Zadejte hledaný výraz...

Můžu odmítnout objednávku z důvodu, že zákazník zásilky nepřebírá?

Honza Vorel
verified
rating uzivatele
21. 10. 2016 10:13:20
E shop provozuji 12 let, ale jak se zachovat v tomto případě nevím:
Přišla objednávka a dle jména zákazníka se mně v hlavě rozblikalo výstražné světýlko.
Hledal jsem a našel, že před 6 lety nepřevzal zboží a poté nás celkem nechutně pomlouval, vyhrožoval ČOI když mu zboží nepošleme znovu zdarma, zkrátka prudič se kterým jsme strávili zbytečně spoustu času. Bylo to opravdu dost nechutné, když jsem si ho 6 let pamatoval.
Proklepl jsem si ho v gúglu a na FB a zjistil, že toto dělá celkem často i jinde. Zaregistroval jsem se do databáze nespolehlivých zákazníků, i tam se o něm dost píše.
Co tedy udělat?
1.Poslat zboží a doufat, že si ho vyzvedne?
2.Napsat mu, aby zaplatil předem?
3.Zrušit objednávku?
Při jeho povaze si dovedu živě představit v případě bodů 2 nebo 3 jeho hodnocení na Heurece.
21. 10. 2016 10:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232178
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
21. 10. 2016 10:15:02
Právě se tu řeší podobné téma: Moze predavajuci odmietnut vybavit objednavku -> kupujucemu?
21. 10. 2016 10:15:02
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232177
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
21. 10. 2016 10:32:03
Napsal ramix;1333330
Právě se tu řeší podobné téma: Moze predavajuci odmietnut vybavit objednavku -> kupujucemu?
Tak to jsem si nevšiml, jde nějak můj příspěvek přesunout do toho tématu nebo ho mám smazat a napsat tam?
21. 10. 2016 10:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232176
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
21. 10. 2016 10:34:52
"vážený zákazníku, do Vaší lokality v současné době doručujeme pouze po platbě předem. Proveďte prosím platbu ...."
21. 10. 2016 10:34:52
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232175
HonzaD
verified
rating uzivatele
21. 10. 2016 11:32:53
Napsal pekova;1333335
"vážený zákazníku, do Vaší lokality v současné době doručujeme pouze po platbě předem. Proveďte prosím platbu ...."
Pokud takové omezení nebude v obchodních podmínkách známých kujícícímu předem, a ten se obrátí na ČOI tak máte problém.
21. 10. 2016 11:32:53
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232174
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 10. 2016 13:04:00
Hele tady bohužel musíš zareagovat nefér. Poslat mu info o odeslání a pak dělat že se balík ztratil. Cokoliv jiného automaticky rovná se vybliti na heurece a všecko možné.
21. 10. 2016 13:04:00
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232173
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
21. 10. 2016 13:44:27
dkoudela
Zákazník tedy objedná znovu a co potom? Já bych mu asi napsal slušný email, že vzhledem ke skutečnosti že předchozí kupní smlouvu nedodržel jste se rozhodli požadovat platbu předem. Diskriminace to není, děláte to tak u všech...ale asi bych to nějakým způsobem dal i do OP, pro příště.
21. 10. 2016 13:44:27
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232172
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 10. 2016 13:52:43
Napsal Hitman1;1333391
dkoudela
Zákazník tedy objedná znovu a co potom? Já bych mu asi napsal slušný email, že vzhledem ke skutečnosti že předchozí kupní smlouvu nedodržel jste se rozhodli požadovat platbu předem. Diskriminace to není, děláte to tak u všech...ale asi bych to nějakým způsobem dal i do OP, pro příště.
Neobjedná :) Pokud mu tohle napíše pošle na něj všechno možné úřady atd pokud je to takový imbecil jak píše.
21. 10. 2016 13:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232171
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
21. 10. 2016 15:12:15
Je to imbecil! Během dopoledne jsem ještě dohledal dle jeho FB další perličky, jmenuje se jako jeden politik, dle svého tvrzení jsou bratranci (má společné fotky) a prudí všude možně nejen v e-shopech a ohání se tím bratrancem. Je to svobodný invalidní důchodce bílé pleti, věk 52 let.
Jak jsem už psal pamatuji si na něj 6 let (on už zřejmě zapomněl), tenkrát jsem si myslel, že si na nás zasedl, teď už vidím, že to má jako zábavu.
21. 10. 2016 15:12:15
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232170
B.Dusek
verified
rating uzivatele
21. 10. 2016 17:05:01
Nikdo na světě ti nemůže přikázat prodat něco někomu, komu nechceš.
21. 10. 2016 17:05:01
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232169
husky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 10. 2016 01:36:50
Napsal dkoudela;1333375
Hele tady bohužel musíš zareagovat nefér. Poslat mu info o odeslání a pak dělat že se balík ztratil. Cokoliv jiného automaticky rovná se vybliti na heurece a všecko možné.
To neni reseni. Proc si vymyslet odeslani a ztraty zasilky?
Ja v takovem pripade zakaznikovi volam, vetsinou se vsak nedovolam :-) Tak jednoduse zaslu email s tim, ze uz v minulosti zasilku neprebral, me to stalo penize za postovne a kvuli tomu bude zasilka zaslana pouze v pripade platby prevodem na ucet (zaroven zaslu podklady k platbe). Vetsinou se zakaznik ani neozve, nezaplati a ja objednavku po tydnu stornuju.
Jeste se mi nestalo, ze by mi takovy zakaznik nechal negativni recenzi na Heurece.
Ovsem u takoveho vychcanka, jak uvadi OP, je asi jedno jak komunikujete nebo je objednavka vyrizena. Vzdycky si najde nejaky ten duvod nechat hodnoceni na Heurece.
Na druhou stranu jednou za 6 let to neni tak hrozne :-))
22. 10. 2016 01:36:50
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232168
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 11. 2016 20:25:36
husky: delam to stejne, nekteri zaplati a nekteri mi jeste do emailu div nenadavaji co si to dovoluju a jeste ze pry je dost konkurence a nakoupi tam....coz je dobre, at si uzije nekdo jinej
1. 11. 2016 20:25:36
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232167
Mishoo
verified
rating uzivatele
2. 11. 2016 08:40:01
Riešil som presne podobný problém.
Odporúčam to riešim jedným z týchto 2 spôsobov:
#1 Napísať mu, že tovar ktorý objednal je už nedostupný a objednávku stornuješ, bla bla bla...
(Mal by si mať nejakú formulku v podmienkach, ale to má 99% eshopov)
#2 Napísať mu, že požaduješ platbu vopred, nakoľko v minulosti nedodržal podmienky a vznikli Vám dodatočné náklady spojené s jeho objednávkou. Tu si treba dať pozor - treba to mať v obch. podmienkach. Ak s tým bude mať problém, objednávku stornuješ a nech si napíše na heuréku čo chce - tu by som v tom prípade, ak by zanechal negatívny feedback napísal heureke - a odôvodnenie asi nemusím vysvetlovať, a v tom lepšom prípade recenziu zmažú.
Viem, aké to stojí nervy a fakt to nemá cenu sa nad týmto rozčulovať, sprav všetko v rámci zákon a bude to OK. želám pevné nervy
2. 11. 2016 08:40:01
https://webtrh.cz/diskuse/muzu-odmitnout-objednavku-z-duvodu-ze-zakaznik-zasilky-neprebira/#reply1232166
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit