Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kolik by stála vytvoření takovéto aplikace?

valmez
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2017 08:01:18
Kolik by stálo vytvořit něco takového jako je na https://www.zmente.to/ ?
14. 3. 2017 08:01:18
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266930
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
14. 3. 2017 08:26:29
To se mi libi!
U me treba cca 5k urco i s nejakym malym redakcnim systemem. Tam neni nic extra.
Ale pozor, je tam i online chat. To muze cenu klidne zdvojnasobit. Zalezi na provedeni.
14. 3. 2017 08:26:29
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266929
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 3. 2017 08:29:19
to se nedá říci, vůbec totiž není jasné, jak funguje administrace a co vše umí. Ten frontent může v low cost vyjít na cca 30 - 50t (vč. mobilních aplikací), cena tohoto projektu ale mohla být ve stovkách tisíc až milionech, klidně, nebo to jeden šikovný člověk spíchl za dva dny.
---------- Příspěvek doplněn 14.03.2017 v 08:30 ----------
musil.david: za 5k? Si děláš srandu? Vždyť k tomu webu jsou se stejnou funkčností i mobilní aplikace pro android a iphone, ty sami o sobě výjdou každá na cca 5k.
14. 3. 2017 08:29:19
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266928
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
14. 3. 2017 08:39:51
Napsal TomášX;1372120
to se nedá říci, vůbec totiž není jasné, jak funguje administrace a co vše umí. Ten frontent může v low cost vyjít na cca 30 - 50t (vč. mobilních aplikací), cena tohoto projektu ale mohla být ve stovkách tisíc až milionech, klidně, nebo to jeden šikovný člověk spíchl za dva dny.
---------- Příspěvek doplněn 14.03.2017 v 08:30 ----------
musil.david: za 5k? Si děláš srandu? Vždyť k tomu webu jsou se stejnou funkčností i mobilní aplikace pro android a iphone, ty sami o sobě výjdou každá na cca 5k.
Ja ale samozrejme vyvoj mob. appky nehodnotim, protoze do te nikdo nevidi a nemame predstavu co umi. Odkaz byl na web, tak jsem se podival. V zasade naprosto jednoduchy design (na to postaci klasicky bootstrap nebo jina sablona), dve urovne kategorii a formular s odeslanim dotazu a napojenim na Google Maps API. Ja bych treba pridal navic jeste automatickou geolokaci, pokud by o to mel uzivatel zajem.
Do adminu bych dal spravu textu, kategorii a trideny prehled dotazu, ktere byly zaslany.
A kdyz uz jsme u tech appek, mobilni mi vysla asi o dost draz. Respektive, delalo by se totiz i API. To by se pak pouzilo i pro web a proto by se to prodrazilo. Ja hodnotim, co jsem videl na webu.
A ted mi rekni, kolik to zabere casu. I kdyz by to delal odbornik, co by se na nicem nezasekl, klidne si muze rict treba 1000 Kc/hod a skonci na podobne cenove hranici, kterou jsem dal. Tot muj nazor. Nikomu ho nevnucuji.
edit: i mobilni verze webu bude vlastne uplne stejna, jen s minimalnimi upravami. Asi by to chtelo udelat i nejaky lepsi system na nahrani souboru a jejich kontrolu nez je jen uploadnout. Ale to jsou veci, kde si kazdy muze navymyslet cokoli a tezko to urcime predem.
14. 3. 2017 08:39:51
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266927
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 3. 2017 09:04:05
Ano, administrace a správa za tím to může výrazně prodražit. Podle mě právě ty mobilní aplikace jsou hlavním kanálem pro získávání zpětné vazby myslím, že z hlediska nacenění pro tazatele jsou podstatné.
Ano, cena spodní cena může být 5k za web, 5k za každou aplikaci, 5k za admin. Nerozporuji tvůj odhad, za web může odpovídat, jen jsem se lekl, že jsi takhle to střelil i s appkami :)
14. 3. 2017 09:04:05
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266926
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
14. 3. 2017 09:06:55
Tak zde na webtrhu vám to udělají zadarmo za referenci ne, takže bych cenu neřešil :-DDD
14. 3. 2017 09:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266925
Martin Turek
verified
rating uzivatele
14. 3. 2017 09:08:36
To je tak 30k i s appkama. 5k za web je blbost, leda že by to vyhodil nějaký student na free šabloně ve WP během pauzy na oběd..
14. 3. 2017 09:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266924
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
14. 3. 2017 09:08:44
Napsal TomášX;1372132
Ano, administrace a správa za tím to může výrazně prodražit. Podle mě právě ty mobilní aplikace jsou hlavním kanálem pro získávání zpětné vazby myslím, že z hlediska nacenění pro tazatele jsou podstatné.
Ano, cena spodní cena může být 5k za web, 5k za každou aplikaci, 5k za admin. Nerozporuji tvůj odhad, za web může odpovídat, jen jsem se lekl, že jsi takhle to střelil i s appkami :)
Nacenovat mobilni appky si netroufam, protoze jednu jsem odhadl cca na 15k a bylo z toho 60k :D Od te doby to nechavam kompetentnejsim lidem.
14. 3. 2017 09:08:44
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266923
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
14. 3. 2017 09:11:22
Napsal donniedarko;1372135
To je tak 30k i s appkama. 5k za web je blbost, leda že by to vyhodil nějaký student na free šabloně ve WP během pauzy na oběd..
Zajima me nazor ostatnich. Z ceho prosim vychazis? Bavme se fakt ciste o webu. Zadavatel nebude chtit mobilni appky, takze se nemusi nutne delat API. Kde myslis, ze se tam nasbira ten cas, ktery jsem nezohlednil, abychom se dostali na vyrazne vyssi castku, nez mnou zminenych 5k? Tim myslim dostat se treba nad 10k?
14. 3. 2017 09:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266922
Jan Kuthan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
14. 3. 2017 09:12:27
5k je myslím podhodnocené. Takhle naslepo: mobilní aplikace mohou být de facto embadovaný web + předvyplnění formuláře např. fotkou. Tím nám z toho zůstává web s editovatelnou 2 stupňovou hiearchií + google mapa a jednoduchý formulář.
Osobně bych hrubý nástřel dal někde okolo 15k s tím, že by chtělo vědět o záměrech webu a požadavcích více.
14. 3. 2017 09:12:27
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266921
Jak dlouho by jste to dělali za tu cenu 5 až 15k Kč? Nevím zda to nemyslíte jako vtip. Za mě by to byl jistě vývoj cca. na měsíc plus ladění. To by se jistě vyšplhalo v pohodě nad 60k Kč. Je třeba také započítat nějaký čas strávený na schůzkách, zhotovení zadání a vůbec celé řízení projektu. Uvědomte si už konečně, že nesedíte za pokladnou!
14. 3. 2017 09:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266920
valmez
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2017 09:34:10
Dotaz byl míněn hlavně na cenu mobilní aplikace i s umístěním v Google Play a App Store. Ale jak čtu odpovědi velmi těžko se to zřejmě odhaduje.
14. 3. 2017 09:34:10
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266919
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 3. 2017 09:44:08
ono to takhle odhadovat moc nejde, je to tvorba na zakázku a často se vývojář potkává s novými věcmi, které ještě nedělal, není to jak stavba komínu, který už daný zedník postavil 100x a jsou na to jasná stavební pravidla, u webu nic takového není.
Spodní hranici počítej podle komentářů v spodních desítkách tisíc, ta vrchní je v podstatě neomezená.
tomas86: podobné odhady povětšinou nemůžeš dělat podle své sazby, protože ani takovou zakázku dělat nebudeš. Sám bych nešel pod 500t, protože bych chtěl projekťáka, testera, copyrightera atd., to ale neznamená, že řada webů to nepotřebuje, jen to musí udělat někdo s jinými návyky a za jinou cenu...
14. 3. 2017 09:44:08
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266918
TomášX: já počítal tu nejmenší možnou cenu s tím, že texty, grafiku atd. by si klient dodal sám. Stejně to nejspíš bude dělat nějaký student a pak zmizí jako pára nad hrncem. Pak se všichni diví, že jim nechce nikdo pořádně platit, když tu je armáda nízkonákladových studentů.
14. 3. 2017 09:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266917
valmez
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 3. 2017 09:50:30
No chce po mě vedení nějaký nástřel částky za kterou by to bylo realizovatelné, aby se rozhodli jestli do něčeho takového jít. Teď vůbec netuším kolik jim říct.
14. 3. 2017 09:50:30
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stala-vytvoreni-takoveto-aplikace/#reply1266916
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit