Poptávka e-shopu pro síť pizzerie
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Prosím o konstruktivní kritiku Deltimo.com

  1. Hezký den,

    prosím o konstruktivní kritiku www.deltimo.com.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zvýrazněte trochu, že prodáváte náramky. Na první pohled tam jsou totiž všude dominantní ruce s hodinkami. Dále neschovávejte vaši firmu a mimo obchodních podmínek ji zmiňte také v sekci Kontakt. Jinak je to OK.

  4. Citace Původně odeslal PitiPitiPa Zobrazit příspěvek
    Zvýrazněte trochu, že prodáváte náramky. Na první pohled tam jsou totiž všude dominantní ruce s hodinkami. Dále neschovávejte vaši firmu a mimo obchodních podmínek ji zmiňte také v sekci Kontakt. Jinak je to OK.
    Děkuji za názor - ohledně těch hodinek (během krátké chvíle je budeme prodávat taktéž) - tyto fotografie jsou u nás nejúspěšnější - náramek vedle stylových hodinek, náramek v autě atp.

    Do sekce kontakt firmu k IČO určitě přidáme - podnětná připomínka, děkuji za ní.

  5. - při první návštěvě jsem myslel, že jsem navštívil pohřební ústav.
    - z úvodní stránky není vůbec patrné, co nabízíte
    - černá + zlatá + bílá evokuje luxusní značku ???
    - bílé fotky na černém pozadí nevypadají dobře
    - použité fonty snižují čitelnost
    - hodně špatná kvalita fotek
    - fotky, kde jsou dominantní ruce, kafe, sklenka jsem nepochopil
    - + připomínky výše.

    Docela mne irituje, když v kontaktu není uvedené firma a telefon, automaticky z takových stránek odcházím...

  6. Opravdu jsou velmi dominantní hodinky,

    první co mě zaujalo na webu byl až Deltimo buddha a to tak že jsem přemýšlel kde jsou ty hodinky :D
    pak hned leopard - to samé

    Aspon bych upravil trochu texty jak na slideru tak v patičce na úvodní straně
    Na našich stránkách naleznete unikátní náramky, které jsou ručně vyráběné z přírodních kamenů.
    to Na našich stránkách naleznete je podle mě naprosto zbytečné.
    Přišel jsem k vám pro náramky, jsem rád, že je tam teda naleznu :)

    Slider
    - opět slovo náramek až na druhém řádku schovaný - aspon bych to dal tučně, nebo upravil větu :)


    - stávalo se mi že jsem vyjížděl z menu kolekce, které je dost podobné pozadí a s produkty na pozadí není dost dobře poznat kde končí a kdy se mi tedy opět schová :)

    jinak se mi stránky líbí

    PS: jako zákazník bych byl asi dost zmatený z názvů Typu Crown 1, Crown 2, Crown 3, Crown 4 až 10 :)

  7. Souhlas s tím, co napsali kolegové - dobré postřehy ;-)

    Jinak to nejpodstatnější z pohledu té samotné prezentace je skutečně fakt, že první, co uživatele napadne, že prodáváte, jsou hodinky...ty přebijí ten náramek zcela jednoznačně.

    I když je v budoucnu hodláte prodávat, tak bych ty fota i prezentaci podle toho rozdělil ( např. úvodní rozdělovník do sekce náramků a hodinek )

    Opravdu si nemyslím, že foto náramku za 299,- ( byť dobře vypadajícího ) vedle Rolexek v "audině" je to pravé ořechové...

    Ikonky FREE, 24h...to raději zmenšit ikonku která nic neřekne a doplnit text ( ikonku zmenšit ) anebo bych tam přímo vložil tu tabulku KOLEKCE s ikonkami té dané kolekce, to mi přijde chytré a nápadité a rozhodně by to pozvedlo celkovou orientaci ne shopu.

    Call-to-action tlačítko PROHLÉDNOUT - dejte když už do zlatého pozadí s bílým fontem či černého pozadí se zlatým fontem - ať je signifikantní, docela mi trvalo si uvědomit, že jste přímo eshop a ne pouze distributor, kde si mohu kolekce jen prohlédnout.

    Mřížka před názvem produktu je zcela navíc a zbytečná.

Hostujeme u Server powered by TELE3