Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Kritika navrhu loga

  1. Pracujem na logu pre navrhara oblečenie.

    CHcel by som vedieť Váš názor.
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  logoo.png Zobrazení: 168 Velikost:  4,4 KB  

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Krásné, ani mě nenapadlo, že jde udělat takové logo ve wordu nebo v malování. Ta kreativa je dokonalá. Vyhodit a začít znovu. To zopakovat tak 200x a možná se někam dostaneme, třeba k tomu, že Vám za něj bude někdo ochotný i zaplatit.

  4. zamyslel bych se i nad zkratkou TV.. je těžko uchopitelná.. evokuje to televizi :P

  5. Asi to není úplně nejlepší začátek.
    Chce to "vygumovat", v klidu k tomu sednou, pořádně promyslet a začít znovu. Klienta asi znáš. Víš co dělá, pro koho dělá, atd., atd., atd., ...tohle vše je zapotřebí mít při návrhu loga/logotypu stále v hlavě ;-)

  6. Ble

  7. mne se líbí, první co mne napadlo byla nová por*o televize :-D

  8. Neni to font nejake jine znacky? Neco mi to pripomina. Jak se ten font jmenuje?

  9. Jak se shoduje mnoho profesionálů - když vezmeš font a napíšeš v něm název či iniciály, není to logo, je to prostě pouhé písmo. Kdybys do toho nějak ručně zasáhl a více "ozajímavnil", tak ok, bude z toho logotyp, ale tohle logo není. ;) Když se sestaví kvalitní zadání a budeš dlouho skicovat, tak věřím, že k něčemu dospěješ. Logo musí být osobité a odrážet charakter klienta. Toto neodráží prakticky nic.. Mrkni třeba do mého e-booku o logách, snad ti to pomůže: http://vachudatomas.cz/Logotvorba.pdf

  10. Tomi_73
    Pokud chceš pořádné typografické fashion logo, je lepší oslovit nějakého šikovného typografa, nebo logotvůrce, který to umí, ale tomuto konceptu, nemůžeš říkat logo. Jak už to napsal víše Tomáš. Přečti si jeho ebook. ;) Pokud to myslíš vážně a neděláš to zdarma za referenci, tak se na to raději vyprdni. Akorát tak způsobíš škodu klientovi a sobě. :) Rád bych ti poradil, ale to pak mohu udělat rovnou nové logo a tvojí práci za tebe. Doporučuji ti projet si Google, Logopond, Pinterest a podívat se jak vypadají loga modních značek, návrhářů, umělců atd. Udělat si průzkum trhu. Všechny mají několik společných jmenovatelů, jsou primárně typografická, typograficky jedninečná, propracovaná, promyšlená a opravdu to není jen o nějakém generickém free fontu. Uvědom si, že buduješ značku, v tomto případě osobní značku nějakého návrháře. Tato loga jsou minimalistická, moderní, čistá, promyšlená a přitom natolik creativní, jedinečná a nezaměnitelná. Toto je všechno co musíš do toho loga dát jako umělec, jako logotvůrce. Logu musíš dát život, duši a osobnost.
    Dobré je také napsat, jaké ti dal klient zadání, požadavky a rozpočet na logo. Jestli to je poptávka ve stylu "Udělejte mi logo do 300 Kč" tak to chápu. :)

    Myslím, že tady není co hodnotit, či poradit. Pač jsi vlastně nic nevytvořil. Nevytvořil jsi žádnou hodnotu. Zkus se nad tím logem více zamyslet, hoď si to na papír, skicuj, skicuj generuj nápady, pak vektorizuj a pak to nahraj. Pak ti může místní komunita dobře poradit.

    PS: Z té zkratky TV by šel vytvořil tak krásnej piktogram, že by jsi tomu ani nevěřil, už teď se mi to rýsuje v hlavě. Nevzdávej to a zkus to znovu. Každý nějak začínal. ;) Jinak vyhnul bych se patkovému písmu, není proto důvod, pokud děláš logo pro fashion návháře. Ale zde je to opět o tom, co a v jakém stylu navrhuje, pro jakou klientelu atd.
    Naposledy upravil Izmirus : 05.02.2016 v 14:10

Hostujeme u Server powered by TELE3