Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Závislost konverzního poměru na počtu kvalitních fotek k produktu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 6. 2016 00:13:36
Bohužel nemám možnost toto jednoduše vyhodnotit a tak by mě zajímalo, zda tohle někdo z vás zkoumal. Závislost konverzního poměru na počtu fotek zhruba v podobné kvalitě.
Ještě doplním, jde o produktové fotografie v eshopech. Jistě tu někdo již nějaké A/B-čko dělal a zkoušel, zda jedna fotka či více a kolik je akorát.
M.
15. 6. 2016 00:13:36
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202440
umim si predstavit, ze nekde to vliv muze mit u nas nulovy. Pocet fotek nehraje u nas zadnou roli.
15. 6. 2016 07:28:03
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202439
bbautodiely
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 6. 2016 07:52:56
A/B mozes robit ked mas navstevy radovo 100ky az tisicky denne.
Ak mas desiatky denne tak to je take meranie nanic, lebo denne vykyvy navstevnosti a konverzii mas aj 30-40% potom neodmeras nic, to je na urovni chyby resp. odchylky.
15. 6. 2016 07:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202438
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 6. 2016 07:55:43
Návštěvnost mám dost, ale měření by bylo moc komplikované. Mám cca 4000 produktů a asi tak jednu fotku na produkt. Přeci nebudu nafocovat ke každému další fotku, abych otestoval, že je to k ničemu :-) Tohle už je tak na testnutí někoho, kdo už má pořádnou databázi fotek hotovou.
15. 6. 2016 07:55:43
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202437
na druhou stranu muzete si vytipovat 20 produktu par z TOP par ze stredu a par z konce. Ty nafotit, doplnit fotky a nahodit na web a sledovat zda se jejich prodejni vykon nasazenim zmeni. Neni to cisty AB test, ale jiz toto muze dost znaznacit.
15. 6. 2016 07:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202436
hor
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 08:20:03
To záleží od oboru, co je to za obor. Pokud je to nějaká kosmetika, parfémy, náplně, tonery, granule, sunary, pleny, obaly, balené potraviny ... a já nevím co všechno ... zkrátka tyhle věci na spotřebu nebo kde vědí co jdou koupit ... tak to bude úplně k ničemu a zbytečná práce.
Pokud to jsou třeba hadry, tak tam je to přesně naopak a co nejvíc super fotek je uplně klíčová věc, bez který nelze fungovat.
Takže to nejde zpaušalizovat, jestli tam nebo tak.
15. 6. 2016 08:20:03
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202435
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 6. 2016 08:39:00
Jj, jsem z oboru, kde se jde hlavně po značkách, ale snažím se s tím něco dělat a rozšiřovat sortiment více o doplňky, drobnosti a vlastní značky. Takže zhruba u 50% zboží by to mohlo mít smysl.
15. 6. 2016 08:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202434
Na mě to má vliv velký. Hlavně oblečení, elektronika. Když nemám k dispozici fotky ze všech úhlů a fotky detailů, tak nenakoupím a hledám jinde.
15. 6. 2016 09:16:29
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202433
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
15. 6. 2016 10:28:09
U second hand eshopu jsme asi 3 roky provozu fotili 2 fotky na kus. Pak jsme začali fotit 3. Nějak statisticky jsem to neměřil, ale reakce zákaznic byla velice kladná a pár nám jich samo od sebe napsalo, že je to super. Ale u těch hadrů to dává smyl. nevím v čem děláš ty, ale 1 fotky na produkt se mi zdá opravdu málo.
15. 6. 2016 10:28:09
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202432
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 6. 2016 13:11:54
U nas (sperky) to vplyv ma.
15. 6. 2016 13:11:54
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202431
Napsal beraniste;1299612
Jj, jsem z oboru, kde se jde hlavně po značkách, ale snažím se s tím něco dělat a rozšiřovat sortiment více o doplňky, drobnosti a vlastní značky. Takže zhruba u 50% zboží by to mohlo mít smysl.
Stále ještě chovatelky že jo???
Krmiva a podobný věci neřešit - tam kolikrát ani nevadilo, že máme starou fotku i když výrobce změnil balení. Zásadní to bylo samozřejmě u pelechů, obojků kde jdou lidi po designu, ale i například u klecí pro andulky apod. A co mě zarazilo, tak to lidi řešili i například u pamlsků pro psy a kočky - rozbalili jsme a dělali vlastní fotky... a zde měly úspěch fotky s minimem úprav, co nejvíc přirozené.
Zamysli se nad tím jako zákazník, a podle toho se rozhoduj. A navíc - žádná takováhle práce, kterou lidem zpříjemníš nakupování, není nikdy úplně zbytečná.
16. 6. 2016 21:11:31
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202430
Napsal inet-creative;1300310
Stále ještě chovatelky že jo???
Krmiva a podobný věci neřešit - tam kolikrát ani nevadilo, že máme starou fotku i když výrobce změnil balení. Zásadní to bylo samozřejmě u pelechů, obojků kde jdou lidi po designu, ale i například u klecí pro andulky apod. A co mě zarazilo, tak to lidi řešili i například u pamlsků pro psy a kočky - rozbalili jsme a dělali vlastní fotky... a zde měly úspěch fotky s minimem úprav, co nejvíc přirozené.
Zamysli se nad tím jako zákazník, a podle toho se rozhoduj. A navíc - žádná takováhle práce, kterou lidem zpříjemníš nakupování, není nikdy úplně zbytečná.
No, tak zrovna u krmení, kdyby mi přišlo v jiném balení než je na eshopu, tak bych byl hodně překvapený a podruhé bych asi nenakoupil...To jsou teda rady...
16. 6. 2016 21:54:04
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202429
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
17. 6. 2016 08:46:05
Ono to má vliv samozřejmě všude.
Hodně důležitý je hlavní obrázek - díky němu se na produkt dostanou návštěvnící, kteří nejdou na ten produkt napřímo, anebo návštěvnící např. z google nákupů, apod. kde se lidi proklikávají hlavně na základě fotky.
U toho počtu obrázků to je, jak už někdo psal, obor od oboru a produkt od produktu. Každopádně srovnání shopu, kde je jeden špatný obrázek a druhý shop má 3 dobré (cena za produkt stejná nebo +- 10 %) je jasný vítěz - máš jako zákazník větší jistotu a lepší pocit z toho co kupuješ.
17. 6. 2016 08:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202428
Napsal Tomáš Maňhal;1300321
No, tak zrovna u krmení, kdyby mi přišlo v jiném balení než je na eshopu, tak bych byl hodně překvapený a podruhé bych asi nenakoupil...To jsou teda rady...
No za prvé - vycházím ze zkušenosti... a nebyl to zrovna malý eshop... za druhé - většinou jsme nová balení dostávali dřív než marketingové materiály, a za třetí - dost často se i stávalo, že výrobci (Vafo) došly pytle s potiskem, tak chvíli dodával ve stříbrném pytli s nálepkou... a to bylo teprve reakcí že jsme podvodníci a bůhvíco prodáváme :-) Ale tyhle případy jednak se nestávají často, a druhak je to o reakci toho eshopu. Byli jsme připraveni na nápor dotazů, trpělivě vysvětlovali a v krajních případech bez problémů vraceli peníze nebo měnili zboží. Na druhou stranu jsme měli celkem dobré jméno, takže zákazníci věděli, že nejsme podvodníci a ti, kteří brali to konkrétní krmivo pravidelně byli na takové vyjímky zvyklí...
A většina stálých to info o změně obalu měla dřív jak my.... :-)
17. 6. 2016 11:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202427
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
17. 6. 2016 11:08:12
Pak je otázka, jak to dělat, protože při současné nabídce by nafocení přišlo na 2-10M. Existuje nějaká mobilní foto-komora, aby ten obrázek vypadal stále stejně a kam by mi někdo strkal jeden produkt za druhým a jen cvakal a foto se nemuselo ořezávat a jinak upravovat? Protože ty náklady by byly fakt brutální.
17. 6. 2016 11:08:12
https://webtrh.cz/diskuse/zavislost-konverzniho-pomeru-na-poctu-kvalitnich-fotek-k-produktu/#reply1202426
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit