Zadejte hledaný výraz...

Dotazník – použitelnost jednoho webu – sušené maso

KreLo
verified
rating uzivatele
16. 11. 2016 20:02:56
Již neaktuální
16. 11. 2016 20:02:56
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-pouzitelnost-jednoho-webu-susene-maso/#reply1237510
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 11. 2016 13:42:38
Doufám že tohle nebude bráno jako hloupé připomínky :)
Od pohledu mě napadají tři věci:
1) Proč soudíte, že jsou cílovkou převážně lidi co cestují? U nás sušené maso možná není tak populární, ale třeba v USA jde o běžnou potravinu a rozhodně to není propagováno jako něco s omezenou cílovkou. Je to kvůli vyšším cenám, kde se obáváte, že při prezentaci jako běžný produkt o to nebude zájem? Nebo kvůli tomu, že značka co prodáváte se tak prezentuje?
2) Jsou čtyři různé příchutě, k čemu dávat velké tlačítko, které mě pošle pryč, když hned pod tím mám na výběr z toho samého? Tlačítko neříká, že tak přejdu do kategorií, větší smysl by mi dávalo umístit ho pod nabídku produktů se změněným textem, který jasně říká, že uvidím další produkty.
3) Úvodní text je k ničemu. Proč by to někdo měl číst dřív, než si vůbec něco vybere? Myslíte, že vám lidé na web budou chodit náhodně, aniž by věděli, k čemu sušené maso je? Vybral bych si "Sušené mäso je pochúťka, ktorá vám dodá chýbajúcu energiu a pritom nezaťaží žalúdok." a používal to jako slogan, je to krátké a výstižné, víc nepotřebujete. Zbytek tohohle textu rozhodně nemá mít takovou prioritu, buď bych to zobrazoval mnohem níže, nebo rozbaloval přes tlačítko.
18. 11. 2016 13:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-pouzitelnost-jednoho-webu-susene-maso/#reply1237509
KreLo
verified
rating uzivatele
20. 11. 2016 20:55:26
Napsal Petr Široký;1339947
Doufám že tohle nebude bráno jako hloupé připomínky :)
Od pohledu mě napadají tři věci:
1) Proč soudíte, že jsou cílovkou převážně lidi co cestují? U nás sušené maso možná není tak populární, ale třeba v USA jde o běžnou potravinu a rozhodně to není propagováno jako něco s omezenou cílovkou. Je to kvůli vyšším cenám, kde se obáváte, že při prezentaci jako běžný produkt o to nebude zájem? Nebo kvůli tomu, že značka co prodáváte se tak prezentuje?
2) Jsou čtyři různé příchutě, k čemu dávat velké tlačítko, které mě pošle pryč, když hned pod tím mám na výběr z toho samého? Tlačítko neříká, že tak přejdu do kategorií, větší smysl by mi dávalo umístit ho pod nabídku produktů se změněným textem, který jasně říká, že uvidím další produkty.
3) Úvodní text je k ničemu. Proč by to někdo měl číst dřív, než si vůbec něco vybere? Myslíte, že vám lidé na web budou chodit náhodně, aniž by věděli, k čemu sušené maso je? Vybral bych si "Sušené mäso je pochúťka, ktorá vám dodá chýbajúcu energiu a pritom nezaťaží žalúdok." a používal to jako slogan, je to krátké a výstižné, víc nepotřebujete. Zbytek tohohle textu rozhodně nemá mít takovou prioritu, buď bych to zobrazoval mnohem níže, nebo rozbaloval přes tlačítko.
Děkuji Petře za feedback. Hloupé připomínky to nejsou :).
1) Nesoudím, že cílovkou jsou převážně cestující. Převažují totiž sportovci a lidé, kteří jedou zdravý životní styl. A neříkám, že cílová skupina nemůže být širší. Na všem se pracuje. V USA je běžného mnoho věcí, co u nás ne, proto bych rozhodně nic nepřirovnávala k tak odlišnému trhu jako je USA. Slovensko je Slovensko.
2) a 3) děkuji za připomínky, vše předám.
20. 11. 2016 20:55:26
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-pouzitelnost-jednoho-webu-susene-maso/#reply1237508
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit