Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kopírování cizích textů

Austin
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
14. 1. 2008 18:16:12
Nejen začátečníci si "půjčují" obsah na jiných webech. Dělá to i tak velká firma jako WDF. Vice jsem se o tom rozepsal u sebe:
http://www.itmag.cz/2008/01/14/kopirovani-podle-wdf/
Není to už moc velká drzost? :eek2:
14. 1. 2008 18:16:12
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36852
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
14. 1. 2008 18:24:27
Není to už moc velká drzost?
Drzost je tato reklama :)
14. 1. 2008 18:24:27
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36851
Austin
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
14. 1. 2008 18:28:03
Napsal miniJOHN;28108
Drzost je tato reklama :)
Klidně jí smáznu, ale nechtělo se mi to přepisovat... ;)
14. 1. 2008 18:28:03
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36850
ondra
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 1. 2008 18:33:04
více či méně si zde reklamu děláme všichni, takže bych z toho zase tolik nedělal ;)
14. 1. 2008 18:33:04
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36849
Dan
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
14. 1. 2008 19:02:20
Austin: Pokud se ti k tomu vyjádří WDF na blogu, tak tohle vlákno oživ, celkem by mne zajímalo, jestli k tomu zaujmou nějaký rozumný postoj.
miniJohn: Nevidím zhola nic špatného na tom, že tu dá Austin upoutávku na svůj článek, naopak;)
14. 1. 2008 19:02:20
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36848
Mirek Komárek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 1. 2008 15:42:39
Také by mne zajímalo vyjádření WDF.
15. 1. 2008 15:42:39
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36847
Původní text:
Pokud máte alespoň trochu úspěšný a originální web, pravděpodobně jste se již setkali s problémem vykrádání textů. Ti méně nápadití, kteří nejsou schopni vytvořit svůj vlastní text k danému tématu, přijdou na vaše stránky a text si prostě vezmou. U mladíčků, kteří s webem začínají, to člověk dokáže pochopit. Ale co si pomyslet, když něco takového provede jedna z největších českých internetových agentur, firma Web Design Factory (WDF)?
Nevěříte? Provedeme malou analýzu nového dokumentu, který WDF zveřejnilo 8.1.2008 a který se jmenuje “Na internetu vás prodáme nejlíp!” (k dispozici na homepage WDF, případně zde). Tento dokument je totiž doslova poslepován z textů konkurenční společnosti SYMBIO (a nejen té). Vždy uvádím stránku v dokumentu WDF a její originál. Tak jdeme na to:
WDF - strana 6:
na internetu lze platit jenom za to, co se skutečně stalo
- nejen za zobrazení reklamy (imprese), ale také až za kliknutí na ni (PPC - Pay Per Click)
neplatíte za údaje naměřené na vybraném vzorku lidí
- platíte za výkon
díky některým službám můžete dokonce platit pouze za uskutečněnou transakci
- přímo za nákup
objevují se také modely, kdy platíte za získaná data
- registrace k odběru newsletteru, vyplněný dotazník či přihlášku do věrnostního systému
SYMBIO - Internetový marketing
Na internetu lze platit jenom za to, co se skutečně stalo - například za zobrazení Vaší reklamy (tzv. imprese) nebo až za kliknutí na ni (PPC - Pay Per Click). Neplatíte za údaje naměřené na vybraném vzorku lidí. Díky některým službám můžete dokonce platit pouze za uskutečněnou transakci - tedy za takové návštěvníky, kteří přišli po kliknutí na Vaši upoutávku a poté si od Vás něco koupili. Objevují se také modely, kdy platíte za získaná data - registrace k odběru newsletteru, vyplněný dotazník či přihlášku do věrnostního systému.
WDF - strana 7:
Microsites
- microsite je speciální malý web, který se věnuje pouze novému produktu či nějaké speciální akci, s odlišnou grafiku a jiným cílem než firemní web
- s pomocí microsite dáte potenciálním zákazníkům najevo, jak je váš nový produkt výjimečný, a zvýrazníte ho ve své stávající nabídce
SYMBIO - Microsite
Microsite je speciální malý web, který se obvykle věnuje novému produktu či vybrané speciální akci.Má odlišnou grafiku, ovládání i cíl než firemní web. S pomocí microsite dáte potenciálním zákazníkům najevo,jak je Váš nový produkt výjimečný, a zvýrazníte ho ve své stávající nabídce.
A tak to pokračuje až na stranu 9. Zbytek hledání nechám na vás, ať si taky užijete nějakou legraci. Velkým pomocníkem vám v tomto může být Google. Na stránce 9 však dochází k výrazné změně. Text pro odstavec “Virální reklama” už není okopírován od SYMBIA, ale ze serveru Lupa.cz. Inu, změna je život.
Tak to je konec této exkurze do světa kreativity ve WDF. Upřímě se těším na další výtvory “odborníků” z této firmy. Nevím, co si od tohoto dokumentu Web Design Factory slibovalo, výsledek však budí maximálně úsměv.
15. 1. 2008 16:18:14
https://webtrh.cz/diskuse/kopirovani-cizich-textu/#reply36846
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit