Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Služba přes slevový portál nebyla zprostředkována

pololo32
verified
rating uzivatele
14. 12. 2016 10:06:45
Ahoj obracím se na webtrh s dotazem ohldně problému s jedním nejmenovaným slevovým portálem. Zakoupil jsem na něm dva vouchery na ubytování v rakousku. Vše proběhlo bez probému a dokonce jsem si v daném ubytovacím zařízení sjednal i termín ubytování. Poté to ale začalo. Z daného penzionu (podpora v češtině) mi bylo odepsáno že mají technické problémy, které řeší jejich pronajímatel. Dohodnul jsem se tedy na další termín. Ten mi byl také týden před uskutečním z jejich strany zrušen s tím že bohužel již nebudou moc žádný termín nabídnout.
Začal jsem vše tedy řešit se slevovým portálem kde jsem koupil vouchery. Chtěl jsem vrátit peníze. Ten mi napsal že daný penzion v rakousku je v insolvenci a že mám vše řešit s nimi. Z emailu penzionu se mi ale vždy vrátí automatická odpověď:
*Dne 30.09.2016 byl Penzion Sport nucen oficiálně ukončit svoji činnost.*
*Další komunikace je již možná pouze fyzicky poštou na adresu penzionu.*
Na můj požadavek mi ze slevového portálu přišla odpověď že již po prvnní rezervaci v penzionu jim poslali peníze a že se mám tedy obrátit na insolvenčního správce. Nenapsali ale už kdo to je a kam psát. Obávám se ale že pokud bych to měl takto řešit, tak budu muset vše mít oficiálně v jejich úředním jazyce apod.
Slevový portál mi nabídnul zpět 50% částky ale v kreditech u nich. To mi ale nepřijde moc fér. Nevíte někdo zda mám právo od slevoého portálu požadovat celou částku zpět? slevový portál tvrdí že ne.
vyjádření slevového portálu níže. Je bych chtěl dodat že web daného penzionu již nefunguje a tak nemohu zkontrolovat co se opravdu píše v jejich obchodních podmínkách:
Pokud již byla na tyto kupony vytvořena závazná rezervace v hotelu, hotel kupony uplatnil a vstupují zde v platnost i obchodní podmínky hotelu. Ten měl kompenzaci v případě havarijního stavu přímo uvedenou ve svých obchodních podmínkách a i způsob jakým tuto situaci řeší. Platba za tyto kupony již tedy byla proplacena hotelu a z naší strany není možné Vám ji vrátit.
Zde bude zapotřebí řešit vrácení platby skrze insolvenční řízení a nahlášení pohledávky vůči hotelu.
Samozřejmě chápeme, že stejně jako tento problém nevznikl z našeho zavinění, není ani Vaší chybou a proto bychom Vám případně chtěli alespoň částečně tuto ztrátu kompenzovat formou kreditů a to ve výši 50% z ceny pobytu.
I takto budete mít samozřejmě možnost zažádat o vrácení platby skrze insolvenční řízení.
Opravdu nemám žádnou jinou možnost a právo než vše řešit s insolvenčním správce?
Moc dík za všechny rady
14. 12. 2016 10:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243425
trx2010
verified
rating uzivatele
14. 12. 2016 10:40:41
Nevíme, protože nevíme o jaký slevový portál se jedná.
14. 12. 2016 10:40:41
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243424
pololo32
verified
rating uzivatele
14. 12. 2016 10:54:38
Jedná se o slevový portál slevoking.cz
14. 12. 2016 10:54:38
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243423
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 12. 2016 11:35:20
Pokud je to déle jak 14 dní, tak se obávám, že slevový portal ti opravdu nic vracet nemusí. Pokud si chce SP zachovat své jméno, měl by se tomu postavit čelem. No jo no,to je tak, když chce někdo slevu zadarmo.
14. 12. 2016 11:35:20
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243422
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
14. 12. 2016 12:26:21
Tak já nevím ale dle mého má i zprostředkovatel nějaké povinnosti...i když dle jejich smluvních podmínek asi žádné :-(
Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel služeb nabízených poskytovateli. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí služeb nebo jejich kvalitu ze strany poskytovatele služby. Provozovatel se zavazuje kontrolovat v rámci svých možností rozsah a kvalitu služeb poskytovaných uživatelům poskytovatelem.
Předmětem smlouvy je závazek provozovatele zprostředkovat zákazníkovi poskytnutí služeb a závazek zákazníka zaplatit za toto zprostředkování sjednanou cenu na účet provozovatele za stanovených podmínek.
Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí služeb nebo jejich kvalitu ze strany poskytovatele služby (hotel, pension apod.). Provozovatel se zavazuje kontrolovat v rámci svých možností rozsah a kvalitu služeb poskytovaných CK/CA poskytovatelem služby.
14. 12. 2016 12:26:21
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243421
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 12. 2016 13:04:13
Je to jako si něco koupit v Annonci a pak v případě nespokojenosti chtít něco po majiteli novin. Bohužel.
14. 12. 2016 13:04:13
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243420
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
14. 12. 2016 13:50:39
Napsal Peter Lacek;1346291
Tak já nevím ale dle mého má i zprostředkovatel nějaké povinnosti...i když dle jejich smluvních podmínek asi žádné :-(
Zprostredkovatel opravdu nema zadne povinnosti, pokud si to napsal do podminek, ale bylo by fer, kdyby to vyresil, protoze zachova dobre jmeno. Nicmene ferovost by se dala zaridit tak, ze zprostredkovatel penize vyuctuje ubytovacimu zarizeni az po uskutecnenemu pobytu objednatele. Chranil by uzivatele a rucil ubytovacimu zarizeni, ze platba probehme, ale pak se z zprostredkovatele stava ten slaby clanek :)
14. 12. 2016 13:50:39
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243419
Napsal pololo32;1346251
Ahoj obracím se na webtrh s dotazem ohldně problému s jedním nejmenovaným slevovým portálem. Zakoupil jsem na něm dva vouchery na ubytování v rakousku. Vše proběhlo bez probému a dokonce jsem si v daném ubytovacím zařízení sjednal i termín ubytování. Poté to ale začalo. Z daného penzionu (podpora v češtině) mi bylo odepsáno že mají technické problémy, které řeší jejich pronajímatel. Dohodnul jsem se tedy na další termín. Ten mi byl také týden před uskutečním z jejich strany zrušen s tím že bohužel již nebudou moc žádný termín nabídnout.
Začal jsem vše tedy řešit se slevovým portálem kde jsem koupil vouchery. Chtěl jsem vrátit peníze. Ten mi napsal že daný penzion v rakousku je v insolvenci a že mám vše řešit s nimi. Z emailu penzionu se mi ale vždy vrátí automatická odpověď:
*Dne 30.09.2016 byl Penzion Sport nucen oficiálně ukončit svoji činnost.*
*Další komunikace je již možná pouze fyzicky poštou na adresu penzionu.*
Na můj požadavek mi ze slevového portálu přišla odpověď že již po prvnní rezervaci v penzionu jim poslali peníze a že se mám tedy obrátit na insolvenčního správce. Nenapsali ale už kdo to je a kam psát. Obávám se ale že pokud bych to měl takto řešit, tak budu muset vše mít oficiálně v jejich úředním jazyce apod.
Slevový portál mi nabídnul zpět 50% částky ale v kreditech u nich. To mi ale nepřijde moc fér. Nevíte někdo zda mám právo od slevoého portálu požadovat celou částku zpět? slevový portál tvrdí že ne.
vyjádření slevového portálu níže. Je bych chtěl dodat že web daného penzionu již nefunguje a tak nemohu zkontrolovat co se opravdu píše v jejich obchodních podmínkách:
Pokud již byla na tyto kupony vytvořena závazná rezervace v hotelu, hotel kupony uplatnil a vstupují zde v platnost i obchodní podmínky hotelu. Ten měl kompenzaci v případě havarijního stavu přímo uvedenou ve svých obchodních podmínkách a i způsob jakým tuto situaci řeší. Platba za tyto kupony již tedy byla proplacena hotelu a z naší strany není možné Vám ji vrátit.
Zde bude zapotřebí řešit vrácení platby skrze insolvenční řízení a nahlášení pohledávky vůči hotelu.
Samozřejmě chápeme, že stejně jako tento problém nevznikl z našeho zavinění, není ani Vaší chybou a proto bychom Vám případně chtěli alespoň částečně tuto ztrátu kompenzovat formou kreditů a to ve výši 50% z ceny pobytu.
I takto budete mít samozřejmě možnost zažádat o vrácení platby skrze insolvenční řízení.
Opravdu nemám žádnou jinou možnost a právo než vše řešit s insolvenčním správce?
Moc dík za všechny rady
Je to tak. Slevový portál ty peníze, po odečtení provize za zprostředkování, jen přepošle tomu hotelu a ten s nimi naloží. To, že slevový portál nabídnul alespoň polovinu částky zpět ve formě kreditu je jedině dobrá vůle portálu, který by měl právo se na celou věc vyprdnou a nechat vás jen v přímé komunikaci s hotelem. Jestli jste i tímto vřelým způsobem alespoň nějak kompenzovat vaši ztrátu, opovrhnul, tak zbývá jenom ten insolvenční správce a zařadit se na nejspíš velmi dlouhý seznam čekatelů na své peníze ;-)
Přitom jste mohl mít už půlku zpátky a brouzdat v jiném hotelu za polovic :-)
14. 12. 2016 14:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243418
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 12. 2016 14:33:58
Třetí největší slevový portál v Česku zkolaboval. Po majiteli se slehla zem…
"kolují spekulace, že se ukrývá před drogovými dealery"
tak to dopadá, když se cizí peníze prohánějí nosem
14. 12. 2016 14:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243417
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
14. 12. 2016 15:31:30
Takhle to dopadá, když někdo obchoduje s něčím, na co nemá peníze. V tomto případě prostředník nabízí slevy na zájezdy za takové ceny, že když dojde k průšvihu, tak to ani není schopen bez mrknutí oka zamáznout ze svého a odepsat ztrátu. Koncák je v tom pak chudák až po uši, protože neví, jak to řešit a ani se mu to moc nevyplatí. My si také necháváme vyrábět nějaké dražší zboží na zakázku, ale nikdy by mě nenapadlo řešit to tak, že budu problémy obtěžovat zákazníky.
14. 12. 2016 15:31:30
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243416
davidof
verified
rating uzivatele
14. 12. 2016 15:46:02
Napsal hnidopich;1346318
Třetí největší slevový portál v Česku zkolaboval. Po majiteli se slehla zem…
"kolují spekulace, že se ukrývá před drogovými dealery"
tak to dopadá, když se cizí peníze prohánějí nosem
Tak u všech sleváčů ta délka "letu" záleží jen na tom, jak velký mají přísun paliva... ale donekonečna se letět nikdy nedá.
14. 12. 2016 15:46:02
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243415
Napsal beraniste;1346342
Takhle to dopadá, když někdo obchoduje s něčím, na co nemá peníze. V tomto případě prostředník nabízí slevy na zájezdy za takové ceny, že když dojde k průšvihu, tak to ani není schopen bez mrknutí oka zamáznout ze svého a odepsat ztrátu. Koncák je v tom pak chudák až po uši, protože neví, jak to řešit a ani se mu to moc nevyplatí. My si také necháváme vyrábět nějaké dražší zboží na zakázku, ale nikdy by mě nenapadlo řešit to tak, že budu problémy obtěžovat zákazníky.
Ty evidentně nevíš jak slevové portály fungují, co? :-)
14. 12. 2016 16:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243414
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
14. 12. 2016 16:53:36
Napsal Tomáš Maňhal;1346361
Ty evidentně nevíš jak slevové portály fungují, co? :-)
Tak neživí mě to, nenakupuji tam, mám jen tušení - asi špatné :-)
14. 12. 2016 16:53:36
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243413
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 12. 2016 17:17:51
Takových krach pseudopodnikání mě vždycky hrozně potěší. Sem tam na portálech nakupuji - nicméně s vědomým rizikem tohoto nebo jiného problému. Většina jiných si mastí kapsu jak skvěle ušetřili :)
Na těch portálech inzerují většinou firmy co jim to moc nejde...silně pochybuju o tom, že někdo takový ubytuje 200 lidí aniž by za to dostal cash.... lidi ostrouhají i když v reportáži tvrdili že firmy služby poskytnou.
14. 12. 2016 17:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243412
davidof
verified
rating uzivatele
14. 12. 2016 19:04:34
Napsal dkoudela;1346368
Takových krach pseudopodnikání mě vždycky hrozně potěší. Sem tam na portálech nakupuji - nicméně s vědomým rizikem tohoto nebo jiného problému. Většina jiných si mastí kapsu jak skvěle ušetřili :)
Na těch portálech inzerují většinou firmy co jim to moc nejde...silně pochybuju o tom, že někdo takový ubytuje 200 lidí aniž by za to dostal cash.... lidi ostrouhají i když v reportáži tvrdili že firmy služby poskytnou.
Tak zákazník má zaplaceno a vztah/dluh těch dvou subjektů ho nezajímá. Pro ty hotely je to riziko podnikání, se kterým by měly počítat.
14. 12. 2016 19:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/sluzba-pres-slevovy-portal-nebyla-zprostredkovana/#reply1243411
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit