Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak propagovat a naplnit rodinný hotel 30 km od Prahy?

Jirikv
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 14:30:04
Dobrý den,
vlastním rodinný hotel 30 km od centra Prahy. V okolí je příroda, plno cyklostezek, kaskáda rybníků apod. Už delší dobu se snažím zaplnit hotel, avšak ne moc úspěšně. S nespokojeností zákazníků nemám problém. Všichni, co tu byli, tak byli nadmíru spokojení a většina z nich mi dala nejlepší možnou recenzi a hodnocení na portály, přes které přijeli (booking apod..). Za každou radu budu velice rád.
10. 11. 2015 14:30:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152231
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
10. 11. 2015 14:51:08
Tak určitě maximálně využívat Booking apod. mít tam poutavé texty, kouknout jak jste na tom v daném městě či v regionu s konkurencí, jak vybíháte, protože pokud jste pod všemi kritérii třeba na 2 stránce, tk to moc nepřinese.
A pak se zaměřit na web - optimalizace a na web třeba přidávat i texty o okolí, zajímavých místech, akcích... aby Vás lidé i přes to našli.
To je asi takové minimum.
Případně nějakou část kapacity dát pro slevový portál, kde když to rozumně propočítáte, tak se dá udělat taková nabídka, že na tom vyděláte, ale jsou i tací, co prodělají a myslí si že se k nim lidi následně vrátí a tak to moc nefunguje. Už od začátku je dobré mít v takové nabídce vysokomaržové položky, aby jste od začátku na tom vydělal.
10. 11. 2015 14:51:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152230
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 11. 2015 16:23:19
Tak asi první otázka by měla být, koho tam vlastně chcete přilákat (cílová skupina). Jsou tam cyklostezky? Oslovte cyklisty. Je to rodinný hotel? Zaměřte se na rodiny s dětmi. Těžko takhle radit, když nevím o jaký hotel jde ani jak se ho snažíte zaplnit teď.
Mimochodem, něco podobného se tu kdysi řešilo a dokonce jsem to i našel: Jak naplnit hotel s okamžitou účinností?
10. 11. 2015 16:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152229
Jirikv
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 16:23:43
Ohledně bookingu si špatně nevedeme (alespoň myslím). Hodnocení máme 9,6 a poutavé texty také nechybí. Neříkám, že nám booking žádné rezervace nepřinásí - to nikoliv, ale přes booking se dá hotel najít pouze, jestli hledáte konkrétní město (U nás vesnici) a nebo nějakou hned vedle. Což je asi ten největší problém.
Web máme a myslím, že nevypadá špatně, ale nejsem si jistý, jestli nám to nějak pomáhá.. Nevím moc o možnosti, jak web více publikovat. Ano, samozřejmě, že ho můžu zveřejnit na socialních sití jako je například Facebook, ale vážně mi to pomůže? Dozví se o tom pouze mí přátelé, kterých sice není málo, ale hotel si přeci nevybíráte podle toho, že ho uvidíte na facebooku. Samozřejmě, že pokuď to nezkusím, tak nic nezjistím, takže na Facebooku jsme také a webové stránky (zejéma ty Facebookové) tam prezentujeme.
O slevových portálech poslední dobou celkem přemýšlím, ale při brouzdání po internetu se většinou dočítám, že to není ta pravá cesta.
10. 11. 2015 16:23:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152228
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
10. 11. 2015 16:25:24
Jirikv: to je pro me docela zajimave tema. Me by se taky zamlouvalo mit mensi hotel, resp. penzion, protoze nic vetsiho si asi nebudu moct dovolit. Myslim, ze mam pomerne dost dobrych napadu, ktere bych chtel zkusit uvest v zivot. Zkousel jsi treba pro hosty vymyslet nejake zajimave akce, ktere bys mohl nasledne vyuzit i k propagaci? Nevim, jake jsou v okoli moznosti vyziti apod.
Na slevove portaly bych se osobne asi vykaslal, podle me tohle se da i bez nich. Chce to jen byt necim hodne zajimavy, aby se o hotelu psalo/mluvilo.
10. 11. 2015 16:25:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152227
baddream3
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 16:33:15
Kdyby se zaměstnanci nechovali ke slevařům jako k podřadné kastě, tak by to mělo smysl cca 20%. Navíc lidé si na slevu zvyknou a odmítnou se vracet bez slevy.
Podnikání není charita.
Jsou jiné možnosti jako incoming operátoři a atd.
10. 11. 2015 16:33:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152226
Jirikv
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 16:35:40
Napsal ramix;1240115
Tak asi první otázka by měla být, koho tam vlastně chcete přilákat (cílová skupina). Jsou tam cyklostezky? Oslovte cyklisty. Je to rodinný hotel? Zaměřte se na rodiny s dětmi. Těžko takhle radit, když nevím o jaký hotel jde ani jak se ho snažíte zaplnit teď.
Mimochodem, něco podobného se tu kdysi řešilo a dokonce jsem to i našel: Jak naplnit hotel s okamžitou účinností?
Také to tak vidím, ale ono se to jednoduše píše a složitě pak realizuje. Dejme tomu, že cílová skupina by mohli být právě cyklisté, rodiny, které chtějí vypadnout z Prahy a užít si přírody (pouze 30km od Prahy), obchodní cestující apod. Ale osobně nevím, jak bych je mohl oslovit.. Ohledně firemních zákazníků mě pouze napadá oslovit přímo firmy - Najít si kontakt a poté poslat email.. Ale jak oslovit ty ostatní?
Dotaz ''Jak naplnit hotel s okamžitou účinností'' jsem již četl a díky němu jsem přidal příspěvek.
---------- Příspěvek doplněn 10.11.2015 v 16:38 ----------
Napsal baddream;1240123
Kdyby se zaměstnanci nechovali ke slevařům jako k podřadné kastě, tak by to mělo smysl cca 20%. Navíc lidé si na slevu zvyknou a odmítnou se vracet bez slevy.
Podnikání není charita.
Jsou jiné možnosti jako incoming operátoři a atd.
Ohledně slev souhlasím a je to asi až ta poslední cesta, kterou bych se chtěl vydat, ale o incoming operátorech jsem neslyšel.. Mohl byste mě trochu uvést do děje a popřípadě poradit, jak takového operátora najít?
---------- Příspěvek doplněn 10.11.2015 v 16:40 ----------
Napsal _Nightmare_;1240118
Jirikv: to je pro me docela zajimave tema. Me by se taky zamlouvalo mit mensi hotel, resp. penzion, protoze nic vetsiho si asi nebudu moct dovolit. Myslim, ze mam pomerne dost dobrych napadu, ktere bych chtel zkusit uvest v zivot. Zkousel jsi treba pro hosty vymyslet nejake zajimave akce, ktere bys mohl nasledne vyuzit i k propagaci? Nevim, jake jsou v okoli moznosti vyziti apod.
Na slevove portaly bych se osobne asi vykaslal, podle me tohle se da i bez nich. Chce to jen byt necim hodne zajimavy, aby se o hotelu psalo/mluvilo.
Jedná se o rodinný hotel kousek od Prahy v přírodní rezervaci, kde je spousta cyklostezek, rozlehlé lesy a kaskáda rybníků.. Akce bych asi i nějaké vymyslel, ale jak bych je měl propagovat? Respektive kde, aby to mělo nějaký význam?
10. 11. 2015 16:35:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152225
baddream3
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 16:52:42
Napsal Jirikv;1240124
Také to tak vidím, ale ono se to jednoduše píše a složitě pak realizuje. Dejme tomu, že cílová skupina by mohli být právě cyklisté, rodiny, které chtějí vypadnout z Prahy a užít si přírody (pouze 30km od Prahy), obchodní cestující apod. Ale osobně nevím, jak bych je mohl oslovit.. Ohledně firemních zákazníků mě pouze napadá oslovit přímo firmy - Najít si kontakt a poté poslat email.. Ale jak oslovit ty ostatní?
Dotaz ''Jak naplnit hotel s okamžitou účinností'' jsem již četl a díky němu jsem přidal příspěvek.
Firmy nikdy neoslovuj s nabídkou na e-mail. Kromě toho, že to je nevyžádaná obchodní nabídka, konverze bude nulová. Vždy volat a snažit se dostat ke kompetentní osobě a získat další informace, díky kterým můžeš lépe cílit nabídku (nejlépe v pdf s obrázky a s cenou pro firemní klientelu).
Jak jsem ti psal do SZ. Tohle je mlácení prázdné slámy. Ale abys neřekl, tady máš druhý tip z mého know how. Většina pojišťoven má podepsané smlouvy s hotely. Zavolej tam a oni ti pošlou fiktivní objednávku, na kterou vypracuješ kalkulaci a nabídku služeb. Pak v případě zájmu dostaneš opakovaný byznys (od ubytování až po stravu a atd.). Prostory ke školení a atd. jsou samozřejmostí.
---------- Příspěvek doplněn 10.11.2015 v 17:07 ----------
Napsal Jirikv;1240124
Ohledně slev souhlasím a je to asi až ta poslední cesta, kterou bych se chtěl vydat, ale o incoming operátorech jsem neslyšel.. Mohl byste mě trochu uvést do děje a popřípadě poradit, jak takového operátora najít?
Incoming operátor = většinou cestovní kancelář, která dováží zahraniční hosty sem (nabídnou tvůj hotel a další služby a jedná se v převážné míře o skupiny, třeba 10 američanů). Třeba takový Tomio Okamura něco takového provozuje. Nalezneš je na internetu.
10. 11. 2015 16:52:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152224
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 11. 2015 17:09:39
mrskni to na slevomat a hned budeš mít natřískáno .-)
10. 11. 2015 17:09:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152223
Jirikv
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 17:15:30
Napsal Metaxa;1240137
mrskni to na slevomat a hned budeš mít natřískáno .-)
Nejsem si tím úplně jistý.. Většina lidí tvrdí opak. Tuto cestu bych zkusil nejradši až jako tu poslední.. Nemyslíš?
10. 11. 2015 17:15:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152222
baddream3
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 17:32:45
Napsal Jirikv;1240139
Nejsem si tím úplně jistý.. Většina lidí tvrdí opak. Tuto cestu bych zkusil nejradši až jako tu poslední.. Nemyslíš?
On to myslel spíše ironicky. Tedy doufám.
10. 11. 2015 17:32:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152221
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
10. 11. 2015 17:44:40
Tak hlavně u slevomatu je nutné dát nějakou slevu....poté se od slevněné ceny odečte provize pro slevomat a pro majitele jen zbytečné náklady protože nevyplatí zaměstnance natož stravu pro slevomaťáky...a pravdou je, že lidi se téměř nikdy nevrací na plnou cenu...
10. 11. 2015 17:44:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152220
baddream3
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 17:50:29
Napsal Peter Lacek;1240146
Tak hlavně u slevomatu je nutné dát nějakou slevu....poté se od slevněné ceny odečte provize pro slevomat a pro majitele jen zbytečné náklady protože nevyplatí zaměstnance natož stravu pro slevomaťáky...a pravdou je, že lidi se téměř nikdy nevrací na plnou cenu...
Pokud se nic nezměnilo tak Slevomat chtěl kolem 55%. Pak pouze vystává otázka o kolik to musíš nadhodnotit, abys byl aspoň na nákladech.
10. 11. 2015 17:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152219
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
10. 11. 2015 18:01:14
Napsal baddream;1240147
Pokud se nic nezměnilo tak Slevomat chtěl kolem 55%. Pak pouze vystává otázka o kolik to musíš nadhodnotit, abys byl aspoň na nákladech.
Doba hloupých zákazníků slevových serverů je dávno pryč. Připravovat nabídku s cilem přibalit k obyčejnému pobytu láhev vína na pokoji, vířivku, saunu, pozdní check-out... jenom proto, aby se zvedla standardní cena, je cesta do pekel. Sice nebudete v červených číslech, ale takový pobyt si koupí jednotky lidí.
10. 11. 2015 18:01:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152218
baddream3
verified
rating uzivatele
10. 11. 2015 18:32:43
Napsal hampl.david;1240148
Doba hloupých zákazníků slevových serverů je dávno pryč. Připravovat nabídku s cilem přibalit k obyčejnému pobytu láhev vína na pokoji, vířivku, saunu, pozdní check-out... jenom proto, aby se zvedla standardní cena, je cesta do pekel. Sice nebudete v červených číslech, ale takový pobyt si koupí jednotky lidí.
Pleteš se. Takových lidí je stále dost (na základě mé reálné zkušenosti v tomto byznyse). Ale dělat byznys pouze na obrat, je charita. Kromě neschopnosti majitelů či provozovatelů je zde faktor dotací z EU, kde je stanovena procentuální obsazenost, kdy při její nesplnění přijdeš o dotace.
U nového hotelu, který je postaven častečně z dotací je nemožné, aby jsi tuto podmínku splnil. Pominu řetězec, který si přesune hosty. A kolik je takových hotelů v ČR? Spousty. Kdo to platí? My. Proto všichni hoteliéři, kteří dělají byznys bez dotací mají mou velkou úctu.
Připadalo mi, že si myslíš, že jsem pro slevové portály, ale pravdou je opak. Stejně jako, že na kyblíku tatarské omáčky lze udělat až 30K (osobně jsem to nedělal).
10. 11. 2015 18:32:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-propagovat-a-naplnit-rodinny-hotel-30-km-od-prahy/#reply1152217
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit