Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

SEO FAQ a la často kladené otázky! Čti před přidáním dotazu.

Vašek
verified
rating uzivatele
(110 hodnocení)
17. 3. 2009 18:28:14
Založil jsem Frequently Asked Questions, což jsou často kladené otázky s účelem snížit počet topinek se stejnými otázkami.
Q: Řadí Google, či Seznam dle Pageranku, či Sranku?
A: Ne, a pokud to řadil, tak je to už hodně dávno.
Q: Jak zjistím počet zaindexovaných stránek?
A: Dotazem "site:url", kterou zadáte do vyhledávacího formuláře.
Q: Vyplatí se registrovat do všech katalogů?
A: Ano, vyplatí, pokud jsou tedy aktivní (schvalují nové odkazy), každý zpětný odkaz se hodí. Samozřejmě se musíte vyhýbat katalogům vytvořené k link farmám.
Q: Co to je link building?
A: Budování externích zpětných odkazů.
Q: Jak zjistím jak je dané slovo, či spojení vyhledávané? (Google, Seznam)
A: Pro Google (https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal), pro seznam (http://search.seznam.cz/stats?collocation=slovo).
Q: Jak zjistím na jaká klíčová slova přišli lidé z vyhledávačů?
A: Stačí si na web nasadit jakkýkoliv měřící nástroj (google analytics, netagent, toplist, či waudit). Například u Google Analytics je to pod "Zdroje provozu".
Q: V kolika procentech je vhodné mít na webu zahrnuto klíčové slovo, aby bylo viditelné a zároveň bez penalizace?
A: Říká se 2 - 7%, může být klidně až 10%. Samozřejmě, že text musí mít přirozený a mít nějakou informační hodnotu. Prostě text pro lidi.
Q: Klíčové slovo v doméně. Má vliv na pozici ve vyhledávačích?
A: Dá se o tom spekulovat, pravda bude někde mezi ano a ne.
Q: Jak se přidám do fulltextu?
A: Sběrem kvalitních zpětných odkazům, či přidáním do samotného vyhledávače. Seznam (http://search.seznam.cz/pridej-stranku), Google (http://www.google.cz/addurl/?continue=/addurl).
Q: Jak zjisti pagerank, či seznam rank webu?
A: Využitím nástroje jako je například ranky.cz
Q: Hlavní strana webu má vysoký pagerank, podstránky menší. Jakto?
A: Rank se tříští - to znamená, že z homepage směřuje více odkazů na podstránky, který si ten rank musí rozdělit...
Q: Podle čeho srank, nebo pagerank měří?
A: Počet a kvalita zpětných odkazů.
Q: Má pro mě význam katalog DMOZ?
A: V dřívější době měl obrovský význam, nyní má sice nějaké slovo, ale není to ono. Což neznamená, že registrací do ODP (open directory project) něco zkazíte.
Q: Pro jaké vyhledávače v česku má význam optimalizovat?
A: Seznam (60%) a pro google (30%).
Q: Jak často se aktualizuje Seznam Rank, Google Page Rank?
A: SRank se "má" aktualizovat každý týden, nicméně to poslední dobou neplatí a aktualizuje se jak se mu chce. GoogleRank se aktualizuje každé tři měsíc, takže můžeme očekávat update začátkem dubna. Interní rank (rank, který běžný uživatel nevidí) se aktualizuje často.
SEO FAQ není hotový, budu rád pokud máte nějaké poznámky, či doplňky, tak mi je hodíte do PM. Díky.
17. 3. 2009 18:28:14
https://webtrh.cz/diskuse/seo-faq-a-la-casto-kladene-otazky-cti-pred-pridanim-dotazu/#reply262008
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit