Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vratenie tovaru po 14 dnovej lehote?

Kaper
verified
rating uzivatele
18. 12. 2015 07:16:25
Zdravim,
Prosím o radu ako by ste riesili nasl. situaciu.
Zakaznik vratil tovar, ale odoslal ho az na 17tý den od prijatia. Tj uz nebola dodrzana lehota 14dni na odstúpenie od zmluvy. (Odstupenie od zmluvy nam samozrejme neposlal ani mailom ani elektronickym formularom)
Zakaznik dostal vyjadrenie k tejto ziadosti mailom, ze tovar mu bude zaslany naspat na adresu.
Tu nastal problem, zakaznik ODMIETOL prevziat balik a balik sa vratil opäť ku mne.
Co teraz? Zak. Sa vyhráža SOIkou a právnikmi.
Je toto fakt normalne? Uz ma nebavi Neustále vyskakovanie nedotknutelnych spotrebiteľov na nás podnikatelov a robia si z toho doslova prdel.
Díky
18. 12. 2015 07:16:25
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159894
Pokud trvate na formalni spravnosti, pak jste v pravu. Vyhrozovat muze, nicmene nedodrzel zakonem dane lhuty. Pokud vas neinformoval v dane lhute, pak ma proste smulu. Zbozi bych mu poslal, pokud by si jej neprevzal, pak bych mu poslal oznameni, ze to ma u vas ulozene a jakmile to bude chtit, tak mu to vratite.
18. 12. 2015 07:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159893
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2015 07:30:18
Pozor ešte na deň kedy zákazník tovar odoslal, nie kedy ste balík prijal.
Inak, prečo mu tak krčovito vnucujete čo nechce?
18. 12. 2015 07:30:18
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159892
Kaper
verified
rating uzivatele
18. 12. 2015 07:44:00
Pisal som ze odoslal tovar po 17dnoch,presnejsie na 17ty den. Mame nato svoje dovody, a sikana zakaznikov nema niekedy hranic. Ako napr objednaju si tovar, vratia ho ale nie, ze bez udania dovodu, ale s dovodom, ze im nesedi velkost a tovar nebol ani rozbaleny, resp vyskusany. A obratom odstupia od zmluvy, otocia plastovú obalku, nalepia štítok a poslu naspat. Toto sice nedokazeme pochopit ale ok. Ale to je zase nieco ine. To je pravne v poriadku :)
A kde ste prišli nato ze mu nieco vnucujeme? Zakaznik si objednava tovar sam. :)
18. 12. 2015 07:44:00
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159891
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 12. 2015 07:49:31
Napsal Gabonator;1249499
Inak, prečo mu tak krčovito vnucujete čo nechce?
Prosím tě, můžeš mi tuto formulaci vysvětlit jak malému dítěti? Moc tomu totiž nerozumím.
18. 12. 2015 07:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159890
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2015 08:21:09
Napsal Kaper;1249500
A kde ste prišli nato ze mu nieco vnucujeme? Zakaznik si objednava tovar sam. :)
Kaperku, nerozčuľujte sa!. Jedna vec je vidieť niečo na obrázku, a druhá vec, držať tovar v ruke. Čo je na tom nepochopiteľné.
Asi podľa zákona si v právu. Stačí?
18. 12. 2015 08:21:09
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159889
Tom
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
18. 12. 2015 08:23:33
V právu samozřejmě jste. Otázka, zda se vám vyplatí mít s tím takové problém. Já osobně vracím i když lhůtu nedodrží, ale zase na druhou stranu máme v čechách rozmazlené zákazníky až to hezké není a děláme si to sami :)
Správný postup je jej informovat o tom, že se vám vrátil balík a žádáte jej o informaci, jak jej chce dopravit. Zároveň jej informujte o podmínkách skladování (balík je u nás 30 dnů, následující den začínáme účtovat ....). Informujte jej o maximální době uložení a že po expiraci doby bude zboží použito k úhradě nákladů na skladování a zbytek mu vrátíte.
18. 12. 2015 08:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159888
arkis
verified
rating uzivatele
18. 12. 2015 14:40:10
Raději mu vraťte peníze. Sice jste v právu, ale z osobní zkušeností vím, že takový zákazník udělá větší škodu než užitek. Tu stovku na poštovném (pokud to není věc vyrobená či upravena pro něj) oželíme a raději mu vrátíme peníze a zboží poté prodám později.
18. 12. 2015 14:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159887
hor
verified
rating uzivatele
18. 12. 2015 14:45:52
pokud je 17.den opravdu odeslání (ne přijetí), tak má smůlu. V žádném případě peníze nevracet. Každý by si už mohl dělat co chce, stačí že to tu je, jak to je.
Co může? Nic. Maximálně něco kdáknout v nějaké recenzi, ale na to sere pes, takový úchyl si stejně napíše, co chce.
18. 12. 2015 14:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159886
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 12. 2015 07:22:22
Napsal hor;1249597
Co může? Nic. Maximálně něco kdáknout v nějaké recenzi, ale na to sere pes, takový úchyl si stejně napíše, co chce.
Na recenziu sa dá odpovedať a ak eshop má pravdu, tak "zákazník" aspoň verejne dostane preplesk. Tiež som zažil expertov, čo nadávali na eshop a aj písali recenzie, ale keď som tam vysvetlil ako to v skutočnosti bolo, tak zakaždým stíchli.
20. 12. 2015 07:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/vratenie-tovaru-po-14-dnovej-lehote/#reply1159885
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit