Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak snizit okamzite opusteni stranek?

Radka.S
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 18:18:58
Na eshopech pozorujeme zhruba 50%ni okamzite opusteni stranek, tj navstevnik prijde napr ze zbozaku a ihned odejde. Zda se nam to celkem vysoke cislo. Vim, ze to bude znit divne, ale jsou nejake obecne efektivni moznosti/upravy, jak toto cislo aspon o neco snizit? Diky.
20. 2. 2017 18:18:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261266
IconicCosmo
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 2. 2017 18:25:10
Musíte upoutat jeho pozornost :).
20. 2. 2017 18:25:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261265
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
20. 2. 2017 18:39:18
dejte mu tam nějaké hezké video .-)
20. 2. 2017 18:39:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261264
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
20. 2. 2017 18:45:44
Pošlete link, třeba dokážeme poradit :)
20. 2. 2017 18:45:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261263
qaro
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
20. 2. 2017 18:49:15
poradíme ti jedine keď nám stránky ukážeš, môžeš kľudne poslať do správy
20. 2. 2017 18:49:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261262
Radka.S
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 19:16:45
Vstupní stránky jsou produktové stránky - vypadají takto:
20. 2. 2017 19:16:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261261
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
20. 2. 2017 19:28:00
Hoď cenu do inzerátu, tam by mohl být zakopanej pes.
20. 2. 2017 19:28:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261260
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 2. 2017 19:48:00
Treba najprv zistiť odkiaľ pochádzajú návštevy, ktoré okamžite opúšťajú tvoj web. Možno to nebude chybou na tvojej stránke, môže to byť napr. návštevnosť z iného štátu, spam, irelevantná cieľová skupina, vyklikávanie konkurenciou v porovnávačoch a pod.
Až keď sa toto všetko vylúči, až potom treba uvažovať nad zlepšovaním stránky, užívateľskou prívetivosťou, redizajnom a pod.
20. 2. 2017 19:48:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261259
Tak záleží co je napsáno v textu inzerátu, pokud je to něco obecného, tak se třeba prostě návštěvnici daný kus oblečení nelíbí. Také to může být tím, že se chová jako běžný uživatel a rozkliká si více webů, tvůj zavře třeba proto, že je dražší a nevypadá moc důvěryhodně (prostě jako tisíc podobných dropshippingů s tímto sortimentem).
V tomto se musí bojovat buď cenou, nebo přidanou kvalitou - třeba více obrázky. Ani jedno eshop nemá, případné konverze pak jsou spíše náhody.
20. 2. 2017 20:06:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261258
Radka.S
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 20:18:20
Zhruba 90% navstev s okamzitym opustenim (prohlednutim jen jedne stranky) pochazi ze zbozi a heureky. Takze inzeratem to neni. V porovnavacich bychom prave ocekavali vyssi zajem, prece jen se jedna o lidi v pokrocilejsi fazi nakupniho procesu. Vyklikavani konkurenci nas take napadla.
Pridana hodnota je asi mozna cesta. Nizsi cena podle nas neni nejlepsi reseni.
20. 2. 2017 20:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261257
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
20. 2. 2017 20:31:59
Napsal Radka.S;1365370
Zhruba 90% navstev s okamzitym opustenim (prohlednutim jen jedne stranky) pochazi ze zbozi a heureky. Takze inzeratem to neni. V porovnavacich bychom prave ocekavali vyssi zajem, prece jen se jedna o lidi v pokrocilejsi fazi nakupniho procesu. Vyklikavani konkurenci nas take napadla.
Pridana hodnota je asi mozna cesta. Nizsi cena podle nas neni nejlepsi reseni.
Pokud jde člověk z Heuréky tak to nechápu. Ta cena by pomohla u Adwords, Skliku, uživatel by rovnou věděl, v jaký cenový hladině se pohybuje. Z heuréky je BR 90% dost divný, to jsem u žádnýho klienta nezažil.
20. 2. 2017 20:31:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261256
Tady pomůže jen nahlédnutí do Analytics...takhle střílíme slepými a do prázdna :-)
20. 2. 2017 21:34:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261255
AK47
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 2. 2017 21:44:23
Návštevníci, ktorí prichádzajú z vyhľadávačov cien tovarov sú citliví na cenu. Pokiaľ eshop nemá lepšie ceny ako konkurencia, môže to byť spôsobené práve tým.
20. 2. 2017 21:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261254
Napsal AK47;1365404
Návštevníci, ktorí prichádzajú z vyhľadávačov cien tovarov sú citliví na cenu. Pokiaľ eshop nemá lepšie ceny ako konkurencia, môže to byť spôsobené práve tým.
Tady chodí z Heuréky a tam už cenu vidí před příchodem na web :-)
20. 2. 2017 21:53:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261253
Radka.S
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 22:17:36
Pomůže v tomto ale GA? Lze z něho zjistit, že návštěvníci přijdou ze zbozi nebo heureky, že z 90% nepokračují na žádnou další stránku eshopu a po jednotkách až desítkách sekund opouští web - nic víc asi GA neřekne.
20. 2. 2017 22:17:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/#reply1261252
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit