Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Hlasování: Co má být v košíku po přihlášení?

jirin
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 4. 2016 23:46:00
Řeším nákupní košík, který mají jak nepřihlášení tak přihlášení. Ale co udělat, pokud uživatel byl dříve již přihlášený a v košíku má předmět A. Potom se odhlásil, přišel třeba po týdnu, nemá žádné přihlášení tak si hodí předmět B do košíku a přihlásí co teď? Prosím hlasujte výše, či piště do komentářů.
9. 4. 2016 23:46:00
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188574
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 4. 2016 02:05:44
posledny plny kosik
10. 4. 2016 02:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188573
Martin Kanala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
10. 4. 2016 02:21:12
Dovolím si navrhnout programátorsky komplikovanější, uživatelsky vstřícnější řešení => co nabídnout možnost spojit ty dva nákupy? Tedy, přihlásím se a v košíku mi zůstane to, co sem naklikal před přihlášením a budu mít možnost "Minule jste nedokončil(a) svůj nákup. Chcete svůj nedokončený nákup přidat do košíku?" a pod tím samozřejmě výpis onoho zboží. Nutno ohlídat duplicity apod... Na jednu stranu příjemná featurka, ale využitelná asi jen v případě, že bych k naplnění předchozího košíku musel podotknout téměř detektivní pátrání (napadá mě něco velikost eBay nebo AliExp), kde by mne zapomenutí toho, že to tam mám, mohlo dost mrzet. V klasickém e-shopu bych asi neměl problém si zboží dohledat znovu a přidat, pokud bych ho opravdu chtěl.
--
Pardon, anketu jsem četl až po odeslání a koukám, že tam tahle možnost je. :-)
10. 4. 2016 02:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188572
ove
verified
rating uzivatele
10. 4. 2016 13:47:52
Podle mě je spojení košíků jediná logická volba. Všichni řeší, jak zákazníkům navrhovat produkty, o které by mohli mít zájem, a ty mu chceš vesele umazávat ze seznamu toho, co nejspíš skutečně potřebuje. Navíc, smazání produktu z košíku je pro uživatele otázka jednoho kliknutí, vrácení smazaného produktu můžou být desítky kliknutí a spousta přemýšlení.
Scénář uživatele
1. má v košíku A notebook
2. je ve škole/práci a ve volné chvíli si vybírá třeba myš
3. dá přidat do košíku B a uvědomí si, že není přihlášený
4. přihlásí se a notebook už v košíku není
5. jde na heureka.cz, přes kterou notebook našel
6. nic si u tebe nekoupí
10. 4. 2016 13:47:52
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188571
jirin
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 4. 2016 10:35:36
Ok, díky všem za rady, asi se tedy nakonec vrhnu na to spojení košíku, s tím, že tam možná dám tu hlášku, jak navrhuje Martinek94. Resp. asi to spojím a informuji, že tam něco bylo, a tak jsme spojili.
Je tam trochu nevýhoda v jedné věci a to, pokud někdo bude mít takový košík vyplněný po přihlášení z dřívějška třeba po roce. Ale to se díá řešit tím, že třeba budu brát v potaz produkty mladší měsíce nebo tak...
11. 4. 2016 10:35:36
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188570
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 4. 2016 10:44:51
podívej se jak to řeší velké eshopy jako alza, czc nebo ve světě amazaon.
Zboží v košíku nechávej dokud ho máš k prodeji, část lidí si něco vybírá, poté na to zapomene a po nějaké době se vrátí, vidí zboží v košíku a vzpomenou si, že to chtějí a koupí, klidně po 3/4 roce.
Část lidí nejprve zboží vybere, poté se chce přihlásit a koupit, jenže pod svým účtem má již v košíku nějaké zboží, v tuhle chvíli ale nechceš jim odvádět pozornost nutit je řešit něco jiného než dokončení objednávky. Nevýrazně jim řekni, že mají ve starém košíku ještě tohle zboží a jestli ho chtějí přihodit k objednávce nebo ho tam nechat na příště.
Je také dobré nabídnout zboží z košíku přemístit do seznamu přání nebo sledovaných položek. Lidé často výběrem zboží do košíku tráví nemálo času a opravdu naštve, pokud do pár dní z košíku zmizí.
Pokud nabízíš spokování košíku, rovnou vylistuj co v kterém košíku je, není nic horší než když po přihlášení na mě vyjede okno, jestli chci košík spojit, když ani nevím, co v tom košíku je. Klidně nech položku po položce přidat do aktuálního košíku nebo celý košík s poznámkou poslat na emailu.
---------- Příspěvek doplněn 11.04.2016 v 10:50 ----------
neexistuje univerzální řešení, hlavně neklaď překážky, vypracuj si scénáře jak se chovají tvoji zákazníci a podle nich to udělej. Měř to a zpětně validuj, jestli to nějaký užitek má a jestli to uživatelé chápou.
11. 4. 2016 10:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188569
jirin
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 4. 2016 13:59:51
Ja koukl na mall.cz - ten myslim kosik prihlasene mazal a nahradil nove nahazenymi vecmi. Alza ta to beze slova spojuje.
11. 4. 2016 13:59:51
https://webtrh.cz/diskuse/hlasovani-co-ma-byt-v-kosiku-po-prihlaseni/#reply1188568
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit