Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej oblíbeného outdoorového portálu Outfanatic.com

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 21. 3. 2017
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízíme k odkupu sportovní portál Outfanatic.com s vlastní sociální sítí a rostoucí databází outdoorových zážitků z ČR i ze světa. Jde o oblíbený portál s unikátním konceptem a potenciálem rychlého růstu.
O webu
Outfanatic.com je na světě od roku 2011 a byl původně spuštěn pro lidi z Prahy a okolí pod názvem Outdoor v Praze. Zaměřuje se na sporty v přírodě jako je běh, cyklistika, inline, kajakování, nebo horolezení.
Unikátní hodnotou portálu je možnost vyhledávat mezi outdoorovými zážitků uživatelů z ČR i ze světa. Součástí Outfanatic.com je dále na míru vytvořená sociální síť umožňující snadné hledání parťáků na sport, sdílení zážitků a řadu dalších funkcí. V budoucnu je možné zpoplatnit využití zážitků v mobilu a offline formou členství (podobně jako u geocaching.com).
Outfanatic má více než 3 000 registrovaných uživatelů a 6 400 fanoušků na facebooku.
O prodeji
Outfanatic prodáváme z rodinných důvodů. Klíčová služba Zážitky byla spuštěna nedávno a okamžitě se stala nejoblíbenější sekcí portálu, ale bohužel nemáme prostor se jí dále věnovat.
Databáze zážitků
  • Cílem Outfanatic.com je umožnit lidem snadno vyhledat spolehlivé informace o možnostech jejich oblíbených sportů na lokalitách v ČR i ve světě. Může jít například ferraty v Rakousku, horské kolo v Kanadě nebo běhání u Prahy.
  • Podobný koncept zaměřený na outdoorové sporty zatím v ČR ani ve světě neexistuje.
  • Všechny zážitky obsahují fotku, popis, užitečné informace, umístění v outdoorové mapě a hodnocení.
  • Ukázka výsledků vyhledávání (běhání, Praha): http://bit.ly/2mQObN0
  • Ukázka uživatelsky vloženého zážitku z Roháčů: http://www.outfanatic.com/zazitek/663-Hrebenovka-Rohacu
  • Lidé mohou zážitky vyhledat, uložit, sdílet nebo se spojit s jejich autorem a získat informace z první ruky.
  • Někteří uživatelé sami vkládají desítky kvalitních zážitků s fotkami, popisy, GPS trasou atd.
  • Výhodou uživatelských zážitků je, že tvoří levný a kvalitní obsah, který neztrácí aktuálnost a přitahuje kvalitní organickou návštěvnost.
  • V současnosti web obsahuje cca 700 zážitků z ČR i zahraničí
Funkce webu
Vývoj je zajištěný externě a je možné ho předat. Následující funkce jsou na portálu zprovozněné (případně ke spuštění v administraci):
  • Databáze zážitků: tvorba, hodnocení, ukládání do oblíbených, kontakt na autora, sdílení zážitků atd., e-mailové notifikace dle zájmů uživatelů
  • Lidé: profily lidí (oblíbené sporty, lokality, profilové fotky…), přátelství, různé úrovně VIP profilů, zprávy mezi uživateli
  • Nástěnka: podobné funkce jako facebook zeď
  • Parťáci: inzerce pro hledání parťáka na sport. Jde o poměrně oblíbenou seznamku.
  • Kde sportovat: detailní popis outdoorových lokalit pro Prahu a okolí
  • Outdoormapa.cz: především pro Prahu a okolí a dále v detailu zážitku. Mapa získala nominace na ocenění Kartografické společnosti ČR.
  • Katalog firem: včetně umístění poboček do Outdoormapy.
  • Články: možnost zobrazení na homepage nebo v relevantních sekcích portálu dle sportů
  • Outdoor Jobs: inzertní portál pro práci související se sporty v přírodě.
  • Outdoor bazar: před změnou zaměření na zážitky šlo o jednu z nejoblíbenějších funkcí portálu
  • Kalendář akcí
  • Kreditní systém pro firmy: web kromě klasického bannerového systému umožňuje vlastní programatický nákup a vkládání reklamy registrovanými firmami v prostředí Outfanaticu. Reklamy se zobrazují cíleně lidem s určitými zájmy a cena za zobrazování se odečítá z kreditu firmy.
  • Bannerový systém: Klasická administrace běžných velikostí bannerů včetně možnosti vložit programatickou reklamu.
  • Newslettery
  • Diskuzní fórum
  • Hlídací pes inzerátů
  • Interní statistiky: oblíbenost jednotlivých sportů apod.
Charakteristika návštěvníků:
  • 50 % návštěvníků jsou muži, 50 % ženy
  • 60 % návštěvníků je ve věku 25-35 let
  • 90 % návštěvníků je ve věku 18-49 let
  • Převládá střední a vyšší vzdělání.
Finance
Dosavadní investice do vývoje a obsahu činily cca 1,5 M CZK.
S relativně nízkou investicí se lze rychle dostat na návštěvnost 300 000 – 500 000 návštěv měsíčně. Cílová skupina je kvalitní a při práci s obsahem a komunitou lze získat měsíční příjem na úrovni 100 000–150 000 Kč pouze z reklamy. Dalším klíčovým zdrojem příjmů může být zpoplatněné členství, které umožní využití zážitků v mobilu a offline (podobně jako u geocaching.com).
Dalšími zdroji příjmů může být připojení k e-shopu, affiliate z prodeje vstupného na akcích (v rámci zážitků) nebo partnerství a sponzoring. Návratnost investice do 1-2 let v závislosti na výši marketingové podpory a kvalitě práce s komunitou.
Zadané hodnoty návštěvnosti a zisků za poslední měsíc jsou orientační a vycházejí z minulosti, kdy šlo o portál na bázi článků, bazaru, kalendáře apod. Portál nyní už více než rok běží s novým konceptem Zážitků téměř bez našeho zásahu a pro dosažení příjmů je potřeba se mu opět začít věnovat (viz doporučené další kroky níže).
Zadaná cena neobsahuje DPH (jsme plátci DPH).
Provoz portálu
Administraci webu v plném provozu zvládne jeden člověk na poloviční úvazek. Jde především o komunikaci s uživateli, kontrolu a tagování přijatých zážitků, vkládání zážitků na facebook, řešení poptávek inzerce apod.
Prodej inzerce doporučujeme neexkluzivně svěřit agentuře a doplnit její přímými kontakty s inzerenty (součástí prodeje je i databáze inzerentů).
Jako u jiných projektů se vyplatí investice do marketingu. Výhodou je pozitivní PR a snadné přirozené šíření mezi lidmi.
Doporučené další kroky
  • Navýšení počtu zážitků na 3 000-5 000 při současné podpoře vkládání zážitků samotnými uživateli.
  • Příprava mobilního zobrazení zážitků
Tým
Redakce je externí a původně se věnovala správě uživatelů a psaní článků. V současné není redakce aktivní, ale je možné se s ní domluvit zajištění nových zážitků.
Co nákupem získáte
  • Portál Outfanatic.com se všemi popsanými funkcemi
  • Unikátní koncept s možností rychlého růstu v ČR a přenositelností konceptu do zahraničí
  • Zaběhlou značku s pozitivním PR
  • Vlastní outdoorovou sociální síť s více než 3 000 registrovaných uživatelů, kvalitními profily a specifikovanými sporty
  • Facebook stránku s 6 400 fanoušků
  • Databázi aktuálních i potenciálních inzerentů včetně kontaktů
  • Bonitní cílovou skupinu
  • Přístup k redakci a síti externistů
  • Předání všech relevantních dat a databází, grafiky a dalších podkladů
Vážným zájemcům rád poskytnu více informací.
5 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 15. 3. 2017
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E