Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Marketingové kanály – 2 shopy, stejný sortiment

David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 4. 2016 10:44:22
Zdravím pánové.
Za několik měsíců budeme mít 2 e-shopy, které mají stejný sortiment. Chtěl bych se zeptat jak v tomto případě řešíte marketingové kanály a jaké je nejvhodnější řešení? Jde o to, že máme 1 IČO a shopy budeme muset jet současně.
Jde mi o tyto kanály: zbozi.cz, heureka.cz, google nákupy, SKLIK, Adwords, FB.
Co jsem tak zatím vyzjistil, ale jistotu nemám a nevím zda to budou nejvhodnější řešení:
Zbozi.cz - stačí zařadit shop do odlišné kategorie a měl by se zobrazovat.
Heureka.cz - neměl by být problém
Sklik/Adwords - zde trochu tápu, příliš se mi nechtějí spojovat kampaně obou dvou shopů - bylo by to nepřehledné, navíc pokud inzerujete PPC na stejné téma na 2 podobné shopy, vždy se upřednostní jen jedna kampaň a druhá se nezobrazuje. Řešení asi jedině přes nějaký agenturní účet?
FB - zde jdou reklamy vytvořit i na jiné www, než které jsou propojeny s FB stránkou, asi půjde i vytvořit samostatná FB stránka, která by se k reklamám vázala, příp. by se účet propojil nějak samostatně - udělal by se nový BM, ale zde asi zase bude problém jedno IČ.
Díky předem za Vaše názory.
11. 4. 2016 10:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188769
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 4. 2016 10:54:36
Hezký den, to budete propagovat oba najednou? Není to trošku luxus, když si vlastně budete vzájemně konkurovat?!
Pokud se nepletu, tak nelze mít dva identické eshopy na 1 IČo zařazené do srovnávačů. Ale je pravda, že jich tam je plno..:-))
Nedávno jsem si prohlížel některé "top" firmy a dost z nich si tam, v tom našem sortimentu, vytváří nastrčené eshopy.. Jen se to snaží maskovat jinými IČ, telefony atd..
Podle mě to oslabuje hlavní eshop. Jelikož pořád musíte investovat i do těch ocásků, které si necháváte..
11. 4. 2016 10:54:36
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188768
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 4. 2016 10:59:49
Dobrý den.
Konkurovat sobě je ideální, ale nám o to tolik nejde, jde o to, že jeden shop je náš a druhý budeme mít zatím v pronájmu, takže bohužel nemůžeme ani jeden utlumit :)
11. 4. 2016 10:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188767
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 4. 2016 11:18:51
Heureka problém nedělá, zboží trošku jo, je třeba mít web aspoň z části s odlišným sortimentem, pokud bude na obou naprosto stejná nabídka, tak to neschválí.
11. 4. 2016 11:18:51
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188766
Honza Seko
verified
rating uzivatele
11. 4. 2016 12:01:32
Dobrý den,
v tomto se také zeptám, mám dva eshopy ( odlišné obory ) na dvou IČ, nicméně bych je chtěl dát pod jedno ICO, aby mohl vyuzívat sílu obou. ( balíky na poštu, PPL atd. )
Tady by nebyl problém se srovnávači? Nebo nevíte, kdy by tohle problém mohl byt a jestli je leps si to jet takto, oddelene?
11. 4. 2016 12:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188765
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 4. 2016 12:13:35
Na srovnávačích by problém být určitě neměl, pokud jsou to odlišné obory :)
11. 4. 2016 12:13:35
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188764
Honza Seko
verified
rating uzivatele
11. 4. 2016 12:21:25
Napsal Corwin;1283828
Na srovnávačích by problém být určitě neměl, pokud jsou to odlišné obory :)
A nenapádá Vás něco, kde by mohlo být tohle sloučení "špatný nápad" . ?
11. 4. 2016 12:21:25
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188763
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 4. 2016 12:26:05
Myslím si, že by nikde neměl být problém :) Pokud se sortiment nepřekrývá, je to celkem běžný stav.
11. 4. 2016 12:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188762
Honza Seko
verified
rating uzivatele
11. 4. 2016 12:30:15
Díky, bylo mi právě řečeno, že to může dělat potíže ve srovnávačích atd. Obor je opravdu jiný, chovatelské potřeby versus plastikové modely.
Díky
11. 4. 2016 12:30:15
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188761
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
11. 4. 2016 12:32:23
Problém se stejným IČO neexistuje. Všechny kanály to zvládají. Jen na tom Zbozi.cz chtějí, aby ten druhý eshop vypadal jinak a byl prostě něčím jiný... Pak nevadí ani stejné IČO.
---------- Příspěvek doplněn 11.04.2016 v 12:33 ----------
A na srovnávačích není problém ani ve stejném oboru a se stejným zbožím... Ověřeno experiementem ;)
11. 4. 2016 12:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188760
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
11. 4. 2016 12:47:46
A co ten SKLIK a ADWORDS? Jednou jsem to v jednom účtu zkoušel a kampaň na jeden shop se prostě utlumí a běží jen na ten jeden. Kdyžtak se zkusím zeptat obchodnice ze Seznamu.
11. 4. 2016 12:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188759
David Drtina
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
15. 4. 2016 09:29:20
Tak edit:
Na Zbozi.cz pry jiz mozne mit 2 stejne e-shopy.
Na Sklik je to problem a nejde to provest.
Predpokladam, ze to same to bude u Adwords? Má někdo zkušenost?
15. 4. 2016 09:29:20
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188758
petkovp
verified
rating uzivatele
16. 6. 2016 14:34:12
Sklik a Adwords bez jiného IČ asi nepůjdou, jak píšete, nejde z jednoho účtu cílit na 2 stejné kampaně (klíčová slova), jedna se vždy "zastaví".
16. 6. 2016 14:34:12
https://webtrh.cz/diskuse/marketingove-kanaly-2-shopy-stejny-sortiment/#reply1188757
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit