Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Aukro webAPi – nezaznamenali jste problém 14.10.2016?

AnotherProject
verified
rating uzivatele
15. 10. 2016 11:08:04
Zdravím,
používáte někdo webAPI Aukra? Nezaznamenali jste včera problém?
Používáme Prestashop s Aukrokonektorem a včera po 16té hodině se nám najedou do e-shopu začala z Aukra přenášet hromada objednávek. Celkem se nám vytvořilo v e-shopu zhruba 250 objednávek. Při hledání co se děje jsme zjistili, že se začaly znovu přenášet objednávky od začátku října, některé se přenesly 1x, některé třeba 4x.
V tomto okamžiku vůbec netušíme, kde vznikl problém, zda u nás, nebo na straně Aukra.
Pokud jste se někdo včera s tímto problémem také setkal, prosím o info, abych měl klid, že chyba neni na naší straně.
Díky!
15. 10. 2016 11:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/aukro-webapi-nezaznamenali-jste-problem-14-10-2016/#reply1230318
Fuka Jan
verified
rating uzivatele
15. 10. 2016 20:16:16
Mám uplně stejný problém, už jsem psal na vývojáře, ale je víkend...
Nám se přenesli asi 50x než jsme vypli Crony, pokud je máte nastavené doporučuji taky vypnout.
Takže problém je, zdá se, jinde než u nás, ale nevím, jak nám to pomůže, protože aktuální databáze je naplněná nesmysly a mezitím se tam vytváří nové reálné objednávky.
Nevíte jestli se posílaly i automatické maily zákazníkům?
15. 10. 2016 20:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/aukro-webapi-nezaznamenali-jste-problem-14-10-2016/#reply1230317
AnotherProject
verified
rating uzivatele
15. 10. 2016 22:39:15
Díky za reakci, trochu mne uklidnilo, ze problém není na naší straně.
Crony jsme vypnuli. Pokud jedete také na kombinaci Prestashop / Aukrokonektor, tak se zakazníkům při nákupu z Aukra email při stavech nastavených Aukrokonektorem neodesílá (odesílají se až stavy, které nastavíte vy - např. odeslání zásilky). Takže zákazníci žádný email nedostali - ale dostanou jich hromadu, až budeme objednávky rušit...
Také úplně přesně nevím, jak rozlišit reálné a nesmyslné objednávky - u nás se to snad týka jenom cca půl hodinového okna, ve kterém asi zrušíme všechny objednávky, které přišly z Aukra, ale stejně to znamená každou otevřít, zkontrolvat a zrušit.
Docela perlička je, že ty nesmyslné objednávky mají stav, že je platba přijata - pokud by jich bylo méně, člověk by si toho nemusel ani všimnout a v pondělí bychom to mohli rovnou objednávky vyexpedovat zákazníkům.
(A tak mne napadá další věc, která by se nás týkala od března, tedy od zavedení EET - všechny tyto objednávky by byly odeslány do evidence a následně rušeny. Předpokládám, že potom, co bychom udělali 250 stornovaných plateb, bychom mohl akorát čekat, kdy si nás finanční úřad pozve na kontrolu...)
Aukro o problému mlčí, předpokládám, že až přijde po několika dnech odpověd z podpory, budou tak jako obvykle tvrdit, že u nich je vše v pořádku...
15. 10. 2016 22:39:15
https://webtrh.cz/diskuse/aukro-webapi-nezaznamenali-jste-problem-14-10-2016/#reply1230316
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit