Zadejte hledaný výraz...

Flyboxy, Popup okna.Vaše zkušenosti a jaký používáte?

Milo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 1. 2017 08:28:36
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s užíváním Flyboxů, Pop-up oken atd...Užívají je návštěvníci nebo spíš jen odrazují nebo zpomalují načítání stránek? Přemýšlím že bych do 2 svých webů zapracoval nějaký flybox (do spodního pravého rohu, nebo jinak volně umístěného), který by odkazoval na tématicky podobný článek. Kde by byl nadpis+fotka+jedna krátka větička. Cílem je prostě udržet návštěvníka déle na webu a podat mu příbuznou a pomocnou informaci. Chci takový plugin (Free nebo max. do 15 Usd), který by se zobrazil až poté co by uživatel doscrolloval na spodní část stránky.
Děkuji.
Milan
10. 1. 2017 08:28:36
https://webtrh.cz/diskuse/flyboxy-popup-okna-vase-zkusenosti-a-jaky-pouzivate/#reply1249038
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 1. 2017 09:12:07
za mě nepoužívat nic co vyskakuje a překrývá obsah, je to pro člověka nepřirozené a zbytěčně to zabíjí jeho soustředění.
Pracovat s vrstvami a překrývaným obsahem je pro velkou část populace matoucí a neintuitivní, ženy s tím mají větší problém než muži.
Vznik pop-up na webu je takový nešvar, který se šíří jako rakovina. UX lidi pop-up nenavrhují, z mé zkušenosti vzniká pouze na straně marketingu jako forma násilného převzetí pozornosti bez ohledu na tok informací a dlouhodobý prospěch. Důvodem na počátku byla možnost omezeného zásahu do obsahu na stránce a pop-up umožňoval informaci strčit doprostřed webu bez programátorských zásahu. Lidé zavírají pop-up často automaticky bez čtení (projekt 1m unikátních návštěv denně, 30 % pop-up zavřeno do 1s, 70 % do 5s, zobrazeno na HP jako má Alza).
Pracuj s tokem textu, nauč se generovat obsah a pořadí bloků (informací) podle cílů a piš obsahem příběh, který pokračuje a navazuje, tehdy se nebude návštěvník cítit dezorientovaně. Pobídky mu dávej v místech, kde dávají smysl a neodvádí pozornost. Aneb místo banneru doprava zdarma uvedu informace o ceně dopravy hned u ceny zboží a vedle tlačítka vložit do košíku, jen jako malý příklad.
Nedělej chybu jako většina, že obsah na webu a jeho ovladatelnost a přístupnost posuzuje podle svých schopností, málokdy jsme my z IT svými zákazníky a zpravidla naše znalosti a orientace v podobných systémech výrazně převyšují běžnou populaci.
---------- Příspěvek doplněn 10.01.2017 v 09:13 ----------
proč nedáš doporučení na další článek jako poslední odstavec textu, stačí jednoduchá věta a může jí generovat, WP a další CMS to umí?
10. 1. 2017 09:12:07
https://webtrh.cz/diskuse/flyboxy-popup-okna-vase-zkusenosti-a-jaky-pouzivate/#reply1249037
Pokud to bude něco, co bude opravdu v rohu a nebude to nic překrývat, tak proč ne. Je to možnost nabídnout další relevantní obsah a tím udržet návštěvníka na webu o něco déle zase :-) Ale pozor na nějaké velké překrývání obsahu. Google to bude penalizovat.
10. 1. 2017 09:14:46
https://webtrh.cz/diskuse/flyboxy-popup-okna-vase-zkusenosti-a-jaky-pouzivate/#reply1249036
Milo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 1. 2017 09:36:42
---------- Příspěvek doplněn 10.01.2017 v 09:13 ----------
proč nedáš doporučení na další článek jako poslední odstavec textu, stačí jednoduchá věta a může jí generovat, WP a další CMS to umí?
Ok, díky. Nechci žádné pop-up okno co zakryje půlku monitoru, hned při vstupu na web, ale spíše dole vpravo v rohu malý čtverec, který doplní současné informace nebo naváže v konkrétním článku na související článek. Problém je v tom že lidi nechtějí číst, málokdo dočte až dolu na stránku a pak se ptají na to co je v článku.
10. 1. 2017 09:36:42
https://webtrh.cz/diskuse/flyboxy-popup-okna-vase-zkusenosti-a-jaky-pouzivate/#reply1249035
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit