Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Chtěl bych za 500 tisíc rozjet eshop se značkovým oblečením dováženým z USA. Dává můj plán smysl?

PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 13:58:15
Dobry den, mam v planu rozjet podnikani a mam i nejaky zamer s cim a jak. Problem je, ze s tim nemam temer zadne zkusenosti, takze bych potreboval par rad do zacatku od nekoho kdo se vyzna nebo sam podnika. Stejne tak me hlavne zajima vas nazor na muj "napad" a zda budou stacit investice, ktere vam sdelim nize. Stejne tak pokud by se to cele dalo udelat jinak, lip a zda si myslite ze by to vubec melo cenu ci ne.
Takze cim zacit? :)
1) Budu mit ted nejaky obnos "navic" a pokud vse vyjde jak ma tak by to melo byt kolem 350-550tis kc, ktery bych rad investoval ve smyslu podnikani.
2) Silne uvazuji o podnikani z konkretnich duvodu a chci, opravdu chci, neco vymyslet a jit si zatim. Popisovat zde duvody asi nema hlubsi vyznam ale proc ne. Kvuli mladicke nerozvaznosti (zadne drogy :-D) jsem nedodelal skolu, ted toho lituji, ale nemam cas na to si ji nekde dodelavat. Zamestnani mam a vydelam si "slusne" penize ale jak to rict. Nechci cely zivot drit v monterkach a domu chodit unaveny, nepouzitelny. Vzhledem k dokoncenemu vzdelani si nemohu moc vybirat a jako nejlepsi moznost se mi jevi prave zivnost a podnikani. Tak to bylo bokem.
3) Nechci investovat celou castku, chci nejdriv investovat min a videt "jak to slape".Treba na zkousku 100tis. Pokud by to fungovalo, nemel bych problem dat do toho vse.
4) Tak, silne uvazuji o tom ze bych rozbehl e-shop se znackovym oblecenim dovazenym z USA. Presne se znackou Hilfiger, holister, guess.
Je to jednoduche...v usa bunda ktera zde stoji 5000 stoji tam 2000-2500 na ceske.
Co me ale zajima jsou veci jako doprava,clo,dan. Jak to funguje kdyz bych si chtel nechat dovezt treba 50ks obleceni? Da se zjistit nebo mate nejaky odhad na kolik by me mohlo vyjit napr. 50ks obleceni s celkovou cenou rekneme 80 000kc kdyz se do toho zspocita doprava, dan a clo? Vyplatilo by se mi to? Ja doufam ze pri nakupu za 80 000kc bych se se vsim mohl vejit do 110 000tisic. Mam spravny odhad nebo jsem uplne mimo? Kdyz jsem se snazil si to spocitat jakoby "na kus" tak ikdyby rekneme bunda za 2500 me vysla se vsim okolo clem a dopravou na 3500(coz si myslim ze je prehnany odhad) a prodal bych to za 4400 tak bych to mel stale o 600levneji nez jinde a zaroven bych vydelal 900kc na kusu.
Myslite si, ze kdybych dokazal za mesic rozprodat 30-50ks obleceni (zalezi co koupim, triko a bunda je velky rozdil), tak ze bych na tom s investici vcetne dopravy 100 000 mohl otocit 120-130 000? Tzn. 20-30tis cisty zisk? Myslim si ze rozprodat tak maly pocet kusu pro me nebude problem ikdyby jen po znamych. Znamych co nosi tuto znacku mam dost a zacal bych reklamou jen takovou ze bych to nechal nasdilet a vytvoril treba stranku. Pokud by se mi toto podarilo tak bych chtel do toho investovat vic a rozjet prave zminovany eshop. Je mi jasne ze nebudu na prednich prickach googlu atd. Ani ze budu hned vydelavat deseti tisice. Me v podstate do zacatku staci abych byl schopny si vydelat za mesic 20tis+ a ocekavat vetsi zisky je mi jasne ze by nebylo hned a nemam s tim problem. Jde mi o to aby me dokazalo i toto uzivit a zajistilo mi nejaky ten staly prijem. Pokud bych vse stihal casove nechal bych si zamestnani + do toho eshop a podnikani. Paklize bych to casove nestihal ale podnikani by mi vydelavalo minimalne stejne penize jako zamestnani tak nych samozrejme radeji venoval cas podnikani, nez manualne velmi namahave praci kterou vykonavam ted. Nevidim to s ruzovymi brylemi na hlave. Dovedu si predstavit ze to nebude bez starosti a nic jednoducheho. Jak jsem rekl, ze zacatku by mi postacilo abych si byl timto "podnikanim" schopny vydelat to co v bezne praci.
Budu velmi rad za vas nazor na vec, pripadne rady jak byste to udelali vy. Nejvic ocenim rady od nekoho v oboru kdo v tom umi chodit.
Dalsi otazky ktere me zajimaji ale tak nejak uz jsem si zjistoval jsou tyto: 1) jak je to se znackou jako takovou? Neni to protizakonne? Mam na mysli to ze si koupim zbozi, a to budu nove nerozbalene prodavat bez jakekoliv smlouvy s vyrobcem atd? Mohl bych mit eshop s tim ze prodavam nove zbozi z usa nebo by to muselo byt jako bazar?
2) mam znamou se kterou jsem predbezne domluveny na vytvoreni stranek na miru atd a mnohem levneji nez pres nejakou firmu. Jak je to ale s dalsimi poplatkami? Ma smysl delat e-shop kde bych mel ze zacatku 50ks obleceni? Nebo od kolika kusu zbozi by melo cenu eshop provozovat?
3) pokud bych nebyl nejaky velky shop coz ze zacatku urcite nebudu myslite ze budu schopny a je mozny se o to vcetne objednavek atd starat kompletne sam?
4) myslite ze pres zname sdileni atd je moznost ze mi to vydelavat bude (minimalne tech 20-30tis) kdyz takovych eshopu jsou tisice?
5) jak to funguje se servery jako heureka srovnani cen, reklamou na googlu atd? Na kolik by me to vyslo?
Je to nekdo ochotny mi jako "blbovi" vysvetlit jak presne toto funguje? Hledal jsem na internetu, ale uplne presne to stale nechapu.
Predem vsem ochotnym mnohokrat dekuji za vsechny pripadne rady!
Popripade, pokud si nekdo vylozene mysli ze se mi to nevyplati nebo je to blbost, budu rad za tento nazor, ale mnohem radeji budu za pripadne rady s cim zacit podnikat. Jak jsem psal, chtel byych to zkusit se 100tis kdyz bych za mesic zvladl to rozprodat jsem ochotny do toho dat kolem pul milionu korun. Pokud mate neco co by se vyplatilo s mnohem vyssim procentem uspesnosti ...v podstate nejakou "jistotu" ale muselo by se investovat vic nez 100 000 jsem samozrejme ochotny vse zvazit.
3. 3. 2017 13:58:15
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264420
Uff tak jsem to přelouskal. Ve zkratce chceš něco dělat, ale nevíš o tom nic. Docela dost "bláhové" představy jak to funguje.
= neznamená že nemůžeš uspět, ale raději si projdi pár vláken. Řeší se to pořád dokola.
První rada:
Než do toho půjdeš a propálíš tak x desítek tisíc. Tak zkus prvně přeposílání objednávek. Na tom se naučíš marketing a obsluhu. Sehnat zboží je to poslední u tebe.
Na to vyzkoušení jsou vhodné Affilo shopy, kde za cenu domény ti spustí web. Mají v portfoliu zejména oblečení. Tak uvidíš, jak je to s vratkovostí, se kterou moc nepočítáš v byznys plánu. U oblečení je vratkovost dost velká +- 5-20 % dle zboží.
Recenzi na Affilo shopy najdeš zde. http://www.petramikulaskova.cz/2016/08/recenze-vyzkousejte-si-preposilani-objednavek-s-affiloshopem/
3. 3. 2017 15:16:37
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264419
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 15:31:24
Dekuji za rady. Kazdopadne, ano mate pravdu. V podstate chci zacit s necim, cemu poradne nerozumim. Ale jak jinak, nez to zkusit se k tomuto dostat? Musim nejak s necim zacit. Nejspis i trochu zariskovat. A protoze nemam s timto zkusenosti a nemam poneti jestli muj "plan" muze obstat tak proto pisi sem a jsem rad za kazdou radu. Naopak ja tu procital dost vlaken kde se snazili lide nekomu pomoci s podnikanim presto ze mel na to prave zminenych 100 000. Jen pro upresneni. S vratkosti zbozi pocitam, jen jsem to nejspis nesrozumitelne popsal. Jak jsem psal, k dispozici budu mit kolem 500tis. s tim ze bych to chtel nejdrive zkusit se 100tis., takze rezervy kdyby "neco" bych samozrejme mel :).
---------- Příspěvek doplněn 03.03.2017 v 15:39 ----------
A jeste bych dodal. Me predstavy mozna blahove jsou a samozrejme jsem pocital s tim ze jsem treba uplne mimo. Ale myslim si ze neni blahove rozjet podnikani s pul milionem a zacit treba se 100 tisici. Jsou ruzne druhy podnikani kde nekteri slavi "uspech" a zacali s mene a zaroven meli vetsi ocekavani nez ja. Nepopiram ze jsou to treba vyjimky. Kazdopadne si myslim ze v nejakem okruhu podnikani s timto rozpoctem ktery jsem do toho ochoten vrazit bych uspet mohl. Napadlo me obleceni, jen nevim zda je to ta "spravna" volba a poradne nevim jak to realizovat. Proto jsem rad za kazdou radu, pomoc.
3. 3. 2017 15:31:24
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264418
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 15:43:30
Napsal Naweb;1369206
Uff tak jsem to přelouskal. Ve zkratce chceš něco dělat, ale nevíš o tom nic. Docela dost "bláhové" představy jak to funguje.
= neznamená že nemůžeš uspět, ale raději si projdi pár vláken. Řeší se to pořád dokola.
První rada:
Než do toho půjdeš a propálíš tak x desítek tisíc. Tak zkus prvně přeposílání objednávek. Na tom se naučíš marketing a obsluhu. Sehnat zboží je to poslední u tebe.
Na to vyzkoušení jsou vhodné Affilo shopy, kde za cenu domény ti spustí web. Mají v portfoliu zejména oblečení. Tak uvidíš, jak je to s vratkovostí, se kterou moc nepočítáš v byznys plánu. U oblečení je vratkovost dost velká +- 5-20 % dle zboží.
Recenzi na Affilo shopy najdeš zde. http://www.petramikulaskova.cz/2016/08/recenze-vyzkousejte-si-preposilani-objednavek-s-affiloshopem/
Dekuji za rady. Kazdopadne, ano mate pravdu. V podstate chci zacit s necim, cemu poradne nerozumim. Ale jak jinak, nez to zkusit se k tomuto dostat? Musim nejak s necim zacit. Nejspis i trochu zariskovat. A protoze nemam s timto zkusenosti a nemam poneti jestli muj "plan" muze obstat tak proto pisi sem a jsem rad za kazdou radu. Naopak ja tu procital dost vlaken kde se snazili lide nekomu pomoci s podnikanim presto ze mel na to prave zminenych 100 000. Jen pro upresneni. S vratkosti zbozi pocitam, jen jsem to nejspis nesrozumitelne popsal. Jak jsem psal, k dispozici budu mit kolem 500tis. s tim ze bych to chtel nejdrive zkusit se 100tis., takze rezervy kdyby "neco" bych samozrejme mel :).
---------- Příspěvek doplněn 03.03.2017 v 15:39 ----------
A jeste bych dodal. Me predstavy mozna blahove jsou a samozrejme jsem pocital s tim ze jsem treba uplne mimo. Ale myslim si ze neni blahove rozjet podnikani s pul milionem a zacit treba se 100 tisici. Jsou ruzne druhy podnikani kde nekteri slavi "uspech" a zacali s mene a zaroven meli vetsi ocekavani nez ja. Nepopiram ze jsou to treba vyjimky. Kazdopadne si myslim ze v nejakem okruhu podnikani s timto rozpoctem ktery jsem do toho ochoten vrazit bych uspet mohl. Napadlo me obleceni, jen nevim zda je to ta "spravna" volba a poradne nevim jak to realizovat. Proto jsem rad za kazdou radu, pomoc.
3. 3. 2017 15:43:30
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264417
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
3. 3. 2017 16:23:24
Podívej se na trh, kdo to prodává a zda někdo nemá exkluzivitu na česky trh. To by mohl byt problem, mám s tebe pocit že jsi střelec s chceš to za každou cenu zkusit... což je výhoda i nevýhoda - dej si na to pozor. Zkus něco co tu není nebo bylo a už není. Dam ti typ ručně sítě stylové rukavice. Známa to dělala a šlapalo to dobře, ale je v Jar tak už to asi skončilo.
3. 3. 2017 16:23:24
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264416
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 17:04:56
Napsal Hagen;1369247
Podívej se na trh, kdo to prodává a zda někdo nemá exkluzivitu na česky trh. To by mohl byt problem, mám s tebe pocit že jsi střelec s chceš to za každou cenu zkusit... což je výhoda i nevýhoda - dej si na to pozor. Zkus něco co tu není nebo bylo a už není. Dam ti typ ručně sítě stylové rukavice. Známa to dělala a šlapalo to dobře, ale je v Jar tak už to asi skončilo.
Diky za komentar. No jak to rict. Chci zkusit podnikat za kazdou cenu presto ze tomu zatim poradne nerozumim. Jak bylo zmineno, nejspis je to blahove. A ja si to plne uvedomuji. Ale kdyz to nezkusim, tak to nezjistim. A mam ochotu se tomu plne venovat, ucit se novym vecem atd. Nechci do toho skocit po hlave jak mozna z meho prvotniho prispevku vyplyva. Nejdriv se chci neco priucit, zjistit jak to funguje, znat vase nazory a rady, ale absolutne nevim kde a proto jsem zde. Jak bylo zmineno, budu mit penize v podstate "navic" a chci to zkusit za vidinou toho ze mi to muze dat prilezitost zaridit si "lepsi" zivot. Samozrejme si uvedomuji ze to nebude zadna sranda a ze muzu pohoret. Ale jinou takovou prilezitost uz bych vzivote dostat nemusel. Takze tak :-)).
3. 3. 2017 17:04:56
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264415
tomi_73
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 3. 2017 17:41:52
AK by som ti mohol poradiť tak by som sa zameral na značky ako J.Crew
3. 3. 2017 17:41:52
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264414
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
3. 3. 2017 17:44:52
Ahoj napsal jsi to pěkně a dal jsem si práci to dočíst až do konce :) Já bejt tebou tak bych hned neměl tak velké oči a nenakupoval za statisíce. Vzal bych si pro začátek eshop nějaké hotově řešení s pronajmem za pár stovek měsičně https://www.4shop.cz/, https://www.eshop-rychle.cz/ atd je jich hromada nakopil bych pár desítek kusů a postupně podle toho jestli mi to jde nebo ne bych rozšiřoval a doplňoval zboží a když se to rozjede tak pak bych řešil echop na míru. Myslím že bys ,měl úplně pro začátek objednnat pár kusu a prodat klidně po tech známých (jestli je opravdu o to takový zájem jak si myslíš)
3. 3. 2017 17:44:52
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264413
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 17:45:43
Napsal tomi_73;1369265
AK by som ti mohol poradiť tak by som sa zameral na značky ako J.Crew
Co se tyka znacek ktere jsem mel v planu. Ma to dva duvody uplne pvotni byl ten ze mam v USA nekolik let znameho a puvodne jsem si myslel ze by me vyslo levneji kdyz by mi to posilal on. A druhy je ten, ze alespon u nas si znacky jako hilf, guess, atd kupuje hodne lidi co znam vcetne me. Takze muj plan ze bych to nejdriv zkusil se 100tis spocival take v tom ze ikdyby mi to nevyslo dle mojich predstav tak mezi znamyma bych to rozprodal myslim si ze i celkem rychle. Kazdopadne diky za tip :).
---------- Příspěvek doplněn 03.03.2017 v 17:57 ----------
Napsal radekxxx;1369266
Ahoj napsal jsi to pěkně a dal jsem si práci to dočíst až do konce :) Já bejt tebou tak bych hned neměl tak velké oči a nenakupoval za statisíce. Vzal bych si pro začátek eshop nějaké hotově řešení s pronajmem za pár stovek měsičně https://www.4shop.cz/, https://www.eshop-rychle.cz/ atd je jich hromada nakopil bych pár desítek kusů a postupně podle toho jestli mi to jde nebo ne bych rozšiřoval a doplňoval zboží a když se to rozjede tak pak bych řešil echop na míru. Myslím že bys ,měl úplně pro začátek objednnat pár kusu a prodat klidně po tech známých (jestli je opravdu o to takový zájem jak si myslíš)
Presne takhle nejak jsem to mel v umyslu :-). Co setyka eshopu na miru. Tak jsem si zjistoval ze se to pohybuje okolo 100 000+. Ta znama ktera takove veci dela a je v tom celkem uspesna by mi to udelala za 25tisic+ dalsi veci ktere bych do toho chtel zainteresovat za "hubicku". Tak proto. Ackoliv nejsem zbehly v oboru, myslim si, ze kvalita stranek atp. hraje nemalou roli.
U znamych si myslim ze jsou jistota, na prvni varku urcite. Jde o to ze bych se tim chtel i zivit, tudiz bych se nemohl spolehat pouze na zname.
Kybych mel o neco lepsi ceny a zaroven by me okoli lidi se kterymi se osobne znam vedelo ze v tom nemusi hledat zadne "nepravosti" tak verim tomu ze nejaka usetrena petistovka by jim za to stala, nehlede na to ze nejblizsi kamenny obchod s temito znackami za premrstene ceny je odtud 20km a je to celkem malej kram. Znam se i s dost lidma z "vyssich" vrstev kteri utraceji za obleceni techto znacek 10 000+- mesicne. Ale jak rikam, chtel bych klientelu normalnich lidi a zakazniku. Verim tomu ze jen mezi znamymi bych rozprodal i 50ks obleceni treba i behem 14dni, ale to nebude kazdy mesic, ze? :)
3. 3. 2017 17:45:43
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264412
tola
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 21:34:04
Původní post jsem necetl, je to dlouhý. Ale jak někdo psal, nemáš tam vratky.
U kalhot budou cca 50-60% u vršků 10-30% a pokud nebudeš mít skladem to za co to chceš vyměnit tak musíš vrátit peníze. Takže za 100tis nemáš skoro co nabídnout. To budeš mít skladem 10 věci.
S tím ze tve okolí u tebe bude nakupovat s tím moc nepočítej, obcas někdo, ale aby se s tím dalo kalkulovat, to ani omylem.
Počítej že do reklamy když s ní budeš umět tak jedna objednávka te bude stát cca 100-200 kc a když to umět nebudeš tak třeba 500kc a více. Do toho si představ ze to vrátí kvůli nevyhovující velikosti a na kalhotech za 1000kc budeš mít třeba za 500-800 náklady na reklamu než si je někdo nechá, takže budeš v mínusu na jednom kusu docela dost. Tahle se ti protoci 10 věci a na konci měsíce zjistíš že těch 100tis je uz davno pryč a nemáš jedinou korunu plus.
Ale ty chceš stejně slyšet, že máš skvělý nápad a cokoliv si přečteš pro tebe budou blbosti, takže hurá do toho!
3. 3. 2017 21:34:04
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264411
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 21:51:26
Napsal tola;1369303
Původní post jsem necetl, je to dlouhý. Ale jak někdo psal, nemáš tam vratky.
U kalhot budou cca 50-60% u vršků 10-30% a pokud nebudeš mít skladem to za co to chceš vyměnit tak musíš vrátit peníze. Takže za 100tis nemáš skoro co nabídnout. To budeš mít skladem 10 věci.
S tím ze tve okolí u tebe bude nakupovat s tím moc nepočítej, obcas někdo, ale aby se s tím dalo kalkulovat, to ani omylem.
Počítej že do reklamy když s ní budeš umět tak jedna objednávka te bude stát cca 100-200 kc a když to umět nebudeš tak třeba 500kc a více. Do toho si představ ze to vrátí kvůli nevyhovující velikosti a na kalhotech za 1000kc budeš mít třeba za 500-800 náklady na reklamu než si je někdo nechá, takže budeš v mínusu na jednom kusu docela dost. Tahle se ti protoci 10 věci a na konci měsíce zjistíš že těch 100tis je uz davno pryč a nemáš jedinou korunu plus.
Ale ty chceš stejně slyšet, že máš skvělý nápad a cokoliv si přečteš pro tebe budou blbosti, takže hurá do toho!
No, takze po Tve posledni vete ti mohu rict jen to, ze by asi stalo za to si precist vsechny me prispevky...:)
Ne, nechci slyset ze muj napad je genialni...chci jen slyset nazory lidi jestli to ma smysl, nema, nebo jestlu jsem uplne mimo. Ze vseho si beru neco a s mym zamerem zacit podnikat to myslim vazne a chci se tomu venovat, ucit se a zkusit to.
A nejspis si necetl asi ani muj druhy prispevek :-). Vratky jsem nezminil ale pocitam s nimi, rezervu bych mel vetsi nez jsem ochotny do toho investovat na "zkousku". Muj prispevek byl cely jen o tom zda si lide budou myslet ze muj napad by byl zrealizovatelny, smysluplny a mel sanci na uspech alespon takovy ktery bych si pod tim predstavoval (viz vyse). Paklize ne tak pripadne nejake rady jak to zrealizovat ci do ceho jineho investovat popripade s cim jinym zacit. O nicem jinem.
Jak jsem zminil, nemam s tim zadne zkusenosti a napad se mi zdal osobne dobry, zjistuji ze zrovna "skvely" asi neni a je to dobre a ucel celeho tematu ktere jsem zalozil. Jsem rad za kazdou radu/pomoc/nazor a snazim se vymyslet neco smysluplnejo s cim bych mohl zacit jako laik. Nic vic v tom nehledejte :-).
3. 3. 2017 21:51:26
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264410
cargopro
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 21:54:16
radí ti tu zřejmě zkušení a radí dobře, otázka jestli to chceš slyšet, protože co platí u jiných může být u tebe jinak. Prostě si jen představ co by se stalo kdybys o těch 350 tisíc zcela přišel....pokud se nic nestane, tak do toho jdi, zřejmě o ně přijdeš, ale koupíš si tak zkušenost, kterou zúročíš v příštím už racionálnějším projektu.
3. 3. 2017 21:54:16
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264409
PatoK
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 22:02:24
Napsal cargopro;1369317
radí ti tu zřejmě zkušení a radí dobře, otázka jestli to chceš slyšet, protože co platí u jiných může být u tebe jinak. Prostě si jen představ co by se stalo kdybys o těch 350 tisíc zcela přišel....pokud se nic nestane, tak do toho jdi, zřejmě o ně přijdeš, ale koupíš si tak zkušenost, kterou zúročíš v příštím už racionálnějším projektu.
A ja jsem za rady rad, ne kazdy ma ovsem stejny nazor. V podstate nikdo nerekl proc bych musel o ty penize prijit. Jsem samozrejme na vazkach. Myslim si ze kamen urazu neni muj napad, spis to ze v tom neumim chodit a zatim tomu poradne nerozumim. Jen si rikam ze bych preci nebyl jediny na svete kdo neco takove rozjel a nasledne uspel. To samozrejme ale neznamena ze neco "nechci" slyset, ba naopak. Spise by me zajimaly nazory lidi kteri k tomu maji negativni postoj proc konkretne si mysli ze bych neuspel i za predpokladu toho ze bych se nejdriv snazil seberealizovat, priucit se a jit do toho alespon s nejakym vedenim. A stejne tak nazory tech kteri si mysli ze bych uspet mohl a znat duvody proc oni si naopak mysli ze to treba neni spatny napad.
3. 3. 2017 22:02:24
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264408
cargopro
verified
rating uzivatele
3. 3. 2017 22:22:56
Napsal PatoK;1369321
A ja jsem za rady rad, ne kazdy ma ovsem stejny nazor. V podstate nikdo nerekl proc bych musel o ty penize prijit. Jsem samozrejme na vazkach. Myslim si ze kamen urazu neni muj napad, spis to ze v tom neumim chodit a zatim tomu poradne nerozumim. Jen si rikam ze bych preci nebyl jediny na svete kdo neco takove rozjel a nasledne uspel. To samozrejme ale neznamena ze neco "nechci" slyset, ba naopak. Spise by me zajimaly nazory lidi kteri k tomu maji negativni postoj proc konkretne si mysli ze bych neuspel i za predpokladu toho ze bych se nejdriv snazil seberealizovat, priucit se a jit do toho alespon s nejakym vedenim. A stejne tak nazory tech kteri si mysli ze bych uspet mohl a znat duvody proc oni si naopak mysli ze to treba neni spatny napad.
potom pro tebe bude mít větší užitek, když se spojíš s někým kdo dělá podobnou věc, je o tři kroky dále, ale chybí prostředky na zásoby a bude ochoten tě přibrat za podíl. Proč prošlápavat znovu chodníček, když můžeš jít v něčích stopách, ale máš aspoň co nabídnout, zadarmo se s tebou nikdo v kšeftu o nic nepodělí.
3. 3. 2017 22:22:56
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264407
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
3. 3. 2017 22:40:41
čoveče, nic proti ale píšeš
"A mam ochotu se tomu plne venovat, ucit se novym vecem atd. "
a mě právě přijde, že ani jedno z toho nemáš.
Napsal si tu kupu otázek a čekáš, kdo ti na to odpoví. Na všechno ti odpoví google.
Neví o žádném podnikateli, který si něco vymyslel a dal to ostatním, at mu to zařídí.
Makej 18hodin denně, googli, hledej, ptej se na konkrétní a ajsné věci.
ty chceš kuchařku, jak uspět. Sorry jako, snaž se.
3. 3. 2017 22:40:41
https://webtrh.cz/diskuse/chtel-bych-za-500-tisic-rozjet-eshop-se-znackovym-oblecenim-dovazenym-z-usa-dava-muj-plan-smysl/#reply1264406
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit