Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Aktualní rozdilná pravidla pro práci s klíčovými slovy a inzeráty mezi Adwords a Sklik?

xaero
verified
rating uzivatele
27. 12. 2015 21:41:24
Ahoj,
prosim o radu. Jaka jsou zakladni, aktualni rozdilna pravidla pro praci s klicovymi slovy a inzeraty mezi Adwords a Sklik?
Napr.: U Adwords pouzivame / nepouzivame v klicovych slovech volnou shodu.
27. 12. 2015 21:41:24
https://webtrh.cz/diskuse/aktualni-rozdilna-pravidla-pro-praci-s-klicovymi-slovy-a-inzeraty-mezi-adwords-a-sklik/#reply1161320
Za mě v klíčových slovech žádný zásadní rozdíl, celou strukturu, klíčová i vylučující slova dělám shodně pro oba systémy, akorát v Skliku používám volnou shodu, v AdWords modifikátor volné shody, což je v principu chování systému totéž.
Texty pak testuju obvykle většinou zvlášť, takže jsou pak některé liší.
28. 12. 2015 06:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/aktualni-rozdilna-pravidla-pro-praci-s-klicovymi-slovy-a-inzeraty-mezi-adwords-a-sklik/#reply1161319
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
28. 12. 2015 06:25:37
Volná shoda funguje v adwords a skliku odlišně - viz http://www.zaklik.cz/klicova-slova/volna-shoda/
V Skliku volná shoda funguje stejně jako modifikovaná volná shoda v AdWords. Ideálním řešením je nepoužívat volnou shodu ani v jednom.
Pravidla pro inzeraty ma kazdy system vlastni (i kdyz shodujici se ve spouste veci, napr. max poctu znaku) a nejlepsi bude si nastudovat napovedu jednotlivych systemu http://napoveda.sklik.cz/cz/pravidla-inzerovani/pravidla-inzerce/ resp. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/6008942?rd=1
28. 12. 2015 06:25:37
https://webtrh.cz/diskuse/aktualni-rozdilna-pravidla-pro-praci-s-klicovymi-slovy-a-inzeraty-mezi-adwords-a-sklik/#reply1161318
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
28. 12. 2015 08:05:30
Klíčová slova - v Skliku se slova s a bez diakritiky chovají jako samostatné entity, leckdy mají odlišnou úroveň konkurence a výkon. Totéž platí ve vylučovacích slovech - když se vyloučí dům, Sklik vesele ukáže reklamu na dum.
Inzeráty - zde je třeba jen uvažovat nad typem lidí, kteří používají příslušný vyhledávač a tomu text případně přizpůsobit (v praxi dělám jen občas).
Ta otázka je celkově položena špatně, protože v praxi říká "sdělte mi na pář řádcích celé vaše knowhow, dík" :D
28. 12. 2015 08:05:30
https://webtrh.cz/diskuse/aktualni-rozdilna-pravidla-pro-praci-s-klicovymi-slovy-a-inzeraty-mezi-adwords-a-sklik/#reply1161317
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit