Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Zavedeni procesu ve firme

  1. Ahoj,

    nemate nekdo odkaz na nejake informacni zdroje o tom, jak ve firme identifikovat, formalizovat a zavest procesy? Pripadne nazev nejake knizky nebo tak?

    Myslim ze v moji firme by toho slo hodne 'zprocesovat' a vicemene je to i nutne. Nepotrebuju ale zadne standardizovane ISO procesy. Chci zesystematizovat svoji praci a hledam nejaky jednoduchy text do zacatku.

    Neco jako 'HOWTO' nebo popis procesu 'zavedeni procesu' :D

    Dik

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ahoj, delam mnoho let financni a vyrobni controlling, ucetnictvi, reporting, MS SQL DWH v nekolika firmach, takze se vyznam vicemene ve vsech procesech stredne velke a velke spolecnosti. Nemyslim si ze se naucit identifikace a fixovani procesu z knizky to je ztrata casu = penez. Je to o zkusenostech, znalostech a schopnosti je pouzivat. Postupem casu zjistujes, ktery proces ma spravne trvat nejakou dobu a byt v nejake mire efektivni. Ja bych ti doporucil poptat reference na nejakeho kvalitniho business konzultanta, s hodinovkou nesetri a at ma neco za sebou

    Honza

  4. Odporúčam naštudovať si WCM, môžem aj poradiť, u Nás vo firme to funguje zatiaľ vynikajúco. (sme len na začiatku zavádzania)

  5. Ahoj, já se tim zabývám profesně, konkrétně nastavování procesů u živnostníků a malých firem. Nevim teda čím se zabýváš a jak máš velkou firmu, ale jak už tu někdo zmiňoval knížky jsou obvykle dost naprd. Obzvlášť ty, co vyšly v češtině. Z procesního řízení tam dělaj překomplikované monstrum plný tabulek, kvadrantů, schémat... Což může fungovat u velkých firem nebo složitých a výrobních firem. Ale u firem do cca 10 zaměstnanců je to zbytečný. Pokud ti jde o to sesystematizovat si práci, můžeš se podívat na knížku Checklist manifesto. Ale obvykle u malých firem toho není potřeba moc. Stačí trochu strategické myšlení a excel. Správně systematizovat jednotlivé úkoly a rozdělit kompetence v týmu, nastavit nějaká pravidla komunikace a thats it! Good luck, tohle je totiž boží činnost! :-)

  6. Ahoj,
    Já se zabývám, mnoho let zeštíhlováním výroby, její procesizací a digitalizování datových vstupů a následný kontroling. Potom se zabývám i lean office, takže jsem schopný poladit kancelářskou práci tak, že člověk ušetří mnoho času s opakovanou administrativou.
    Nechci psát dlouhý článek, pokud bys měla zájem, kontaktuj mě a můžeme tématiku rozvést.

Hostujeme u Server powered by TELE3