Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zavedený e-shop s obratem 10 mil ročně

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 3. 1. 2017
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Prodáváme e-shop s pánskou a dámskou módu. Brand jen případným zájemcům
Kontakt pro zájemce: rosaroz@seznam.cz
E-shop byl založen v roce 2012 pod živnostenským oprávněním FO.
Od podzimu 2014 bylo založeno s.r.o. se dvěma společníky s rovnoměrným podílem.
Cena: 3,500 000 Kč + DPH
(cena zahrnuje veškeré know-how včetně skladových zásob v hodnotě 600-700 tisíc Kč v nákupních cenách. Stav zboží na skladě se neustále mění. Přesný stav zásob bude podrobně vyčíslen a předán kupujícímu.
rok 2012
Založení e-shopu - nákup zboží na sklad (dříve garáž) v hodnotě 60 tis. Kč.
Obrat 957 tis. Kč (2/3 z obratu z organické návštěvnosti, zbytek obratu tvořili porovnavače - Heureka apod.).
Veškerý vygenerovaný zisk byl vložen zpět do eshopu. Především byl použit na nákup zboží + zřízení větších skladových a kancelářských prostor.
rok 2013
Přesun z garáže do regulerních skladových prostor.
Obrat CZ 6.600 000 Kč.
Počet objednávek: 4745
V roce 2013 byl e-shop enormně produktivní. Spustila se výkonnostní reklama (PPC Adword, Sklik).
Rok 2014
Spouštíme SK mutaci e-shopu a cílíme i na slovenský trh.
Obrat CZ: 9.000 000 Kč.
Počet Objednávek CZ: 6234
Obrat SK: 95.000 €
Počet objednávek SK: 1733
Rok 2014 byl ve znamení enormního nárustu tržeb bez výraznějšího posílení marketingových aktivit. Výrazné navýšení objednávek ovlivnilo nasazení emailingu a spuštění nejsilnějšího marketingového kanálu - Facebooku. Začínáme cítit velký potenciál v tomto kanále a zaměřujeme se na budování věrné fanouškovské základny.
Rok 2015
Obrat CZ: 8.400 000 Kč
Objednávek CZ: 6033
Obrat SK: 51.612 €
Počet Objednávek SK: 987
Vzniká myšlenka vybudovaní vlastního e-shopu na míru. Zahájila se spolupráce s IT firmou, která měla zajistit vývoj nového e-shopu. Bohužel spolupráce se nevydařila a dílo nebylo do nyní předáno. Firma vyinkasovala téměř 300.000 Kč.
I přes veškeré komplikace s nedokončeným projektem se podařilo vybudovat novou corporate identity (nové logo, grafika, filozofie) a nasadit novou grafiku na stávající webové rozhraní. Nynější web je přehlednější, responzivní a s vylepšeným UX.
Velká část obratu byla investováná do Brandu (PR v nejčtenějších módních magazínech ve webové i tištěné formě). Zahájena velká kampaň s módními blogerkami.
Další velkou investicí bylo vybudování zákaznického showroomu v našem nynějším sídle firmy. Oficiálně pro veřejnost otevřeno v prosinci 2015. Investice do vybavení činila cca 400.000 Kč. Cílem nebylo vytvářet zisk (nejedná se o klasickou kamennou prodejnu), ale přitáhnout co největší zákaznickou základnu a budovat u nich povědomí o značce.
Na konci roku roku 2015 byl veškerý majetek fyzické osoby přeprodán do nově vznikajícího s.r.o.
Eshop je napojen na účetní software Altus Vario v kterém řešíme veškeré denní činnosti od skladové a daňové evidence po potřeby účetnictví. Vlivem nezdařené investice do plánovaného e-shopu na míru a dalším velkým investicí do showroomu bylo konečný hospodářský výsledek ztrátový.
V témže roce 2015 byla vyjednán výhodný revolvingový úvěr na skladové zásoby ručený českomoravskou rozvojovou bankou. Bližší info poskytnu osobně, nebo nebo emailem.
Rok 2016
Obrat CZ 9.200 000 Kč
Objednávek 6230
Obrat z prodejů v showroomu - přímý podej: 592. 000 Kč. Pozn. prodejna sídlí na maloměstě s 5000 obyvateli. Lokální zákazníci byli zastoupeni v mizivém zastoupení. Veškeré tržby tak činili zákazníci, kteří si náš našli na webech skrze obsah (Facebook, blog, magazín e-shopu ).
Obrat SK: 52. 000 €
Počet objednávek SK: 990
Zisk před zdaněním 876. 000 Kč
Zisk je samozřejmě i po odpočtu mezd zaměstnanců, těm vyplaceno 960 tisíc Kč
Stejně tak i v roce 2016 bylo ve znamení neustálých investicí. Rozpracován je aktuálně projet do vývoje mobilní aplikace na míru v hodnotě 150.000 Kč. Dále investice do sofistikovanějšího emailingu atd. Veškeré výnosy jdou tedy zpět do e-shopu (nákup zboží, grafické práce)
E-shop obhospodařují celoročně 4 lidé na plný pracovní úvazek + účetní externí účetní kancelář. Externě spolupracujeme s freelancery, kteří zajišťují především copywriting, foto či grafické práce.
Pokud se e-shop nepodaří úspěšně prodat plánujeme v roce 2017 snížit náklady o 1/3 a již vytvářet zisk daleko větší.
Marže
Ve fashion segmentu bývají marže běžně až 50%. Internetový prodej oblečení má snad jediné negativum a tím je poměrně velké procento vratek. V našem případě je to cca 15%. Tímto procesem se zvyšují náklady na administrativu a na zaměstnance, který tyto úkony řeší. Naše procento je však oproti konkurenčním číslům o dosti menší. Vratkovost lze eleminovat důkladným přeměřování zboží. Významné procento zákazníku je pečlivých a velikostní tabulky pečlivě sledují.
Marketing
Využíváme celé spektrum marketingových kanálů. Obraty z organické návštěvností jsou mezi 16-18%. Největší síla je však v sociálních sítích. Přes FCB jde i největší podíl z celého obratu. Využíváme jak placené PPC reklamy, tak klasických neprodejních příspěvků, které ovšem rovněž v nemalém zastoupení tvoří obrat.
Pokud nový majitel nebude chtít výrazně investovat do budování povědomí o značce, pak je veliká pravděpodobnost generování vyššího zisku.
Know-how:
Novému majiteli e-shopu bude předán firemní facebookový profil, který k dnešnímu dní čítá přes 40.000 aktivních fanoušků. Dále emalovou databázi 10.000 registrovaných zákazníků s opakovanými nákupy. Naši registrovaní zákazníci prahnou po novinkách a rádi za něj utrácejí. Novinky jsou vždy brzy vyprodány, jelikož z větší části je problém nové kolekce znovu doobjednávat. Předáme zkušenosti o tom, jak si co nejlepe hlídat cash flow, tak aby vždy byly prostředky na pravidelý nákup novinek. Veškeré kontatky na dovatele jsou samozřejmostí.
Důvod prodeje
Časové a rodinné. Práce kolem činností na fungování zdravého profitabilního e-shopu je zajímavá a krásná, leč velmi časově náročná. Nyní je pro nás prioritou nový projekt v podobném oboru podnikání - opět v ecommerce a chceme se více věnovat rodině a dětem.
Závěrem:
Investice do koupi naší značky má veliký potenciál. Pokud se novému majiteli podaří v horizontu půl roku po odkoupení firmy zajistit vývoj e-shopu v rámci malých programátorských úprav a bude se držet našich rad o udržení case flow, úspěch bude zaručen. E-shop má všechny dispozice k dlouhodobému fungování a generování stabilního zisku.
Pro komunikaci prosím použijte soukromou zprávu zde na webtrhu, nebo na mail rosaroz@seznam.cz Rád odpovím na všechny dotazy
11 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 28. 12. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E