáci eshopy, pro které je každá objednávka beztak ztráta. Pak se člověk vůbec nediví, že jeden rok skončí největší eshop s elektrem, druhý rok největší eshop s nábytkem. Dejte obchodníkům srovnávače kde nejde o nic jiného než o nejnižší cenu a oni budou prodávat za nejnižší cenu.
    tak zrovna na levnym elektru jsem nakupoval novou kuchyn a nejlevnejsi nebyli ani nahodou. kazdej spotrebic sel najit levneji. ale levnyelektro melo dopravu s donaskou do druhyho patra a veskery sortiment co jsem chtel.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.04.2017 v 15:44 ----------

    cargopro kde si teda zkousis mycku ? btw kupoval jsem dost spotrebicu a zadny zduchance na nich nebyly. videl jsem jak vypadal roh krabice s lednici kdyz mi s ni prastili do futra. kdyby si na skladech hrali s tema krabicema curling tak to na nich okamzite je videt.

  14. @RE4: naposled jsem kupoval sušičku, chtěl jsem tu vystavenou na prodejně - rozbalenou. Nešlo to, dovezou mi rozvozem ze skladu. Sušičku převzala moje polovička, když jsem ji vybalil byly promáčklé plechy dole na boku. Světe div se polystyren byl OK. Sušička suší tak jsem to už dál neřešil. Posledně jsem vezl 50 ks myček, byl jsem u nakládky, chovali se k tomu slušně, přesto na vykládce nepřevzali 5 ks na základě vizuelní kontroly -mají své zkušenosti a někde před tím byly mírně poškozené obaly, asi tak.

  15. odporujes si sam sobe.

  16. Zajímalo by mě, jak celá tahle kauza mt nábytku nakonec dopadne. :/ Všem od nich je to zřejmě jedno, dluhy obrovské, ale že by se to vyloženě nějak řešilo se říct nedá... dáme insolvenci a je to. Taky jsem u nich bohužel nedávno nakupoval, ale na rozdíl od většiny to bylo jen za pár stovek, takže mě to až tak extra netrápí... :) ale co jsem různě četl, tak se najdou i tací, co si pořídili nábytek za 10, 20, 30 i víc tisíc a teď nemají nic... upřímně, nechtěl bych být v jejich situaci. :( Jinak našel jsem jednu stránku, kde nabízejí, že poškozeným bezplatně pomůžou. Na večer jim zkusím napsat. :) Kdyby to někoho zajímalo, je to http://obchod-nabytek.cz. Celkově jsem u mt nábytku objednával asi 3x a až na poslední objednávku těsně před jejich vyhlášením insolvence to vždy proběhlo v pořádku. Je to škoda, ale na druhou stranu není možný, aby firma fungovala a byla takhle zadlužená... pravdou je, že se naopak udržela poměrně dlouho.

  17. Měl byste uvést, že jste ze společnosti FORLIVING s.r.o., která provozuje stránku, kterou "jste našel" a na kterou odkazujete.

  18. 1:0

  19. Nakupuji nábytek od živnostníků. Tam máte alespoň záruku, že si fakt rozmyslí, jakým způsobem budou podnikat. Živnostníci ručí celým svým i soukromým majetkem narozdíl od s.r.óček a jde to mnohdy poznat. Samozřejmě nehážu všechny s.r.óčka do jednoho pytle, ale z pohledu jisté záruky je tu rozdíl v jejich chování. Ještě jsem neslyšel o živnostníkovi, který by vytuneloval svou firmu, protože to ani dost dobře nejde :-) Tady - nabytek-designovy.cz - jsem nakupoval několikrát a byl jsem vždy spokojený jak s komunikací tak i s kvalitou nábytku. Sice nemají až tak mega výběr všeho možného, ale co koupíte vydrží a při tom nejsou předražení.
    Naposledy upravil Martin Schlemmer : 05.05.2017 v 10:36

  20. Citace Původně odeslal Balatardo Zobrazit příspěvek
    Nakupuji nábytek od živnostníků. Tam máte alespoň záruku, že si fakt rozmyslí, jakým způsobem budou podnikat. Živnostníci ručí celým svým i soukromým majetkem narozdíl od s.r.óček a jde to mnohdy poznat. Samozřejmě nehážu všechny s.r.óčka do jednoho pytle, ale z pohledu jisté záruky je tu rozdíl v jejich chování. Ještě jsem neslyšel o živnostníkovi, který by vytuneloval svou firmu, protože to ani dost dobře nejde :-) ...
    :) neprotiřečíte si? Vím, že už se pod tento profil stejně nepřihlásíte, protože byl založen za jediným účelem. Ale první nakupujete u živnostníků a poté kupujute u překupníků polský nábytek :)

  21. Citace Původně odeslal iPekelnik Zobrazit příspěvek
    :) neprotiřečíte si? Vím, že už se pod tento profil stejně nepřihlásíte, protože byl založen za jediným účelem. Ale první nakupujete u živnostníků a poté kupujute u překupníků polský nábytek :)
    Kupoval jsem některé segmenty Dětského pokoje Casper, konferenční stolek a skříň s botníkem z předsíňového nábytku. Všechno je od výrobce BRADOP a to je čeký výrobce. Takže sorry, že Vás musím poopravit, ale jaksi nevíte co píšete :-D

  22. Citace Původně odeslal Balatardo Zobrazit příspěvek
    Kupoval jsem některé segmenty Dětského pokoje Casper, konferenční stolek a skříň s botníkem z předsíňového nábytku. Všechno je od výrobce BRADOP a to je čeký výrobce. Takže sorry, že Vás musím poopravit, ale jaksi nevíte co píšete :-D
    A co jeste vyrabite?

  23. Citace Původně odeslal Martin Zobrazit příspěvek
    Jeden z největších (nebo největší?) eshopů s nábytkem, brněnský MT-nábytek provozovaný firmou Exiteria a.s., na sebe dnes podal návrh na insolvenci.

    Za problémy dle insolvenčního návrhu stojí nezvládnutý dynamický růst a přechod na nový IS, díky kterému začátkem roku 2016 údajně nemohli cca 2 měsíce expedovat objednávky zákazníkům. Pokud je to skutečně tak, pak je přemohlo to, co před lety takřka neustál Mall.cz.

    Ještě v lednu se ale provozovatelé chlubili meziročním růstem o 200 milionů Kč a překonáním miliardy korun v obratu. V kontextu současného stavu to vyznívá jako divadlo pro potenciální investory, které ale firma nedokázala přilákat.

    Zajímavou informaci k situaci doplnil Ondřej Fryc na Twitteru:
    Můžete mi prosím vás vysvětlit co je to IS? to je jako interní systém? :D

    ---------- Příspěvek doplněn 24.05.2017 v 12:17 ----------

    Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    ano myslím to smrtelně vážně! kdo kupuje papundeklovej nábytek kdoví odkud na internetu bez toho aby si to prohlédl, jak to vypadá a jak je to kvalitní? jen blbec... nemluvě o tom, že když budu chtít vrátit nebo reklamovat sedací soupravu tak to jí tam jako povezu přes půl republiky půjčenou dodávkou nebo si zaplatim několik tisíc toptrans? Když už sem chudej a mam jenom na levný sra*ky tak jdu do kika nebo möbelixu, to mam na každym rohu...a nemusím čekat 8 týdnů

    ---------- Příspěvek doplněn 12.04.2017 v 20:33 ----------



    vy jste masochista nebo rád vyhledáváte problémy? neplatím dopředu ani v mallu žrádlo pro psa natož elektro za 100 tis...
    Mám na to podobný Názor. V jednom takovém e-shopu s nábytkem jsem pracoval, v životě jsem si tam nic nekoupil, protože s kvalitou nábytku je to na těch eshopech tak, že se všichni bojí prodávat "dětské postýlky" proč asi...? :D Všechno dovoz z Polska a co si Poláci dovolí dovést to byste nevěřili :D

  24. Jakub Jarý : Poláci si dovolí dovézt jen to, co chce prodejce (zákazník), aby dovezli a je jedno jestli na e-shop nebo do kamené prodejny. Je to tak s potravinami, nábytkem, náhradními díly, atd. Nevidím problém u polských dodavatelů, ale úplně někde jinde.

  25. Ty kráso, 25 mega sekera na dépéháčku. To už voní teplákama.

  26. Citace Původně odeslal hor Zobrazit příspěvek
    Ty kráso, 25 mega sekera na dépéháčku. To už voní teplákama.
    S čím podnikají asi teď? Určitě budou mít zase supr ceny:)

  27. Insolvence na Exiteria a.s. byla soudem zamítnuta. Co taková situace znamená pro věřitele?

  28. Myslím, že věřitelé v těchto případech můžou pískat kudlu v jakékoliv variantě ...
    Co by znamenala insolvence - zpeněžení aktiv a rozdělení mezi věřitele. Jaká budou nevyvedená aktiva? Tipuju tak jeden nepojizdný transit, dva reklamní deštníky a jeden nefunkční monitor.

  29. Seznam neuspokojených je dlooohý http://www.isir.info/isir/spis/230795/P/Exiteria-a.s

  30. zvláštní, že těm polským MEBLI dluží celkem málo, asi platili těm Polákům poctivě při dodání, akorát zákazníkům už jaksi nestihli zboží dodat.

  31. Výsledky hospodaření miliardového imperia https://isir.justice.cz/isir/doc/dok...DF?id=31357983

Hostujeme u Server powered by TELE3