Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Prosím o kritiku webu Supocean.cz

  1. Zdravím. Prosím o kritiku webu http://supocean.cz/. Web prodává paddleboardy originální české výroby. Do budoucna plánujeme i půjčovnu. Hodnoťte co považujete za důležité, prosím ale především o důraz na uživatelský dojem, srozumitelnost textů, celkově nabídky...

    Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dobrý den, prohlédla jsem si vaše webové stránky a můj dojem je následující: designově se mi líbí, kladně jsem ohodnotila i úvod, který má v sobě dynamičnost a pěkně se hodí k nabízeným výrobkům. Jen mě trochu zarazila čeština. Jsou tam překlepy, chybně čárky, myslím, že byste měli dát text na korekturu.

    Zároveň jsem si všimla vašeho opravdu pěkného loga. Neuvažujete o jeho ochraně a používání R v kolečku, tedy o jeho zaregistrování jako ochranné známky? Jsem oprávněna pro vyřizování záležitostí týkající se ochranných známek v ČR i v EU. Pokud byste o tom uvažovali a potřebovali k tomu další informace, ráda vám je sdělím.

    S pozdravem

    Mgr. Kateřina Vaňková, patentový zástupce

  4. Z toho bolí oči, jak se tam ty videa střídají ani ne po vteřině.

  5. Produkt 16k a ještě doprava - no fuj.
    Celkově se mi koncept stránek nelíbí, tahá to oči, nepřehledné...

  6. Citace Původně odeslal kunwald Zobrazit příspěvek
    Produkt 16k a ještě doprava - no fuj.
    Celkově se mi koncept stránek nelíbí, tahá to oči, nepřehledné...
    Souhlasím s kolegou. Na tak drahé produkty si troufáte dát ještě poštovné? Na druhou stranu těžko se dělá eshop, zaměřený pouze na 3 produkty. Nevím co všichni mají s responzivním designem - aby všechno někam lítalo a jezdilo... Mě to prostě přijde nepřehledné a raději bych to udělal "méně responzivní". Některé stránky jako například o produktu jsou prázdné. Změnit favion prestashopu (v záložce na vlastní). Více bych zdůraznil, že je to český výrobek a uvedl bych jasné důvody proč si to jako zákazník chci a MUSÍM koupit! (písmo v prvním slideru - hrozné)... Kombinace růžové v hlavičce a logu a oranžové taky hrozné - udělejte web buď do oranžova, nebo do růžova...

  7. Design z mého pohledu není příliš povedený a z hlediska uživatelské přívětivosti už vůbec ne povedený. Ztrácel jsem se v obsahu (nebo spíš neobsahu). Kombinování anglického a českého jazyka budí nedůvěru a mate "neangličtináře". Kdo vám vyvrací responzivitu, toho bych hnal sviňským krokem :-) Responzivita je velké plus, hlavně u pouze několikaproduktových eshopů podle mě povinnost, protože to není tak technicky náročné. Návštěvnost z mobilů bude větší, protože jde o sezonní zboží a spousta lidí si ho objedná přes telefon nebo tablet na dovolené například. Popřemýšlel bych o logu, protože se mi na první pohled jeví jako nečitelné. Logo by mělo vnést do očí zákazníka jasnou zprávu o tom kdo jste, co děláte a vrýt se mu do podvědomí (nepodcěňovat tvorbu loga!). Oči nebolí z frekvence střídání fotek na slideru, ale z toho že jsou neostré, v nízkém rozlišení. Titulní strana si zaslouží předělat, stránky samotných produktů se mi líbí. Vyhodil bych úplně galerii. Už jen proto, že nemá konzistenci a vlastně nic moc neříká. To raději udělejte přidružený blog, kam právě zážitky s "padlbórdem" a fotografie z dovolené umístíte a tak potenciálním klientům ukážete, že je to zábava a nasměrovat je do eshopu. Hned dvě stránky z hlavního menu jsou prázdné. Raději je tam nedávejte vůbec, než aby byly bez obsahu. Připravte s copywriterem poutavé texty, udělějte si klíčovku a podle ní navrhněte strukturu navigace. Nedíval jsem se, jak moc konkurenční byznys to je, ale předpokládám, že moc ne, takže to nebude taková dřina.

    Musíte si uvědomit, jestli děláte eshop, nebo jenom osobní web, kde píšete o produktu a odkazujete na jeho koupi. Pokud eshop, tak je třeba tlačit návštěvníka k výběru a nákupu už na titulní straně. Nezatěžovat ho zbytečnými kroky navíc, usnadnit mu pohyb po webu v maximální míře. Mě osobně třeba na titulní straně vůbec nic nenutí podívat se na produkt, natož ho koupit. Spíše to ve mě evokuje cestovku zprostředkující jízdu na prkně.

    Ještě vás čeká dlouhá cesta.

  8. Hrozně mě bolí očka z toho malého fontu použitého např. na titulní straně na oranžovém pozadí. Jinde mi zase pro změnu do očí "bije" nepoměr fontu, např. http://supocean.cz/content/1-doprava Posezení s copywriterem a gramatická korekce by určitě byla ku prospěchu věci. Logo se mi líbí. E-shop/osobní web 2v1 mi u startupu se třemi produkty nijak nevadí. Doprava českou poštou a ještě za příplatek mi vadí podstatně víc. V menu "Kontakt" preferuji konkrétní adresu prodávajícího, nikoliv jenom formulář.

  9. Vždy rád vidím svá loga v akci. :) Na prknech vypadá pěkně.

    Doporučoval bych se ale vrátit k té variantě s modrým textem. Zaprvé (spolu s červenou) odkazuje na české barvy, což je v tomto případě žádoucí. Zadruhé je svěží a navozuje atmosféru vody. Černá je, oproti tomu, příliš sterilní, formální a vážná. Tuto modrou bych použil dále i na menu a písmo namísto černé barvy. Zároveň bych proměnil v modrou i ta oranžová pole, která mi tam nesedí – sice odkazují na léto a slunce, ale zde to není ono, lidé, kteří takové prkno koupí, milují vodu a jak lépe prodat vodní atmosféru? Modrou barvou. :)

    Co se týče rozložení, vše je na sebe příliš nahňácané. Například menu od loga by bylo ideální odsadit alespoň o dalších 20 px. Obrázky uvnitř horního slideru (konkrétně trojice prken) by také chtělo v rámci obrázku zmenšit, jinak je příliš nalepené na horní menu a oranžové pole pod ním. Dvouřádkový nadpis "SUPOCEAN ČESKÁ ZNAČKA" by také zasloužil větší mezeru mezi řádky. Aspoň 10-20px.

    Když jsme u tohoto pole, tak zvětšit text napravo, je příliš mrňavý. To samé vlastně i texty v dalších boxech. Nadpis KVALITA ... bych fontově sjednotil s tím nadpisem nad ním. Zkrátka na celém webu použít jeden font pro nadpisy a jeden pro běžné texty. A rozhodně pro běžné texty použít nepatkové písmo, které se na webu čte obecně lépe. Tuplem- je li nad videem. Když jsme u videa – příliš ruší, jak už tu bylo zmíněno. Dal bych tam nějakou krásnou autentickou fotku paddleboardisty na vašem prkně.

    Výpis produktů bych opět odsadil. Respektive vadí mi tam to [ HOME ], které je velmi blízko poli s videem. Stačilo by ho dát pryč a hned by to vypadalo lépe.

    Headline "JE TO EASY" je gigantický (vlastně stejně tak i nadpis KVALITA). O pár bodů zmenšit a jak jsem již psal, fontově sjednotit s prvním fontem (SUPOCEAN ČESKÁ ZNAČKA). Ten působí tradičně, solidně, ty další nadpisové fonty jsou takové hravé, rozkmitané či jak to říct..

    Favicona - namísto tučňáka, který zůstal ze základní šablony, by to chtělo použít symbol z loga. Kdyžtak jsem vám ji připravil: http://vachudatomas.cz/temp/favicon.ico

    Více mě nenapadá. :) Tak držím palce, aby se dařilo a snad některou mou radu vezmete v úvahu.


    Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Popřemýšlel bych o logu, protože se mi na první pohled jeví jako nečitelné. Logo by mělo vnést do očí zákazníka jasnou zprávu o tom kdo jste, co děláte a vrýt se mu do podvědomí (nepodcěňovat tvorbu loga!).
    Logo mi přijde čitelné dostatečně. "Co děláte" v logu být opravdu nemusí, Nike nemá v logu botu, Tesla nemá v logu auto. :) S tím odražením toho "kdo jste" souhlasím, to do loga odraženo bylo. Vlastně, v tomto případě, bylo absraktně zakomponováno i "co děláte" prostřednictvím "ploutve" u prodlouženého písmene "n".

  10. Úroveň loga graficky převyšuje úroveň zbytku webu. Není to psané česky, gramatika, nesourodá grafika. Je milé, že někdo má sílu psát, co je tam vše špatně a jak to udělat jinak, ale mne přijde škoda, že zajímavý produkt, zajímavé logo a web dělá někdo, kdo tomu se na tom učí (bez urážky).

  11. Člověk podepsaný v patičce dělal celý web nebo jenom SEO?

Hostujeme u Server powered by TELE3