Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak na email marketing? Jak přes něj reálně prodat?

Leo
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
4. 12. 2015 16:07:48
Email marketing je má achillova pata.
Jak přes něj něco reálně prodat?
Jaká je doporučená velikost databáze a otevřenost, kdy už se můžeme bavit o prvních prodejích.
A jak prodeje nabídnout?
Mám produkt, který reálně prodávám každý den přes facebook.
Ale přes email marketing mně to přesně nejde
Je tady někdo, kdo má většinu prodejů přes email marketing?
Je má databáze 1000 kontaktů příliš malá, aby se dalo bavit o jakýmkoliv prodeji?
Díky za případné rady, Martin :)
4. 12. 2015 16:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-email-marketing-jak-pres-nej-realne-prodat/#reply1157315
ViPErCZ
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
4. 12. 2015 18:05:13
Evidentně to srovnáváte s facebookem. Takže asi otázka je jak moc kvalitní zacílení děláte právě přes facebook a komu to vlastně cílíte přes Vaší tisícovou databázi. Můžete dělat všechno dobře, mít potvrzení od všech 1000, že ten newsletters chtějí, mít vždy 100% doručitelnost i otevření, ale když to posíláte špatné skupině, tak si to prostě nikdo nekoupí. Navíc nikdy koncovým lidem nevidíte do hlavy, takže to prostě nikdy nebude zaručený. Možná zkuste nějaký autoresponder kampaně, ať zkusíte více odhadnout potenciál těch 1000 schránek.
4. 12. 2015 18:05:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-email-marketing-jak-pres-nej-realne-prodat/#reply1157314
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
7. 12. 2015 11:39:48
Zdravím,
E-mailing může být super nástrojem. 1000 konaktů může být hodně i málo, záleží na kvalitě a odvětví. Myslím ale, že není dobré přemýšlet o e-mailingu nejen jako prodejní nsátroj, dobře segmentovat kontakty, nejen posílat reklamní rprodejní e-maily, které se každému přejí. Možná u tebe e-mailing nebude tím funkčním kanálem, ale pravděpodobněji jde o jeho špatné použití, nebo oslovení v nesprávný čas či nesprávnou zprávou. Tady jsme o tom napsali knížku, je zdarma: http://www.vceliste.cz/publikujeme/e-book-jak-uspet-pri-e-mail-marketingu/ ke stažení. O správném výběru vhodných forem marketingu se zmiňuji mimo jiné v tréninku http://www.emarketingovykompas.cz (je ale placený), kdybys to chtěl studovat obecněji. prtoože podobný problém může nastat nejen u e-mailingu, ale i u jiných forem marketingu, které zvolíš.
7. 12. 2015 11:39:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-email-marketing-jak-pres-nej-realne-prodat/#reply1157313
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
7. 12. 2015 15:45:05
Když už řešíte email marketing, tak hned na začátku se podívejte, kolik máte emailů na Seznam.cz. Tam totiž emaily z email marketingu chodí do složky "Hromadné" a normální smrtelník to nečte.. Takže máte šanci, že si zaplatíte nástroje, budete mrhat časem na čištění databáze a pak zjistíte, že to lidi ani neotevřou.. Ne že by nechtěli.. Prostě to nevidí.
Jo a už jsem se ptal na složku Hromadné různých poskytovatelů email marketingu a nikdo neví, co si s tím počít...
7. 12. 2015 15:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-email-marketing-jak-pres-nej-realne-prodat/#reply1157312
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 12. 2015 16:48:40
Také bych se zamyslel nad tím, jakým způsobem je vytvořena ta mailová databáze a za jak dlouho očekáváte nový nákup produktu. Pokud standardní cestou, tj. ze zákazníků, kteří již nakoupili, není problém v tom, že znovu teď hned to zboží nepotřebují, kdežto přes FB se oslovují noví zákazníci, kteří produkt ještě nemají?
7. 12. 2015 16:48:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-email-marketing-jak-pres-nej-realne-prodat/#reply1157311
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit