Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Livechat na Eshopu – jaký má vliv na výsledky?

Čaute e-shopari!
Zaujímali by ma vaše skusenosti s feedbackom zakaznikov a samozrejme dopad (pozitivny/negativny) na výsledky e-shopu.
Aký vplyv malo nasadenie live chatu na eshop?
Zvazujeme promovaný foxydesk, ktory vyzerá naozaj fajn. Ak máte skusenosti s tymto systemom, ocenim:)
Dik!
3. 2. 2017 22:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257117
Tomáš Dekan
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 2. 2017 23:14:06
Live chatu je hodně všechny splnuji to zakladní co potřebuješ.
Foxydesk je fajn, že neplatíš měsiční poplatky používam ho na několika webech. Díky livechatu se mi podařilo domluvit pár obchodů, přece jen sem tam lidi chtějí dodatečné informace.
Účel splnuje takže nemohu jej nedoporučit.
T.D.
3. 2. 2017 23:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257116
Denis Ulmann
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
3. 2. 2017 23:29:14
Řekl bych že hodně záleží na přehlednosti eshopu, jaké máš info u produktů atp.. můžeš nasadit live chat a zároveň třeba smart look, kde uvidíš, jak se uživatelé chovají na stránce.. já třeba viděl, že všichni uživatelé chat zavírají a nepotřebují ho (dávám hodně důraz na UX), tak jsem jej odstranil.
3. 2. 2017 23:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257115
pest
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
4. 2. 2017 01:52:05
Z praxe - lidi v českých podmínkách to spíše otravuje, podle posledních výzkumů si Češi (chaláni zo Slovenska asi tiež :D) chtějí nerušeně vybrat sami, takže dopad spíše negativní. Krom toho další API, které ti zpomaluje načtení stránky. Zkoušeli jsme na několika projektech a nemělo to žádný pozitivní dopad.
4. 2. 2017 01:52:05
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257114
ideasro
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
4. 2. 2017 08:36:06
Co si všímám na eshopech tak se nejčastěji používá - Smartsupp a Zopim. Ja využívám ten první a bez problému.
4. 2. 2017 08:36:06
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257113
Záleží na typu eshopu. Třeba takovej sexshop a livechat zní jako zajímavý spojení.
4. 2. 2017 09:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257112
Foxydesk.cz
verified
rating uzivatele
4. 2. 2017 12:11:12
Napsal Menyhart;1360412
Čaute e-shopari!
Zaujímali by ma vaše skusenosti s feedbackom zakaznikov a samozrejme dopad (pozitivny/negativny) na výsledky e-shopu.
Aký vplyv malo nasadenie live chatu na eshop?
Zvazujeme promovaný foxydesk, ktory vyzerá naozaj fajn. Ak máte skusenosti s tymto systemom, ocenim:)
Dik!
Kdyžtak na našem webu máte možnost si celou aplikaci vyzkoušet a vložit na web na 7 dní zdarma. Někteří preferují livechat na celém webu a pro některé je vhodné jej umístit pouze na kontaktní stránku - záleží na vás a vašich zákaznících. Co se týče samotného přínosu chatu, tak Foxydesk je propojený s Google Analytics a lze tak reálně vidět, jaký je jeho dopad na návštěvníky. Můžete tak např. snadno porovnávat návštěvníky, kteří chatovali a kteří nechatovali. Testovali jsme chat na několika e-shopech a z dat vychází, že chatující zákazníci procházejí více stránek, mají o dost vyšší konverzní poměr a také průměrnou objednávku. Podrobnější data můžete najít u nás na webu v sekci Manuál/propojení s google analytics.
4. 2. 2017 12:11:12
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257111
Psal jsem o tom na blogu http://michalkubicek.cz/pripadova-studie-online-chat-v-eshopu-zopim-vs-smartsupp/
4. 2. 2017 13:42:22
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257110
Tomens
verified
rating uzivatele
26. 1. 2018 11:33:58
Napsal Menyhart;1360412
Čaute e-shopari!
Zaujímali by ma vaše skusenosti s feedbackom zakaznikov a samozrejme dopad (pozitivny/negativny) na výsledky e-shopu.
Aký vplyv malo nasadenie live chatu na eshop?
Zvazujeme promovaný foxydesk, ktory vyzerá naozaj fajn. Ak máte skusenosti s tymto systemom, ocenim:)
Dik!
AtomRTC.com - umí i hlasové a video hovory + má spoustu vychytávek pro operátory. Textový chat zcela zdarma.
26. 1. 2018 11:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/livechat-na-eshopu-jaky-ma-vliv-na-vysledky/#reply1257109
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit