Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Savana.cz v roce 2017

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 12. 2016 22:37:16
Vazeni navstevnici webtrhu,
na zaklade dnesni dizkuze v jinem vlakne zde na webtrhu jsem zjistil, ze lidem, kteri od nas odesli vadili zejmena dve veci.
1. maly prostor pro DATABAZE
2. nemoznost ceritifikatu bez IPv4 adresy.
Prosim vas o nejake konstruktivni navrhy, co vadi zrovna vam. Jaky parametr vas trapi nejvice a proc. A hned vas prosim o informaci, do jake podoby byste ten parametr chteli posunout a za jakou cenu. Myslim tim pri zachovani ceny, nebo byste byli ochotni priplatit. Nejde ted ani o navyseni ceny, ale aby jste mi sem napsali dokonalou zpetnou vazbu a popsali celou cestu PROBLEM ----- > RESENI PROBLEMU ------> CENA RESENI / ALTERNATIVA
Za Savanu musim napsat, ze prav evedeme vnitrofiremni dizkuzi ohledne prostoru pro databaze na nasich VPS multihostingovych tarifech a vypada to na dobre ceste, ze diky novemu HW muzeme hranice posunout.
Druhy bod a to SSL certifikaty bez IPv4 adresy je na dobre ceste a jiz jsme teme ru cile a zde dluzim nasim zakaznikum omluvu, ze nam to tolik trva, ale u nas byla, je a vzdy bude na prvnim miste bezpecnost. To neni jen alibisticka poznamka, ale je to vec, ktera byla u nas vzdy na prvnim miste.
Zaverem mi dovolte vsem poprat stastne a vesele Vanoce a hodne stesti v novem roce 2017, hlavne hodne zdravi a vse ostatni prijde samo.
Nasim stavajicim klientum dekuji, ze si vybrali prave nase sluzby a prave jim budeme zitra posilat dalsi informacni email s radou novinek, ktere jsme na Savane provedli.
Jeste jednou DEKUJI za namety a zpetnou vazbu.
Hofy
21966
22. 12. 2016 22:37:16
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245189
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 12. 2016 10:45:07
Velikost databáze nevidím jako problém, když někdo potřebuje velkou tak nejspíš potřebuje i hodně rychlou - tak si připlatí za VPS SSD. Zas až tak moc peněz to není. Ale samozřejmě přiměřené zvětšení prostoru pro klasickou i VPS SSD databázi mi vadit nebude.
Ty certifikáty bez IP adresy jsou velký problém, určitě to slyšíte často tak to nebudu opakovat i já :-)
Občas zlobí emaily, při pondělním mazání spamu to často padá nebo trvá strašně dlouho, občas se i při normálním posílání emailu zobrazí hláška o nedostupnosti serveru.
Co bych ocenil je zvětšení velikosti schránky už v základní ceně vyšších tarifů, zdá se mi trošku nelogické že S500 má stejný limit 500 MB na schránku jako S3000 nebo S4000.
Co by bylo super by byla možnost sledovat jakou zátěž generují jednotlivé domény na multihostingu, ale chápu že to není až tak snadné. Ale klidně by stačila jen nějaká statistika typu "za poslední hodinu / den / týden způsobily největší zátěž tyto procesy v tento čas...".
Co pokládám za velkou chybu je že jste zrušili "živého člověka" na zákaznické podpoře 24 hodin. Ono i když nemá pravomoc/schopnost problém sám řešit, tak pro mě jako zákazníka je příjemné už jen to že vím že tam "někdo je" a třeba mi jen odpoví "o problému víme a řešíme to".
Cenu bych samozřejmě nezvedal, na druhou stranu mě ale ani moc netrápí současná velikost dostupného prostoru. Na S3000 myslím že ho mám relativně dostatečně, nižší tarify nedokážu posoudit.
Jinak přeji hodně štěstí a ať se daří i v novém roce a doufám, že jestli byly nějaké probémy tak je vyřešíte a vše poběží jak má. :-)
23. 12. 2016 10:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245188
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
23. 12. 2016 10:55:33
Za mě určitě napevno rozdělený prostor. Já třeba nikdy nepoužívám mailový prostor hostera, abych to v případě změny nemusel nikam migrovat. Proto nechápu proč když nepoužívám mail nejde alokovaný prostor přesunout do hostingu. Chápu, možná to nejde z technických důvodů ale přijít o třetinu prostoru "jen tak" není moc motivační proč být u vás.
23. 12. 2016 10:55:33
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245187
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
23. 12. 2016 11:45:42
Co tak podpora HTTP/2 / SPDY (nebo to uz mate?), mozna jeste Brotli?
Vyborny navrh napsal Mirek Novotny. Napriklad nam staci maximalne 3 schranky, takze plytvam pak zbytecne 8500MB nevyuziteho prostopu pro mail, misto toho bych mohl pouzit dany prostor pro storage (proste data webu). A kdyz uz tak mam jednu schranku s objemem max do 2GB a priplacet s emi nejak extra nechce za tento objem :)
Nevim proc, mozna je to rychlosti linky (100Mbps) ale muj web, ktery ma main page ~2,5MB se loadne o 50% rychleji nez vas main page savana.cz (~560KB) - test z Amsterdamu (3x za sebou)?
Ocenil bych test obdobi alespon na 14 dnu, aniz bychom museli vyslovene hosting koupit.
23. 12. 2016 11:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245186
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 12. 2016 15:11:29
Napsal Kovboj;1348355
Velikost databáze nevidím jako problém, když někdo potřebuje velkou tak nejspíš potřebuje i hodně rychlou - tak si připlatí za VPS SSD. Zas až tak moc peněz to není. Ale samozřejmě přiměřené zvětšení prostoru pro klasickou i VPS SSD databázi mi vadit nebude.
Ty certifikáty bez IP adresy jsou velký problém, určitě to slyšíte často tak to nebudu opakovat i já :-)
Občas zlobí emaily, při pondělním mazání spamu to často padá nebo trvá strašně dlouho, občas se i při normálním posílání emailu zobrazí hláška o nedostupnosti serveru.
Co bych ocenil je zvětšení velikosti schránky už v základní ceně vyšších tarifů, zdá se mi trošku nelogické že S500 má stejný limit 500 MB na schránku jako S3000 nebo S4000.
Co by bylo super by byla možnost sledovat jakou zátěž generují jednotlivé domény na multihostingu, ale chápu že to není až tak snadné. Ale klidně by stačila jen nějaká statistika typu "za poslední hodinu / den / týden způsobily největší zátěž tyto procesy v tento čas...".
Co pokládám za velkou chybu je že jste zrušili "živého člověka" na zákaznické podpoře 24 hodin. Ono i když nemá pravomoc/schopnost problém sám řešit, tak pro mě jako zákazníka je příjemné už jen to že vím že tam "někdo je" a třeba mi jen odpoví "o problému víme a řešíme to".
Cenu bych samozřejmě nezvedal, na druhou stranu mě ale ani moc netrápí současná velikost dostupného prostoru. Na S3000 myslím že ho mám relativně dostatečně, nižší tarify nedokážu posoudit.
Jinak přeji hodně štěstí a ať se daří i v novém roce a doufám, že jestli byly nějaké probémy tak je vyřešíte a vše poběží jak má. :-)
Ahoj, predem ti take preji stastne a vesele Vanoce a at se dari v novem roce, hodne zdravi zejmena, pak je vse sranda.
Dekuji ti za zajimavy pohled ze strany zakaznika.
1. DB - poresime nejake zvetseni jak klasicke, tak i na DB VPS SSD, zejmena DB VPS SSD je luxusni nabidka za tu cenu (2x cpu extra pro DB), ale jak rikam prostor na nejake upravy tu je.
2. IP je to nejvic, co nas tlaci a dreme na tom, bude, bude bude. Uvedomujeme si ten problem. Cerna mura pro me osobne, neco jako cerveny hadr a kazdy den na porade to opakuji SNI bez IP SNI, bez IP a technici a programatori jsou ze me uz slusne receno velmi rozladeni. Problem to je, ikdyz v soucasne chvili resitelne prave pridelenim IP za hubicku.
3. U emailu se kliden zastavim na a rozeberu to sireji
Zlobeni emailu - ano byl problem s utokem na branu pro mailservery, nevim pokdu to byl i tento pripad, zejmena je problem v tom, ze plno lidi do dnes netusi, jak pracovat s emaily. V dnesni dobe je az nepochopitelne, ze lidi maji veskerou prichozi postu a to i vyrizenou ve slozce DORUCENA POSTA. Celkove to zpomaluje praci s emaily, to je logicke, nebot IMAP to musi stale checkovat a synchronizovat. Lidi jeste NEVEDI O TLACITKU ARCHIVOVAT. Pak je vetsinou po problemu.
Co se tyka mazani vetsiho poctu emailu, pokdu to bylo 20 000 emailu, proste to trva, to je jasne, pokdu to drhlo pri mazani 500 emailu, je to divne a je treba to hlasit a podivame na to, co je spatne. Mailservery jsou ve spiice vytizene z 15-20%
Velikost schranky 500 MB bez balicku Mailbox PLUS - zde to je cele o ochrane a spotrebe vykonu mailserveru. Kdo pouziva pop3, staci mu to, staci to i dost lidem s IMAP, kteri umeji vyuzivat lokalni slozky pro arhiv, problem to takovy neni.
Jen totiz diky tomu, ze toto takto omezujeme a podminujeme to ZANEDBATELNYM PRIPLATKEM odemknout na radove GB/schranka, tak nesmirne sporime vykon pro ty, co jej opravdu potrebuji. Urcite to znas, ze kazda schranka je jednou plna. A to je i ted ten pripad a v kombinaci s tim, ze vice jak pulka lidi nezna tlacitko srchivu a ma vse v dorucene, nesmirne to bere vykon IO.
Dalsi vec, je, ze domenovy kos mame az v priplatkovem balicku. To je obrovske plus a neradime to zapinat ani, kdyz jej lidi maji moznost mit. Vysledek je hrozne balastu, co chodi na schranky typu shdgsdj@mujwebdomena.cz atd. Opet obrovska uspora pro spam farmu a antivirovou farmu pro emaily. Vysledek je, ze emaily jedou svizne, nepada to. (samozrejme az na vyjimky, co nastala, ale to je resitelne a vse se vyresi, neni problem v systemu jako takovem)
4. sledovani zateze jednotlivych domen na multihostingu - to je problem to vykonove obhospodarit, nekdo ci neco by to uselo pocitat. A kdo by to pocital. No vase VPS = ztrata urciteho vykonu. Muselo by se to separovat z logu atd.
Tohle si muzete udelat jiz nyni, ze si logy stahnete a pomoci nejakeho programu si logi vyparsujete a zjistite, co se kde deje. Nebo pro online sledovani je mozne koukat primo na status serveru, ktery take hodne napovi, kde je problem a co nejcasteji bere konexe. Pro resnei pripadneho zpomaleni VPS to staci, s ostatnim pomuze zakaznicka podpora.
5. helpdesk a ze nikdo neni online mezi 20 - 8 hodinou. Po pravde, az na par vyjimek radove jednotky stiznosti jsme se nesetkali s vetsim odporem pri teto zmene. Nyni mame vsechny lidi, co jeli v defakto v trojsmennem provozu prirazenye na denni cas 8 - 20 hodin. Ve vysledku tam nesedi 1-2 lide podle denni doby, ale sedi tam lidi hned 5 v hodinach mezi 8 - 16:30 a 1-2 od 16:30 do 20:00. Lidi nas vyuzivaji vice pres den, dovolaji se, neni problem mit zabrane vsechny linky, tickety se poresi do 20 hodin atd.
Vim a rozumim kam miris. Kdyz se neco pokazi, tak chces jen vedet, ze to vime. Pokdu se jedna o vypadek celeho serveru, nebo konektivity, vime to do 5-10 minut, neb nam monitoring rozesle emaily a zasle volat na mobily lidem, kteri maji sluzbu a posle jim SMS hlaseni, co se pokazilo. Vzdy to tedy nekdy resi. Jedine "hluche" misto je, kdyz si nekdo nejakym svym zasahem neco pokazi na svem uctu, tak to bohuzel musi pockat do rana, neb se nedovola, ani nedopise na chat. Naprosto tomu rozumim. Nicmene planujeme spusteni novych sluzeb, jak hostingu, tak i shop i dalsi veci a nezavrhuji, ze se helpdeks 24/7 nevrati, ale soucasna situace byla, ze nam za noc zavolal jedne clovek a to jen proto, ze zrovna zije v Indii, nebo v USA a on tam ma den. Jinak nocni smena delala zpravidla jen ukoly, co se nestihli pres den (nyni se stihnou) a nebo psala napovedu. Lide uderem 18 hodiny proste nevolaji, tak jsem rozhodl, ze zkusime tento experiment a myslim si, ze to zafungovalo nad moje ocekavani, ale jak jsem psal, jsou situace, kdy to zamrzi a rozumim tomu.
Snad jsem ti svymi odpovedmi alespon castecne vysvetlil, jaky je nyni stav a ja si samozrejme tve dotazy take zaplsal a budu na ne myslet pri dalsim rozvoji. Dekuji.
---------- Příspěvek doplněn 23.12.2016 v 15:22 ----------
Napsal Mirek Novotny;1348359
Za mě určitě napevno rozdělený prostor. Já třeba nikdy nepoužívám mailový prostor hostera, abych to v případě změny nemusel nikam migrovat. Proto nechápu proč když nepoužívám mail nejde alokovaný prostor přesunout do hostingu. Chápu, možná to nejde z technických důvodů ale přijít o třetinu prostoru "jen tak" není moc motivační proč být u vás.
Ahoj, rozumim ti, opticky to nevypada dobre. Proc mam pro web 10 GB a pro email 5 GB, kdyz email nepouzivam a nebo obracene web? Chapu to a vidim to jako marketingovy problem a budem ena ot myslet pri dalsim navrhu tarifu.
Problem to neni, udelat pohyblivou kvotu "mas tady, nemas tam a obracene".
Nejvetsi problem je ale navrh tarifu a jeho ceny. Kdyz to je totiz nyni udelane nyni 10+5, umim si cpocitat, ze na 100 GB disk dostanu 10 uctu pro web a na 100 GB disk pro email dam 200 uctu. (pouzivam cisla jen pro predstavu, 100 GB disky opravdu nemame :) ).
No ale kdyz zalozim pohyblivou kvotu, tak musim pri navrhu pocitat jinak. Musim brat u obou sluzeb maximum, tzn. 15 GB, takze uz se na disk pro web nevejde 10 uctu, ale jen 6 a u emailu misto 20 jich bude 6. No a povede to ke dvema moznym zaverum.
1. navysit cenu tarifu , aby 6 tarifu vydelalo jako 10
nebo
2. dat mene prostor na danem tarifu pri zachovani ceny, rekneme 5 + 5, a na web napiseme PROSTOR 10 GB pro web/email, ale i tak me bude stat vice porizeni pole pro emaily, ale to neni tak hrozne.
Takze kdyz by stejny tarif SAVANA 500 mel misto 15 GB rozdeleneho mista, prostoru jen 10 GB a mohl sis ho urcit kam potrebujes za stejnou cenu, uvital bys tuto zmenu? Je to pote atraktivnejsi?
Ber to prosim jako seriozni otazku. Nesnazim se ti tvuj nazor rozporovat ci vyvracet, naopak naprosto mu rozumim, ale nezohldnil jsi pri tom investicni stranu.
Snad jsem to vysvetlil srozumitelne, proto jsem to velmi zjednodusil a nezohlednuji tam to, ze 10 GB emailu je jina zatez, nez 10 GB ulozenych dat pro web atd, ale to by vysvetleni moc nepomohlo, jen by to zkomplikovalo celou mou reakci.
Jde otitz o to, ze je veliky rozdil, kdyz hosting nabizi web, db i emaily na tvem vlastnim VPS a nebo zda mas WEB, DB a EMAILY kazde na jine serverove farme. A to obrovsky a to ti prave vysvetluji. Vyhodou rozdeleni WEBU od EMAILU je obrovsky. Mas zatizeny web, emaily jedou a obracene. Kdyz bysme to meli vse v jednom, vubec tohle nemusime resit, ale my jsme udelali obrovskou investici do emailoveho reseni, platime velike licencni poplatky za tak konfortni emailove sluzby a neni to tak jednoduche.
Zaverem i tobe konkretne popreji hezke Vanoce a at se dari v novem roce 2017 a preji hodne zdravi. :)
23. 12. 2016 15:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245185
Dinan
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
23. 12. 2016 17:26:02
Také zdravím Hofyho a přeji celé Savaně vše dobré v novém roce, hodně klientů a málo požadavků. Vím, nenapíšu co mi vadí a moc asi nepomůžu, ale rozhodně od vás nikdy neodejdu a je dobré slyšet i ty spokojené. :) Za mě za 1*!
23. 12. 2016 17:26:02
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245184
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
23. 12. 2016 17:37:25
Hofy rozumím tvému pohledu, díváš se na to z pohledu čísel který ti musí dávat smysl. Nevím, jak to máš technicky postavené a co lze vše s tím dělat a dle toho kouzlit ceny :-) Nicméně jestli si vybavuji dobře tak např. Active24 to má podobně, v defaultu máš též rozdělení na web, db, mail nicméně mají administraci funkci která ti umožňuje s parametry hýbat. Tak když to umí oni, tak se přeci nenecháš zahambit :-) Jinak do cenové politiky ti kecat nemohu ani nechci, myslím si že by klidně i mírné zdražení snesla a co se týče kapacit je blbost počítat maximální. Jistě jsi schopen si vytáhnout statistiky zaplnění a pochybuji že zvláště u mailu budeš u každého na 100 %.
23. 12. 2016 17:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245183
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 12. 2016 17:49:26
Napsal Oleg;1348369
Co tak podpora HTTP/2 / SPDY (nebo to uz mate?), mozna jeste Brotli?
Vyborny navrh napsal Mirek Novotny. Napriklad nam staci maximalne 3 schranky, takze plytvam pak zbytecne 8500MB nevyuziteho prostopu pro mail, misto toho bych mohl pouzit dany prostor pro storage (proste data webu). A kdyz uz tak mam jednu schranku s objemem max do 2GB a priplacet s emi nejak extra nechce za tento objem :)
Nevim proc, mozna je to rychlosti linky (100Mbps) ale muj web, ktery ma main page ~2,5MB se loadne o 50% rychleji nez vas main page savana.cz (~560KB) - test z Amsterdamu (3x za sebou)?
Ocenil bych test obdobi alespon na 14 dnu, aniz bychom museli vyslovene hosting koupit.
Ahoj, na obsazeny prostor jiz ma odpoved predeslemu dotazu.
Co se tyka rychlosti nacteni naseho webu, nevim, ale je to divne, povidam na to, nyni s emi nacte tak, ze neresim, zda to je 0,5 s nebo 1 s. Mozna cekame na merici nastroje? Ted nejsem ve firme, tak nemuzu podivat.
Testovaci obdobi bez placeni je lakadlo pro ruzne podnikavce, co nam v dobe testovani an web davali filmy, detske porno atd. Hlavne z ciziny a uz nikdy vice. Mame testovaci obdobi 30 dnu a vsem v teto dobe vracime penize. Je to mala komplikace, ale funguje to a neni to nic proti nicemu.
---------- Příspěvek doplněn 23.12.2016 v 17:49 ----------
Napsal Dinan;1348406
Také zdravím Hofyho a přeji celé Savaně vše dobré v novém roce, hodně klientů a málo požadavků. Vím, nenapíšu co mi vadí a moc asi nepomůžu, ale rozhodně od vás nikdy neodejdu a je dobré slyšet i ty spokojené. :) Za mě za 1*!
Dekuji za pochvalu a take hezke svatku preji. :)
---------- Příspěvek doplněn 23.12.2016 v 17:54 ----------
Napsal Mirek Novotny;1348408
Hofy rozumím tvému pohledu, díváš se na to z pohledu čísel který ti musí dávat smysl. Nevím, jak to máš technicky postavené a co lze vše s tím dělat a dle toho kouzlit ceny :-) Nicméně jestli si vybavuji dobře tak např. Active24 to má podobně, v defaultu máš též rozdělení na web, db, mail nicméně mají administraci funkci která ti umožňuje s parametry hýbat. Tak když to umí oni, tak se přeci nenecháš zahambit :-) Jinak do cenové politiky ti kecat nemohu ani nechci, myslím si že by klidně i mírné zdražení snesla a co se týče kapacit je blbost počítat maximální. Jistě jsi schopen si vytáhnout statistiky zaplnění a pochybuji že zvláště u mailu budeš u každého na 100 %.
Neni to problem technicky, je to problem navrhu obchodniho modelu a kompromisu.
My samozrejme pouzivame pri kalkulaci vypocty na zaklade prumeru, nikoliv maxima, ale nechtel jsem to vysvetleni komplikovat, tak jako tak se vzorec nemeni, jen se pracuje s jinymi cisli. Misto 10 + 5 napr s 4 + 3 atd. My chceme hlavne ochranit nase emailove sluzby. Nechceme prilis roztahovat ruce a byt neprimerene stedri, to by se mohlo obratit proti nam poklesem kvality. Nicmene ted je to nastavene tak, ze pokud nekdo potrebuje vice emailu, veme si balicek Mailbox PROFI a ma emailu moc.. A zdrazeni to neni pausalni, ale jen pro toho, co to potrebuje a objedna si to. Nejsem zastance "kolektivni viny", ze zdrazime vse o 30 Kc. To at si radeji zaplati jen ten, kdo to opravdu chce treba 3x tolik, nez to uctovat i tem, co to nechteji. Kazdopadne sleduj nas web. Chystame nekolik novych tarifu, treba prekvapime, nebo treba take ne. :)
---------- Příspěvek doplněn 23.12.2016 v 17:57 ----------
Zaverem chci rici, ze na Savane nemame patent na rozum. Delame svou praci nejlepe, jak dokazeme a jde ciste jen o navrh obchodniho modelu, ktery vyhovuje tomuhle, ale nevyhovuje tamtem. Ono se vzdy neco najde. Tech parametru je hrozne moc a kazdy poklada za dulezity jiny parametr. At zvedneme ten, jiny chce zvednou tamten. No a ve vysledku bysme pri stejne cene museli vsechny parametry navysit 10x, abysme vyhoveli vsem. No a pak zavrem kram, neb nebude na novy HW. :)
23. 12. 2016 17:49:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245182
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
23. 12. 2016 19:15:16
Hofy diky za info ohledne mailu. Ale kdyz nekdo nepouziva mail proc nezvolit variantu hostingu s mailem a bez?
Jak je to s tim HTTP/2, SPDY, Brotli ?
23. 12. 2016 19:15:16
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245181
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 12. 2016 08:45:13
hodila by se mi fce, ze by u seznamu domen byla videt obsazenost mista podobne, jako je tomu u DB ci mailu - nemusi byt vzdy online aktualni, ale treba generovana tak casto, jako je ve stavu VPS u obsazenosti celeho uctu
24. 12. 2016 08:45:13
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245180
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2016 04:28:22
Prý 2017.))))))))))))))))))))))))))))))))))) Přijdu se na začátku 2018 podívat, jak se tu hofy omlouvá, že se to nestihlo, jak už bývá u Savany zvykem.)))
25. 12. 2016 04:28:22
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245179
Ceník domén byste mohli srazit na úroveň Wedosu (především ceny za prodlužování), ať u vás mohu být kompletně celej a nemusím domény kupovat u hostingu, od kterého jsem odešel k vám.
25. 12. 2016 10:15:34
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245178
Napsal Bacon;1348613
Prý 2017.))))))))))))))))))))))))))))))))))) Přijdu se na začátku 2018 podívat, jak se tu hofy omlouvá, že se to nestihlo, jak už bývá u Savany zvykem.)))
přesně to me napadlo taky. a důvod bude "ono to procpat nasim PROXY, ktere je pred nasimi VPS neni jednoduche." a nasledně nahodně vygenerovaná chvala tohoto proxy.
25. 12. 2016 20:46:32
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245177
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 12. 2016 13:09:24
Napsal Oleg;1348425
Hofy diky za info ohledne mailu. Ale kdyz nekdo nepouziva mail proc nezvolit variantu hostingu s mailem a bez?
Jak je to s tim HTTP/2, SPDY, Brotli ?
Ano na servisnich vecech uz HTTP2 mame, ted prijde spolecne s SSH i na S100/200 a ted dokoncujeme migrace na nove image VPS, tak pak hned i na ne, take spolecne s moznosti SNI bez IPv4.
---------- Příspěvek doplněn 27.12.2016 v 13:09 ----------
Napsal Frajerlada;1348618
Ceník domén byste mohli srazit na úroveň Wedosu (především ceny za prodlužování), ať u vás mohu být kompletně celej a nemusím domény kupovat u hostingu, od kterého jsem odešel k vám.
O zmene cen za domeny neuvazujeme.
---------- Příspěvek doplněn 27.12.2016 v 13:10 ----------
Napsal ghostik;1348532
hodila by se mi fce, ze by u seznamu domen byla videt obsazenost mista podobne, jako je tomu u DB ci mailu - nemusi byt vzdy online aktualni, ale treba generovana tak casto, jako je ve stavu VPS u obsazenosti celeho uctu
Rozumim, to by muselo neco spocitat. Zeptam se, co by to obnaselo. Urcite by to byla vitana funkce. Nicmene vychazejme z toho, ze to neni reseller multihosting, tudiz pocitame prostor jen jako zaklad, ale jak rikam, zeptam se pristi tyden na porade.
27. 12. 2016 13:09:24
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245176
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 12. 2016 22:17:32
Napsal hofy;1348391
Vim a rozumim kam miris. Kdyz se neco pokazi, tak chces jen vedet, ze to vime. Pokdu se jedna o vypadek celeho serveru, nebo konektivity, vime to do 5-10 minut, neb nam monitoring rozesle emaily a zasle volat na mobily lidem, kteri maji sluzbu a posle jim SMS hlaseni, co se pokazilo. Vzdy to tedy nekdy resi. Jedine "hluche" misto je, kdyz si nekdo nejakym svym zasahem neco pokazi na svem uctu, tak to bohuzel musi pockat do rana, neb se nedovola, ani nedopise na chat. Naprosto tomu rozumim. Nicmene planujeme spusteni novych sluzeb, jak hostingu, tak i shop i dalsi veci a nezavrhuji, ze se helpdeks 24/7 nevrati, ale soucasna situace byla, ze nam za noc zavolal jedne clovek a to jen proto, ze zrovna zije v Indii, nebo v USA a on tam ma den.
Je fajn vědět že máte monitoring, ale je pokaždé fajn mít informaci že to skutečně víte. Už jsem zažil hromadu situací (neříkám že šlo o Savanu), kdy hosting tvrdil jaký má super monitoring a pak jsem je na výpadek na jejich straně musel upozornit sám. :-(
Ono by klidně stačil nějaký automat, kdy za situace že vám monitoring zjistí nějaký problém tak aby se to třeba okamžitě automaticky zobrazilo v administraci včetně maxima informací co o problému zjistil monitoring. Pak by mě vadilo podstatně méně, že mi to nemůže osobně potvrdit někdo na podpoře :-)
27. 12. 2016 22:17:32
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-v-roce-2017/#reply1245175
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit