logo
15.10.2015 22:07
1
Prosím, proč na GA nejsou vidět přístupy z Google na konkrétní klíčová slova tak jako je to např. u přístupů ze Seznamu? Mám to hledat v jiném nástroji?
15.10.2015 22:14
2
není jiný nástroj, google tuhle informaci neposkytuje a není se možné dozvědět více než, že návštěvník přišel z vyhledávače
15.10.2015 22:25
3
Původně odeslal TomášX
není jiný nástroj, google tuhle informaci neposkytuje a není se možné dozvědět více než, že návštěvník přišel z vyhledávače
Děkuji. Tuto odpověď jsem tak nějak čekala. :-(
15.10.2015 22:51
4
tuhle změnu asi před dvěma lety odůvodnil tím, že se lidé až moc soustředili na klíčová slova místo na samotný obsah.
15.10.2015 23:15
5
část slov, přes která uživatelé nejčastěji z Google chodí, se dá zjistit v Google Search Console (bývalé Google Webmaster Tools). Můžete propojit GA a Search Console, a data uvidíte i v GA, konkrétně v přehledu Acquisition > Search Engine Optimization
23.10.2015 06:06
6
Právě s tímhle mám problémy.
Takhle vypadá v GA: Veškerá návštěvnost -> Zdroj/médium -> google/organic
je tam něco kolem 200 kliknutí z Google vyhledávače denně. To by přibližně odpovídalo očekávání a celkové návštěvnosti (ta je kolem 800 návštěv denně, mám to ověřeno i jiným měřením, mimo GA)

Ale když se podívám na GA Akvizice -> Optimalizace pro vyhledávače -> Dotazy tak to vypadá úplně jinak. Webmaster tools už mám několik let, ale GA jsem nasadil až v červenci, proto asi ten růst. Ale pak to jde dolů a v posledních dnech je tam jen pár kliknutí denně (0 až 5).

Beru, že obě statistiky vznikají trochu jiným způsobem. Ale ten rozdíl mi přijde hrozně velký (200 v porovnání s 5) . Nevíte, čím to může být?