Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Tohle jsem fakt ještě nezažil

xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 6. 2016 18:19:59
Ahoj, nejdu se dnes na nic ptát, spíše se podělit o jeden pro mne až neuvěřitelný zážitek s mým zákazníkem.
Zákazník si u mne objednal zboží za 1540,- Kč. a to v pátek 3.6.2016 po 14 hodině s dodáním na pobočku zásilkovny. Zboží bylo odesláno (i fyzicky předáno pobočce) ještě ten samý den po 15hod.
První problém přišel hned v pondělí, kdy si zákazník začal vehementně stěžovat že zboží mu ještě nepřišlo a co to je za služby, co je ta zásilkovna za neschopnou společnost, že to dodávají tak dlouho. Omluvil jsem se mu, popsal jsem mu to co vy tady, doložil mu data o odeslání a zákazník se tedy naštvaný ukončil komunikaci a 7.6.2016 zásilku vyzvednul na zásilkovně.
Hned 8.6.2016 mne kontaktoval znovu že protištěkací obojek reaguje až za asi 30vtěřin co pes štěká teprve začně obojek reagovat (je to normální funkce obojku). A navíc že obojek je určitě již použitý (nesmysl obojek zataven v blistru stejně jako například flaska a rozhodně obojek nebyl při balení jakkoliv poškozen). A jestli není něco co by reagovalo hned. Tak jsem pánovi vysvětlil že ne, ale že u jednoho typu lze nastavit citlivost obojku, což by mělo pomoci v tom, že obojek bude reagovat o něco dříve. Nakonec jsme se domluvili na tom, že mu obojek odešlu výměnou zásilkou DPD s tím, že doplatí rozdíl v ceně. Vystavil jsem mu tedy nový doklad na obojek, kde byl odečten původní který bude vracet a měl při dodání doplatit 570,- Kč. Obojek jsem mu 9.6.2016 odeslal a on jej dle sledovacího čísla balíku převzal a podepsal 10.6.2016.
Následně mne 13.6.2016 opět kontaktoval, že obojek reaguje podle jeho představ, ale že se mu zdá, že jedna kontaktní elektroda je nějaká volná a že tam chybí nějaký kus plstu pod elektrodou a na email mi i poslal fotky obojku. Vysvětlil jsem mu tedy že se nejedná o vadu, že takto je obojek naschvál konstruován, protože přes tuto elektrodu dochází k detekci štěkání, a proto je to naprosto OK. Zákazník tedy odvětil, že OK, a že bude obojek testovat.
Od té doby jsem o něm neslyšel.
Včera mi, ale od něj přišlo odstoupení od smlouvy do 14 dní. Ale ne na obojek který jsem mu posílal druhým balíkem ale na ten první. Začal jsem to tedy zkoumat a zjistil jsem že mi vlastně ten původní obojek od DPD vůbec nebyl doručen zpět. U DPD jsem tedy včera podal reklamaci a bylo mi řešeno že to prošetří, že nedokáží nyní říci, jestli balík zpět od něj převzali nebo ne.
Dnes mi od pána přišl balíček s původním obojkem, který měl předat DPD a požaduje vrácení částky 1540,- Kč.
Napsal jsem mu tedy, že děkuji za zaslání a že částka mu už byla odečtena z druhého dodaného obojku.
Jeho reakce mne celkem překvapila, ikdyž jsem něco podobného čekal.. Pán začal tvrdit, že balíček 10.6.2016 nepřebíral on, ale jeho bratr. A že došlo při převzetí k chybě a omylem místo prvního obojku poslali zpět ten který měl obdržet. Když jsem mu tedy namítal, že pokud jej neobdržel, jak mohl řešit problém s obojkem a posílat jeho fotky, když jej údajně neobdržel. A pokud jej neobdržel, proč se uzývá po dalších 12 dnech a neřešil to hned?
Na to mi napsal historku, že bratr mezitím objednal jinde stejný obojek a navíc mnohem levněji jinde a že se tedy jedná o jiný obojek a ne ten který měl ode mne dostat.
Samozřejmě si celý den od něj v emailech vyslýchám jaký jsem desný hajzl že mu nechci vrátit penize, že jsem mu nic neposlal, že jak to bude řešit s právníkem, ČOI, policií, na diskuzích atd. Že volal na DPD a tam mu řekli, že to kurýr převzal ale že už tam ten kurýr nepracuje takže to musí řešit někdo jiný.... ( to mi ostatně dnes DPD po urgenci také potvrdilo, ale jestli někdo od něj něco přijal nebo ne, to nemají ani šajnu). Když jsem ho tedy před chvílí vyzval ať mi pošle doklad o koupi toho obojku z jiného eshopu, že mi tím dokáže že fotky které mi poslal mohl pořídit i tak že vyfotil jiný obojek, tak mi samozřejmě začal tvrdit, že si počká na vyjádření DPD a pak mi doklad teprve pošle, že si chce zjistit jestli to je odmne nějaká nekalá hra...
Tak konečně jsem se tu trochu vybrečel.. Snad pánovi nějak nekřivdím, ale pochybuji v tolik náhod. Osobně si myslím, že se snaží využít chyby DPD. Je mi z takového jednání normálně špatně a na zvracení. Vždy se snažím jednat čestně, a tohle mi prostě hlava nebere.... Hlavně co nechápu, tu jeho vytrvalost... To že to zkusil, bych snad ještě pochopil, ale tu urputilost, to vyhrožování...
Díky že jste to dolouskali až sem.
22. 6. 2016 18:19:59
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205046
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 6. 2016 18:38:36
Vítej v České republice :-)
22. 6. 2016 18:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205045
Kubajzlik
verified
rating uzivatele
22. 6. 2016 18:45:00
Někteří jsou hovada :-(
22. 6. 2016 18:45:00
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205044
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 6. 2016 18:52:41
Klíííd :-)
Sice se všichni zasmějeme, ale vzápětí se zasníme a zavzpomínáme na ty svoje poctivce.
Byly doby co jsem prodával okna a jeden zákazník chtěl pouze dovoz bez montáže. Takže jsem je jednou odpoledne naložil a jak přišel z práce tak i osobně odvezl.
Začal na mně řvát, že si bude u vedení stěžovat, že mu majitel firmy slíbil montáž žaluzií v ceně oken a že mu prý osobně pomohu vyrvat staré okna. Prý jaký jsem neschopný. Měl jsem dobrou náladu a taj jsem mu řekl, že montáž žaluzií před montáží oken a před omítkami je blbost, ale že mu hned na počkání navečer klidně vyrvu všechny okna :-)
Řval dál ať si nemyslím, že je dobrý kolega majitele a má to slibené. Prý pokud nebudu zítra ráno u něho tak přijdu o práci :-)
To jsem byl moc zvědavý jak to dopadne, tak jsem mu navrhnul ať zavolá majiteli. Vzal si smlouvu a opravdu zavolal, a začal mi zvonit mobil. Tak jsem ho vzal, představil se jako majitel a prý jaké má přání :-)
Vážení ani nemrkl, vynadal mi, že si z něho dělám srandu a prý kdo bude platit ten zbytečný telefon.
Ono to má dohru. Na druhý den přišla do kanclu jeho dcera se strašně omluvit :-) ... Samozřejmě, že jsem mu odpustil :-)
22. 6. 2016 18:52:41
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205043
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
22. 6. 2016 18:56:29
Tak to hodne sil. Nastesti jsem od eshopu usetren, protoze ho neprovozuji :)
22. 6. 2016 18:56:29
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205042
halir
verified
rating uzivatele
22. 6. 2016 18:57:24
Nebudu to číst celé, nemám moc času, ale jen se zeptám.Nebyl to ing. ?
22. 6. 2016 18:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205041
Bohužel takových věčně nespokojených je dost a jelikož si v česku, tak jediné co můžeš je to zkousnout :) Zbytečně se nenervovat je v tomhle oboru základ:)
22. 6. 2016 19:00:02
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205040
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 6. 2016 19:09:28
Jeden z duvodu, proc jsem po pul roce provozovani eshopu eshop radsi prodal je jednani se zakazniky... spousta lidi je uplne v pohode... ale pak jsou taky lide neprijemna hovada a jelikoz resim veci trochu razneji a mam protrzenou hubu, tak sem usoudil ze nejsem ten spravnej clovek na komunikaci s takovou sortou lidi :)
22. 6. 2016 19:09:28
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205039
vikox
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 6. 2016 19:24:19
ignorovat
vratit peníze
vůbec si to nepouštět do hlavy
22. 6. 2016 19:24:19
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205038
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 6. 2016 19:26:19
No taky jsem docela nervák, a hlavně když mne někdo osočuje že jsem podvodník... Nejraději bych ho býval vysloveně poslal do prdele, ale snažím se to řešit relativně v klidu... (alespoň v to doufám). To kdyby byl nepsokojený, to chápu, prostě se všem nezavděčíš, spíše jde o to že si myslím že na mne zkouší prostě podvod...
---------- Příspěvek doplněn 22.06.2016 v 19:26 ----------
Napsal vikox;1302284
ignorovat
vratit peníze
vůbec si to nepouštět do hlavy
Proč bych mu měl vracet peníze?
Tomuhle dobrovelně peníze nevrátím ani náhodou.. Aby měl zboží a ještě k tomu 2100,- Kč odemě jako bonus navíc?
22. 6. 2016 19:26:19
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205037
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 6. 2016 19:32:07
Měl jsem reklamaci na prošívanou duchnu cituji důvod: přikrývka moc šustí a večer mě budí a rohy jsou moc ostré a hrozí vypíchnutí oka při spánku normálně jak jsem vstřícný tak jsem jí řekl že je p...
22. 6. 2016 19:32:07
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205036
Legenda
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 6. 2016 19:48:45
ignorovat
vratit peníze
vůbec si to nepouštět do hlavy
Tuhle hlášku tu čtu poměrně často a naprosto takovému přístupu nerozumím.
Může mi někdo prosím vysvětlit, jak toto může někdo napsat? Sorry, ale kdyby měl obchodník reagovat na každý problém tak, že mu dá jen tak peníze zpět, tak může za pár měsícu svůj obchod zavřít. Nebo to je zcela běžný postup, že když se vyčůránek vzepře a já chci mít od něj klid, tak mu nechám zboží a ještě mu zaplatím za to aby ho používal a mě dal klid? Neprovozuji e-shop tak mě to docela zajímá.
Ba naopak, pokud semnou chce vyjebat, tak už jen proto mu ty prachy nevrátím. Chápu že když člověk udělá chybu, tak se jí snaží nějak vykompenzovat, ale toto je podle mě docela mimo a zajímalo by mě, zda sám by si takto reagoval v případě že by s tebou chtěl někdo vydrbat.
22. 6. 2016 19:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205035
Napsal pleskanec;1302288
Měl jsem reklamaci na prošívanou duchnu cituji důvod: přikrývka moc šustí a večer mě budí a rohy jsou moc ostré a hrozí vypíchnutí oka při spánku normálně jak jsem vstřícný tak jsem jí řekl že je p...
Kolik lidí ročně zemře na vypíchnutí oka peřinou? :-D
22. 6. 2016 19:55:23
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205034
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 6. 2016 20:02:12
Legenda: jde o pripad, v tomhle pripade bych penize nevracel, ale nekde je usili a cas vynalozeny na reseni toho problemu mnohem hodnotnejsi nez tech par korun... Ale jak rikam, treba tady bych penize nevracel, zaprve uz to neni par stovek a za druhe jde o docela jednoznacny pokus o ojeb...
22. 6. 2016 20:02:12
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205033
eshop taky neprovozuji (zaplatpanbuh delam ve sluzbach s platbou predem) ale chapu reseni vracenim penez u situaci kdy je znatelne ze zakaznik je spise "hloupy", objednava spatne, vyklada si spatne zakony, a hrozi ze nadela vic skody nez uzitku. V pripade, kdy se jedna o zakaznika co vylozene zneuziva situace, chova se vycurane s umyslem poskodit, pak bych nic nevracel a branil se vsemi dostupnymi prostredky. Osobne neverim, ze kdyz ma clovek vse v poradku a vicemene podlozene i napriklad emailovou komunikaci, ze jsou v COI hovada co jdou na ruku podvodnikovi jen aby se zahojili na obchodnikovi.
22. 6. 2016 20:09:27
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/#reply1205032
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit