Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Eshopy s potravinovými doplnky, obrat za rok 2015 přes 4 miliony Kč a vysoká marže

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 2. 2. 2016
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Z důvodu odjezdu do zahraničí prodám několik eshopů s potravinovými doplnky. Prodávám jako balíček, nemám příliš času se tomu věnovat individuálně. Největší hodnotu mají první dva eshopy.
K vydražené částce je třeba připočítat DPH, jsem plátcem. Faktura je samozřejmostí. Smlouva, jejíž součástí bude např. prohlášení, že nebudu několik let působit ve stejném oboru, není problém.
Součástí prodeje jsou skladové zásoby, které budou v nákupní ceně připočítány k vydražené sumě. I když jsou reklamy vypnuty, tak se stále prodává a nemohu tedy říci jejich přesnou výši v okamžiku prodeje a uvádím tedy alespon hrubý odhad.
Všechno zboží skladem jsou nejvíce prodávané produkty, není tam nic, čeho by se nešlo zbavit.
1/ chia-seminka-levneji.cz
Eshop běží na Exitshopu, to by mělo zajistit hladký převod na nového vlastníka. Měsíční pronájem je tuším 90kč, ale nevím přesně.
Eshop beží od dubna 2015 a za tu dobu se prodalo přes 6000kg Chia semínek. Nákupka se v průběhu času měnila ze 150Kč na 95Kč/kg bez DPH. Prodejní cena zůstala 399Kč, snížení ceny se neosvědčilo. Osobně si moc nepotrpím na statistiky, ale reklamy byly laděny tak, aby byl zisk alespon 100Kč/kg. GA jsem nenasazoval, k dispozici jsou jen tedy jen statistiky Exitshopu.
S každým nákupem byl dávan slevový kupon na další nákup 100Kč, čehož lidi poměrně využívají.
Suma tržeb v Kč bez poštovného byla 2.665.385Kč. Do tržeb nejsou započítány storna a nevyzvednuté zásilky.
Objednávek bylo 5923. Databáze zákazníků pro email marketing je součástí prodeje.
Přes jaké kanály a jak probíhala propagace nechám na případnou schůzku s kupujícím.
2/ chiasemiacka.sk/
Eshop beží od května 2015 a za tu dobu se prodalo přes 3300kg Chia semínek. Zisk z kila byl také počítán na minimálně 100Kč.
S každým nákupem byl dávan slevový kupon na další nákup 3,9€, čehož lidi poměrně využívají.
Suma tržeb v € bez poštovného byla 47683€. Do tržeb nejsou započítány storna a nevyzednuté zásilky.
Objednávek bylo 2850. Databáze zákazníků pro email marketing je součástí prodeje.
U obou dvou eshopů jsou skladové zásoby do 2000Kč, spíše méně. Kontakt na dodavatele je samozřejmostí. Je s ním skvělá domluva a posílá i malé množství.
Počítejte s tím, že to není takový "boom" jako z počátku. Na druhou stranu část zákazníků jsou lidi, co nakupují opakovaně a dobře se dá využívat i emailová databáze. Velký prostor je také v sofistikovanějším přístupu, sběru statistik, vyhodnocování, nových reklamních kanálech atd. Já k tomuhle bohužel nemám moc vztah, soustředím se vždy jen na to nejdůležitější.
3/ zelena-kava-levneji.cz
Celkový obrat bez poštovného je 254000 na 289 objednávek. Propagaci tohoto eshopu jsem dost zanedbával, běžela jen kampan na SKliku. Opět byl zisk cca 100Kč/prodej. Eshop běží od 4/2014.
Ve skladových zásobách je nyní 48Ks normalní kávy po 60 tblt a 43Ks FORTE. Nákupka je cca 198 a 288Kč bez DPH.
4/ detoxomat.cz
Tento eshop jsem zanedbával ještě více. Nicméně měsíčně generuje objednávky cca za 1-2 tisíce bez reklamy. Z toho důvodu jsem ho nerušil. Běží na Webarealu. Skladové zásoby jsou minimální, jestli tu něco vůbec zbude, tak vám to nechám zdarma.
Jsem z Prahy, s vážným zájemcem není problém osobní schůzka. Předem upozornuji, že od čtvrtka do pondělí budu mimo republiku a na případné dotazy tak budu reagovat až po návratu.
Jak už jsem zmínil výše, problém je, že jsou k dispozici jen statistiky z Exitshopu a ne z GA. Pro mé potřeby to stačilo a původně jsem s prodejem nepočítal. Nyní ale odjíždím do zahraničí a nemá smysl si eshopy dál držet.
Edit://
Budu sem dávat časté dotazy, at ušetřím čas sobě i vám.
Dodavatelé jsou z ČR a je s ním i velice rozumná domluva. Zboží obvykle posílají obratem, tedy když dopoledne objednám, druhý den ho mám.
Součástí prodeje bude i domluva, že vám dodavatel "mé" ceny, které jsou díky větším objemům výhodnější, než pro menší odběratele.
Odesílání na SK zařizuje Pošta bez hranic, dopravu nedotujete.
---------- Přidáno 09.02.2016 11:40 ----------
Z dalších dotazů:
Marketing jsem si z 99% zajištoval sám.
Z objednávek je zhruba 10% lidí, kteří nakoupili vícekrát.
Po Vánocích byly reklamy vypnuty, v lednu jsem spustil jen reklamy dle emailových adres, který přináší nejlepší ceny za konverzi. Za leden byly tržby 39 tisíc a do reklamy se zainvestovalo 9500Kč (bráno čistě za Chia CZ + SK). Zisk tedy cca 10000Kč.
Kvůli čemu má eshop smysl kupovat je především určitá zavedenost, kdy se část lidí vrátí nakoupit, ale hlavně emailová databáze, které se dá dobře využívat at už k emailingu, nebo cílení reklam. Prodeje budou záviset především od toho, kdo vám bude zajištovat marketing. Seznam zákazníků a konverzní poměr jednoproduktového eshopu mu to ale hodně usnadní. Plus výhodnější nákupní ceny.
Konverzní poměr je cca 4.4%. Bráno v průměru u obou eshopů za celý rok. Sluší se říct, že z počátku byl 5,3%, v lednu cca 1.5%. Je to dáno především cenou, já ji nesnižoval, protože je pro mě výhodnější prodat méně kusů za vyšší marži, než opačně.
Nejvíce objednávek bylo 4. - 6. 15. Je to dáno dvěmi věcmi - první že to byl hit, druhá investicemi do reklamy. Mám hodně jednoproduktových eshopů a soustředím se vždy na to, co se prodává nejlépe. V červenci a srpnu jsem trávil hodně času na cestách a po prázninách se vrhl na prodej dárkového zboží.
Důvod prodeje je má 6 měsíční cesta kolem světa. Zatímco u ostatních eshopů přerušení nevadí, u potravinových doplnků by byla škoda přijít o vracející se zákazníky. Proto se jim přestávám věnovat.
Požaduji i nabízím fér jednání, pokud něco potřebujete vědět, klidně se ptejte. Pokud budu moci, rád odpovím. Některé informace nechám jen pro vážné zájemce, kteří mají skutečný zájem. Mě to může už být jedno, ale nerad bych poškodil kupujícího. Ono je hodně lidí, co o koupi zájem nemají a jen potřebují znát know how.
---------- Přidáno 15.02.2016 17:31 ----------
Edit 15.2. Z dalších dotazů:
Co se skladových zásob týká, Chia nejsou momentálně skladem žádná, počet káv se nezměnil. Byl dotaz na min. trvanlivost, ta je do poloviny srpna (u kávy, chia jsou od dodavatele vždy čerstvá).
Za posledních 7 dní se prodalo 18kg Chia, bez jakékoliv reklamy. Cca 6kg z víkendu ještě čeká na vyřízení, bud to mohu udělat já, nebo už si je může poslat nový majitel a mít tak první zisk :). To už je na něm. Pokud to budu posílat já, bude skladem cca 19ks 1kg Chia (musím objednat od dodavatele celý balík).
---------- Přidáno 15.02.2016 22:33 ----------
Edit: Osobně to pokládám za samozřejmé, ale dost lidí se mě na to ptalo, tak to dám i sem. Emailová databáze, kontakt na dodavatele a případně další informace jdou jen ke kupci. Nebudu to využívat ani sám, ani to někomu dávat/prodávat. Jak říkám, osobně mě ani nenapadlo, že by to mělo být jinak, ale většinu lidí z osobních schůzek to zajímalo. Počítám i s tím, že to dáme do kupní smlouvy.
15 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
63 hodnocení
členem od 2. 10. 2009
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E