Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace – musím zákazníkovi poslat oficiální vyjádření výrobce?

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 3. 2017 14:14:39
Dobrý den,
mám dotaz - musím zákazníkovi přeposlat oficiální stanovisko dodavatele ( souhlasně výrobce) s neuznanou reklamací?
Nebo pro to žádný zákonný důvod neexistuje a stačí pro literu zákona to, že jsme mu jako prodávající reklamaci zamítli? Jedná se o oblečení, nikoliv techcnikou věc.
Díky
30. 3. 2017 14:14:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270690
HonzaD
verified
rating uzivatele
30. 3. 2017 14:26:57
Osobně bych mu ho poslal, protože ze zákona máš povinnost vyřídit reklamci bez zbytečného odkladu, ve složitých případech do tří dnů. Jen v případě odborného posouzení nebo opravy vady se může reklamace protáhnout na 30 dní. Takže pokud jsi zboží někam posílal a toto bylo více jak tři dny tak bych mu minimálně kopii dal aby Tě nemohl chytit na toto. Pokud jsi nikam nic na posouzení neposílal tak nic.
30. 3. 2017 14:26:57
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270689
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2017 14:42:07
No neni reklamace ako reklamace. Prvá vec je vrátenie do 14 dní, druhá vec je reklamovanie do 6 mes. kde sa automaticky považuje za chybu výrobku, ak nie je preukazateľný zásah z vonku(rozbitie, porušenie blomby a pod.) A po tretie je reklamácia od 6 mes do 2 rokov.
Treba jednať ľudsky, tak ako chcete aby iný jednali s vami.
30. 3. 2017 14:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270688
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2017 15:27:09
Reklamaci vyřizuje vždy prodávající, není-li uveden nějaký autorizovaný servis (zde pochybuji), zákazníka tedy stanovisko výrobce nemusí zajímat. Pokud jej však chce, nevidím důvod mu jej nedat.
30. 3. 2017 15:27:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270687
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 3. 2017 17:16:20
jj, bacha na to, co můžeš zamítnout 0-6měs od prodeje. De facto musíš na základě znaleckého posudku dokázat, že si to rozbil sám.
30. 3. 2017 17:16:20
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270686
primakluk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 4. 2017 15:34:39
Ne, podle české legislativy, to platí jen v SK (znalecký posudek).
Mgr. J. Fröhlich
1. 4. 2017 15:34:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-musim-zakaznikovi-poslat-oficialni-vyjadreni-vyrobce/#reply1270685
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit