- Cílem Outfanatic.com je umožnit lidem snadno vyhledat spolehlivé informace o možnostech jejich oblíbených sportů na lokalitách v ČR i ve světě. Může jít například ferraty v Rakousku, horské kolo v Kanadě nebo běhání u Prahy.
- Podobný koncept zaměřený na outdoorové sporty zatím v ČR ani ve světě neexistuje.
- Všechny zážitky obsahují fotku, popis, užitečné informace, umístění v outdoorové mapě a hodnocení.
- Ukázka výsledků vyhledávání (běhání, Praha): http://bit.ly/2mQObN0
- Ukázka uživatelsky vloženého zážitku z Roháčů: http://www.outfanatic.com/zazitek/663-Hrebenovka-Rohacu
- Lidé mohou zážitky vyhledat, uložit, sdílet nebo se spojit s jejich autorem a získat informace z první ruky.
- Někteří uživatelé sami vkládají desítky kvalitních zážitků s fotkami, popisy, GPS trasou atd.
- Výhodou uživatelských zážitků je, že tvoří levný a kvalitní obsah, který neztrácí aktuálnost a přitahuje kvalitní organickou návštěvnost.
- V současnosti web obsahuje cca 700 zážitků z ČR i zahraničí
- Databáze zážitků: tvorba, hodnocení, ukládání do oblíbených, kontakt na autora, sdílení zážitků atd., e-mailové notifikace dle zájmů uživatelů
- Lidé: profily lidí (oblíbené sporty, lokality, profilové fotky…), přátelství, různé úrovně VIP profilů, zprávy mezi uživateli
- Nástěnka: podobné funkce jako facebook zeď
- Parťáci: inzerce pro hledání parťáka na sport. Jde o poměrně oblíbenou seznamku.
- Kde sportovat: detailní popis outdoorových lokalit pro Prahu a okolí
- Outdoormapa.cz: především pro Prahu a okolí a dále v detailu zážitku. Mapa získala nominace na ocenění Kartografické společnosti ČR.
- Katalog firem: včetně umístění poboček do Outdoormapy.
- Články: možnost zobrazení na homepage nebo v relevantních sekcích portálu dle sportů
- Outdoor Jobs: inzertní portál pro práci související se sporty v přírodě.
- Outdoor bazar: před změnou zaměření na zážitky šlo o jednu z nejoblíbenějších funkcí portálu
- Kalendář akcí
- Kreditní systém pro firmy: web kromě klasického bannerového systému umožňuje vlastní programatický nákup a vkládání reklamy registrovanými firmami v prostředí Outfanaticu. Reklamy se zobrazují cíleně lidem s určitými zájmy a cena za zobrazování se odečítá z kreditu firmy.
- Bannerový systém: Klasická administrace běžných velikostí bannerů včetně možnosti vložit programatickou reklamu.
- Newslettery
- Diskuzní fórum
- Hlídací pes inzerátů
- Interní statistiky: oblíbenost jednotlivých sportů apod.
- 50 % návštěvníků jsou muži, 50 % ženy
- 60 % návštěvníků je ve věku 25-35 let
- 90 % návštěvníků je ve věku 18-49 let
- Převládá střední a vyšší vzdělání.
- Navýšení počtu zážitků na 3 000-5 000 při současné podpoře vkládání zážitků samotnými uživateli.
- Příprava mobilního zobrazení zážitků
- Portál Outfanatic.com se všemi popsanými funkcemi
- Unikátní koncept s možností rychlého růstu v ČR a přenositelností konceptu do zahraničí
- Zaběhlou značku s pozitivním PR
- Vlastní outdoorovou sociální síť s více než 3 000 registrovaných uživatelů, kvalitními profily a specifikovanými sporty
- Facebook stránku s 6 400 fanoušků
- Databázi aktuálních i potenciálních inzerentů včetně kontaktů
- Bonitní cílovou skupinu
- Přístup k redakci a síti externistů
- Předání všech relevantních dat a databází, grafiky a dalších podkladů