Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zhodnocení webu – navstevnost, ale male konverze

Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
19. 12. 2016 12:53:39
zdravim,
prosim o nazor k webove analytice firemniho webu ... Jde o to, ze je zde spousta unikatnich navstevniku (celkem presna cilovka), ale temer zadne konverze (zanechani kontaktu).
Web mi prijde rychly, prehledny..
Co byste tam asi zmenili? Diky.
19. 12. 2016 12:53:39
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244331
Pavel
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 12. 2016 13:08:25
Web jsem si v rychlosti prošel a přijde mi, že člověka vůbec nevyzývá k akci. Zanechání kontaktu je navíc na webu totálně schované a člověka k tomu ani nijak aktivně nevybízíte. Celá ta prezentace působí hrozně suše, nudně, alá "mouchy sežerte mě."
19. 12. 2016 13:08:25
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244330
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
19. 12. 2016 13:14:06
Úplně souhlasím s Dareonem, snažte se vést návštěvníka k akci, ten formulář je dosti zastrčený.
19. 12. 2016 13:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244329
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
19. 12. 2016 13:23:10
Zmeniť rozmiestnenie http://www.cmis.cz/kontakt.html :
1. miesto - odstrániť nadpis Kontakty a dať len obchodné oddelenie, receptce, atď.
2. miesto - Kontaktujten nás, kontaktný formulár (polia nielen na výšku pod seba, ale aj vedľa seba po dva polia)
3. miesto - Českomoravské informační systémy s.r.o. a adresy s fotkami
4. miesto - Jak se k nám dostanete?
19. 12. 2016 13:23:10
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244328
Martin Turek
verified
rating uzivatele
19. 12. 2016 13:43:54
Jak říkají ostatní, CTA nikde žádný a web na mě působí trochu jako kdybych si udělal steak, ale pak zjistil, že nemám suroviny na omáčku, ale stejně to snědl i tak..
19. 12. 2016 13:43:54
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244327
Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
19. 12. 2016 14:01:32
diky za tipy. takze mimo jine zvyraznit tlacitka a hodit nejakou akci (nebo výpis produktů) na homepage.
19. 12. 2016 14:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244326
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2016 14:33:32
Problém je vaša ponuka, je veľmi špecifická a pomerne odborná. Cez web sa takýto klienti nechytajú, musíte za nimi do firiem.
Ktorý riaditeľ, námestník alebo živnostník by chcel vps, SQL, Exchange, Sharepoint? Ani nevie čo to je.
Nie nie chlapci, cez web nie a žiadna grafika to nespraví.
19. 12. 2016 14:33:32
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244325
Slávek
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
19. 12. 2016 14:59:38
Připojím se k ostatním. Homepage ve stylu o nás (historie, vize, lidé, jestli jste úspěšní nebo ne, certifikáty, vaši dosavadní zákazníci....) - a teď se neurazte - vážně nikoho nezajímá, pokud nejste zrovna Elon Musk nebo Steve Jobs. Myslím, že je to hodně nešťastné. Vaši (budoucí) zákazníci potřebují v první řadě vědět, co přesně nabízíte, jaké služby, za kolik a jak vás kontaktovat. Takto, než se tím někdo prokouše, tak ho to přestane bavit.
19. 12. 2016 14:59:38
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244324
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
19. 12. 2016 15:13:01
Homepage ve stylu o nás (historie, vize, lidé, jestli jste úspěšní nebo ne, certifikáty, vaši dosavadní zákazníci....) - a teď se neurazte - vážně nikoho nezajímá, pokud nejste zrovna Elon Musk nebo Steve Jobs.
Na homepage síce nie (resp. tieto veci len v spodnej časti stránky), ale v rámci webu určite zapracovať. Nesúhlasím s tým, že to nikoho nezaujíma. :) Neviem ako postupujete pri výbere firmy vy, ale ja sa pozriem čo ponúkajú - a hneď potom referencie, prečítam prípadné case study a až potom kontaktujem. Nechcem strácať čas komunikáciou s ľuďmi, ktorí to nevedia alebo utratiť peniaze neefektívne.
Zhodneme sa však asi všetci na tom, že ten web je spravený a usporiadaný trocha tragicky.
19. 12. 2016 15:13:01
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244323
kroupa
verified
rating uzivatele
19. 12. 2016 19:43:27
vše nade mnou pravda = nuda web + zvažte se nechat profi přefotit...(nic proti Vám) až na toho zrzečka posledního vypadáte dost tragicky
19. 12. 2016 19:43:27
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244322
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 1. 2017 11:29:35
Na homepage je samá reklamština a falešní sobi:
ČMIS
Je společností s úspěšným, více než desetiletým know-how v oblasti aplikačního hostingu. Poskytujeme komplexní on-premise
i cloudová IT řešení.
Vize
Stát se celosvětovým lídrem
v poskytování aplikačního hostingu.
Mise
Pomáháme podnikům s přístupem
k profesionálním aplikacím podporujících rozvoj jejich podnikání.
Hodnoty
Orientace na zákazníka
Proaktivita
Osobní odpovědnost
Hoďte na homepage to, co je na
Produkty a služby - Českomoravské informační systémy s.r.o.
Vytáhněte si klíčová slova pro web z Google Search Console, nasypte je do Collabimu a podívejte se, která z nich jsou relevantní a která z relevantních jsou nejpopulárnější. Z těch vycházejte při vytváření titulní stránky webu.
14. 1. 2017 11:29:35
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244321
cargopro
verified
rating uzivatele
21. 1. 2017 21:21:33
byl jsem ve firmě (80 zaměstnanců - 3 pobočky) styčná osoba pro kontakt s dodavateli v rovině komunikace po technické stránce. Nikdy mně nenapasdo zkoumat jejich web stránky, pořád nabízeli něco vylepšit a zvali na konzultace o novinkách a trendech a vytáhli z firmy celkem slučné peníze. Je to sice o IT, ale raději klienta nestrašit webem. Proč tam máte ty fota těch zaměstnanců?
21. 1. 2017 21:21:33
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244320
Jakub
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
22. 1. 2017 09:20:59
Díky všem za rady a tipy, bude třeba na tom dost zapracovat.
cargopro: Web by měl sloužit pro takový první kontakt, lehké seznámení s firmou, když někdo přijde skrz "internet". Ty fotky tam jsou spíš pro uchazeče o zaměstnání nebo když si někdo bude chtít na někoho kontakt (a fotka by to mohla zosobnit)
Tím bych to tady uzavřel:-)
22. 1. 2017 09:20:59
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-navstevnost-ale-male-konverze/#reply1244319
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit