Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Kritika firemních stránek - Arcg.cz

  1. Zdravíme všechny návštěvníky tohoto příspěvku,

    máme už půl roku tento nový "design" a tak nějak se nám to nezdá...

    www.arcg.cz

    Pořád do toho čučíme a nevíme v čem je problém nebo jak lépe podat naší práci.
    Třeba tu někoho napadne nějaké click to action nebo něco co webu chybí a my to pořád přehlíželi...

    Práce jako takové máme dost, ale zákazníka, který se nám ozval jen na základě návštěvy stránek se nám nestalo snad nikdy - to je asi špatně. =D

    Budeme rádi za jakoukoliv kritiku od někoho z venčí (přece jen máme všechno zkreslené) a nejlépe i s vysvětlením.

    Děkujeme moc!
    Přejem pěkný víkend

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nemůžu říct, že bych si to vizuálně užíval, ale to není u podobný služby nutnost, služba mě zaujala, kdybych měl eshop, šel bych do toho.

    Jinak já osobně čistě z webu taky moc zákazníků nemám, myslím, že to není směrodatný.

  4. Mě se ten web docela líbí. Neřekl bych, že jeho design má nějakou vážnou vadu, která by bránila návštěvníkům objednávat nebo dotázat se na služby. Pokud čekáte nějaký příval díky webu, nebude problém spíš v propagaci? Sem tam rozjet kampaň, zkusit se umístit co nejvýše ve vyhledávačích a tak dále. Otázka je, kolik máte průměrně návštěvnost na webu a kolik lidí se proklikne alespoň do kontaktů, zkrátka jak je web využíván.

  5. Nečekáme návaly a podobně - to opravdu ne.
    Tak nějak se ale čekalo, že minimálně toho jednoho zákazníka za měsíc / dva měsíce to "získá"...

    Jen je divné, že za celou dobu to nikoho nepřivedlo - od doby co je tenhle nový design.

    Jinak děkujem za názory! =)

  6. Asi protože tam bude nějaká technická chyba, ve službě od položky 3D nelze třeba přejít do kontaktu z obsahu, chybný odkaz na http://arcg.cz/cs/sluzby/kontakt . Chce to asi více akčních tlačítek Poptat/objednat na základní formulář nebo poptávku s cenou - formulář se zaškrtnutím co chci apod. Konkrétní cenu za set, dobu trvání. Nejste v nijak velkým městě, jak probíhá focení? Místo zákaznické sekce bych přesunul z O nás to povídání o průběhu, je to skrytý.

  7. Už na tom dělá kodér + dostal za uši = děkujem za postřehy "salab"

    Citace Původně odeslal salab Zobrazit příspěvek
    Asi protože tam bude nějaká technická chyba, ve službě od položky 3D nelze třeba přejít do kontaktu z obsahu, chybný odkaz na http://arcg.cz/cs/sluzby/kontakt . Chce to asi více akčních tlačítek Poptat/objednat na základní formulář nebo poptávku s cenou - formulář se zaškrtnutím co chci apod. Konkrétní cenu za set, dobu trvání. Nejste v nijak velkým městě, jak probíhá focení? Místo zákaznické sekce bych přesunul z O nás to povídání o průběhu, je to skrytý.

  8. Trošku vám tam blbne mobilní web (něco o instalaci flash, na iOSu) . Plus mi chybí alespoň nějaké orientační ceny.. Btw. jaké jsou přibližné ceny? Zrovna by se mi něco takového hodilo..

    Edit: Teď jsem si všiml že to o cenách psal už i salab.

  9. Ceny se obecně ke všem službám málokdy někde prezentují...jednak kvůli konkurenční výhodě a jednak protože je to individuální.
    Jiná cena je pro autíčko a jiná cena je pro dvoutunovou krbovou vložku, která se navíc musí fotit venku... =)

    Stává se nám často, že cenu opravdu nevíme a proto nabízíme testovací nafocení zdarma. V návaznosti na náročnost pak můžeme říct i cenu zákazníkovi a když už nic, tak má aspoň zkušenost s touto službou a navíc si výsledek z tohoto focení může dát i na stránky. Přijde nám to lepší než střílet ceny od boku, když jsme předmět fyzicky neměli nikdy v rukou - přesněji před objektivem.

    I touto odpovědí jsem odpověděl "proč zde nemáme ceny" - pokud to někoho zaujalo natolik, že se pídí po ceně, tak má možnost nafocení jednoho produktu zdarma, kde se vše dozví.

    Citace Původně odeslal Lybior Zobrazit příspěvek
    Trošku vám tam blbne mobilní web (něco o instalaci flash, na iOSu) . Plus mi chybí alespoň nějaké orientační ceny.. Btw. jaké jsou přibližné ceny? Zrovna by se mi něco takového hodilo..

    Edit: Teď jsem si všiml že to o cenách psal už i salab.

  10. A proč to nemáte někde napsané, že cena je individuální dle toho, co se fotí, a že je nafocení jednoho produktu zdarma? To by rozhodně pomohlo, protože jsem taky na první pohled hledal, kolik to asi tak může stát.

  11. To je fakt, máte pravdu.

    Pomohlo by se o tom zmínit třeba u každé služby zvlášť úplně na konci stránky?

    Citace Původně odeslal vaclav.hodek Zobrazit příspěvek
    A proč to nemáte někde napsané, že cena je individuální dle toho, co se fotí, a že je nafocení jednoho produktu zdarma? To by rozhodně pomohlo, protože jsem taky na první pohled hledal, kolik to asi tak může stát.

  12. Já bych dal určitě ke každé té službě nějaký box "Objednejte si nafocení 1 produktu zdarma" s tlačítkem, které by odkazovalo na nějaký objednávkový formulář. Nebo přímo by tam mohl být ten formulář.

  13. Mohu se zeptat co by mohlo být ve formuláři, tak aby Vás to neotravovalo? Já bych tam dal asi jen jméno / příjmení a mobil.
    Vše by se pak vyjednalo po telefonu...souhlasíte?

    Citace Původně odeslal cech Zobrazit příspěvek
    Já bych dal určitě ke každé té službě nějaký box "Objednejte si nafocení 1 produktu zdarma" s tlačítkem, které by odkazovalo na nějaký objednávkový formulář. Nebo přímo by tam mohl být ten formulář.

  14. 1. Nejvíce mi vadí šířka webu a to, že není responsive je věc druhá. Nejvíce používané rozlišení monitoru je 1366x768, takže bych se nebál použít bootstrap a použít jeho šířku 1170px.
    2. gif logo - hrozná kvalita loga (protože to je gif) a jak se to tam stále točí, tak to na sebe poutá až moc pozornosti, více než fotky nebo text, který je na webu.
    3. horní menu - ta průhledná bílá není dobrá.
    4. zkusil bych dát ostrou fotografii v headeru a ne rozmazanou.
    5. rozhodně srovnat velikosti mezer (viz photo - http://disk.martingorol.cz/arcg.png)
    6. modré buttony jsou o dost užší než ty červené, což mi přijde divný (ty úzké vypadá opravdu divně)
    7. Sekce "Neděláme to poprvé. Mezi naše spokojené klienty již patří:" - tmavě modré rámečky srovnat velikostně a loga vycentrovat dle toho rámečku.
    8. Sekce "Zaujali jsme Vás?" - tu něco chybí, všude něco je a tady je jen čistě bílá, tři slova a button.

    Na podstránky jsem nekoukal. Snad to aspoň trochu pomůže.

  15. Děláte pěkný věci, ale tý prezentace je trochu škoda. Na úvodu bych se nebál hezkýho videa, místo tý rozmázlý fotky (nebo alespoň líp to foto s infem zpracovat). Pak si pohrát s prostorem, obahem a texty - některý prvky jsou tam jen tak nasázený...hlavně aby to bylo.
    Poptal bych se lidí, co mají e-shopy - co jim tam chybí (viz. jak probíhá focení, ceny, atd.). A podívat se taky na průchody webem - možná vám to něco ukáže.

Hostujeme u Server powered by TELE3