Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pár dotazů k AdWords

Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
17. 1. 2008 08:50:36
Zdravím,
začal jsem si teď hrát s nastavováním PPC přes Adwords a docela mě to začalo bavit :D
Teď si uvědomuju, jaký jsem úplně na začátku dělal blbosti, a postupně se mi daří zvyšovat CTR (i když do dokonalosti to má daleko).
Rád bych věděl:
1) V případě, že bych chtěl začít studovat :), tak kde? Zatím jsem našel Google Learning Center, je ještě něco dalšího? Třeba nějaká knížka, atd.?
2) Když mi běží nějaká kampaň, je možné třeba získat přesná slovní spojení, na základě kterých došlo ke kliknutí? Nemyslím jenom keywords, což jde sledovat v nastavení kampaně, ale přímo ty hledané výrazy, abych třeba mohl zpřesnit keywords? (Přes GAnalytics to nejde, páč lidi neposílám na svůj web).
3) V nějakém článku o Adwords na netu jsem našel doporučení, že když přidávám keywords tak bych měl každou dávat ve všech 3 typech shod. Udělal jsem to, ale Adwords editor mi hlásil nějaké upozornění. (ale jinak se nebránil. Nechal jsem to tedy být...) Co je správně?
17. 1. 2008 08:50:36
https://webtrh.cz/diskuse/par-dotazu-k-adwords/#reply37341
1. learning center je pro začátek myslím dobrý, ono toho k popsání moc není, ještě můžeš zkusit seriál základy AdWords nebo můj PPC prakticky, jinak se toho po internetu válí spousty, ale většina věcí v AdWords se obecně říct nedá, takže nejvíc se naučíš praxí
2. Pokud to nejsi schopen měřit na cílové stránce (třeba přes ty analytika), tak to nepůjde. Nemůžeš to třeba aspoň tahat přes nějakou svojí stránku?
3. Upozornění se nelekej, je to jen upozornění. Já to třeba doporučuju - samozřejmě v případě, kdy chceš použít volnou shodu, tedy aby nedošlo k mýlce, nemyslím tím, že by se měla nutně používat volná a frázová shoda, ale spíš to, že když už dáváš volnou, je dobré dát přesnou. Slovo v přesné shodě často dosahuje lepších výsledků (protože ve volné sbíráš zobrazení na spoustě méně relevantních frází) a tím pádem může třeba brát jiné pozice než ve volné shodě. Mimo to může mít ze stejných důvodů jinou hodnotu (třeba může dosahovat lepšího konverzního poměru) a proto je dobré pracovat s jeho cenou zvlášť. Další důvody jsou i statistické - zjistíš tak hledanost přesně toho slova, fráze.
17. 1. 2008 09:27:41
https://webtrh.cz/diskuse/par-dotazu-k-adwords/#reply37340
Muskwa
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
17. 1. 2008 23:10:35
Děkuju za odpovědi! :)
Ještě bych se chtěl zeptat ohledně toho sledování - šlo by to udělat tak, že bych dal na nějaký web třeba redirect.php a ten by měl v sobě kód GAnalytics. Nevím ale, jestli mi GAdwords nebudou za cílovou stránku považovat ten redirect a nesníží mi pak quality score?
17. 1. 2008 23:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/par-dotazu-k-adwords/#reply37339
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit