Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 43

Sklik a nová konverzní podmínka pro partnery

  1. Včera mi dočel tento mail:

    v rámci zkvalitnění nabízeného prostoru Sklik Partner byla nově vytvořena konverzní podmínka pro účast v programu: http://napoveda.sklik.cz/partner/pravidla/

    Za poslední tři měsíce byla u inzerce zobrazující se na webu ....cz provedena analýza uskutečněných konverzí. Dovolujeme si Vás tímto informovat, že Vaše webové stránky dle nasbíraných dat vykazují nízký počet konverzí, které nedosahují nezbytného limitu potřebného pro účast v partnerském programu Sklik Partner. Z tohoto důvodu budou Vaše webové stránky za tři pracovní dny z programu Sklik Partner odebrány.
    Došlo toto také někomu? Mám to chápat, že někdo klikl na mé stránce na reklamu a poté nedošlo na cílové stránce ke konverzi ?
    Jak to měří ?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Přesně to samé mi přišlo. Je to prostě sviňárna od skliku. Já tam mám velké zisky a oni z toho mají taky dost, takže nechápu co jim vadí..

  4. Podle mě jim vadí to, že inzerenti si stěžují, že plno lidí kliká na reklamy a žádná aktivita na stránce nebo konverze. Sklik si hlavně chce udržet inzerenty tak dělají všechno proto, aby jim tam dávali velké peníze :). Je to způsobeno hlavně reklamou kde je šipka, kterou někteři partneři skliku využívají.

  5. Citace Původně odeslal Murago Zobrazit příspěvek
    Podle mě jim vadí to, že inzerenti si stěžují, že plno lidí kliká na reklamy a žádná aktivita na stránce nebo konverze. Sklik si hlavně chce udržet inzerenty tak dělají všechno proto, aby jim tam dávali velké peníze :). Je to způsobeno hlavně reklamou kde je šipka, kterou někteři partneři skliku využívají.
    Přiznám se, že na šipce mám nejvíc kliků na reklamu, ale zase nechápu proč jí teda nabízí jako reklamu, když s tím pak mají problém.
    Už máte reklamu neaktivní, nebo ještě ne?

  6. Citace Původně odeslal Pepsonda Zobrazit příspěvek
    Přesně to samé mi přišlo. Je to prostě sviňárna od skliku. Já tam mám velké zisky a oni z toho mají taky dost, takže nechápu co jim vadí..
    ... Sklik má peníze od inzerentů. Partneři nemají "velké zisky", partneři získávají část rozpočtu inzerentů výměnou za prostor na svém webu. Když je web neefektivní, inzerenti nemají důvod tam svůj rozpočet alokovat.

    Velmi dobrý krok od Skliku.

  7. Citace Původně odeslal OndrejDyrka Zobrazit příspěvek
    ... Sklik má peníze od inzerentů. Partneři nemají "velké zisky", partneři získávají část rozpočtu inzerentů výměnou za prostor na svém webu. Když je web neefektivní, inzerenti nemají důvod tam svůj rozpočet alokovat.

    Velmi dobrý krok od Skliku.
    Co vám přijde jako neefektivní? Já tam měl 200 000 tisíc zobrazení za měsíc a kliky na reklamu taky dost dobré..
    Je v tom něco jiného :)

  8. Citace Původně odeslal Pepsonda Zobrazit příspěvek
    Co vám přijde jako neefektivní? Já tam měl 200 000 tisíc zobrazení za měsíc a kliky na reklamu taky dost dobré..
    Je v tom něco jiného :)
    Demonstrujete zásadní neznalost toho, jakou roli hrají partnerské programy (ať už AdSense nebo Sklik) v PPC.

    Zjednodušeně řečeno, PPC se ukazuje ve vyhledávání (lepší) nebo v obsahové síti (užitečné pro remarketing). Prokliky a zobrazení jsou jen sekundární metriky pro správce reklamy - platící klienty zajímá jen PNO, poměr nákladů k obratu. Z reklamy se jim musí vrátit víc peněz, než kolik do ní nasypou.

    Hodně inzerentů jsou laici, kteří PPC pořádně nerozumí. Neví, že se dá třeba po měsíci inzerce projet seznam webů, kde se reklama zobrazovala a nevhodné (= nekonverzní) vyloučit.

    Sklik se to tedy tímto krokem rozhodl dělat za ně.

    PS zrovna Skliku můžou být partneři celkem lhostejní, protože většina Čechů navštěvuje jejich síť webů (Novinky apod.), kam se dá inzerce ručně cílit.

  9. Pepsoda: To, že mi vy máte spoustu zobrazení a spoustu kliknutí na reklamu, neznamená, že se reklama u vás inzerentům vyplatí, protože o konverzích ve vaší statistice není ani zmínka. A jak jinak posoudit efektivitu reklamy pro inzerenty, než skrze konverze?

  10. Já se k tomu nebudu dál vyjadřovat. Sklik si dělá co chce a jen očekávám, že nebude vyplacena ani provize, jako u spousty lidí, kteří si na sklik stěžují.
    Prostě zlatý google adsense :)

  11. Za to že si inzerent nedokáže obtimalizovat své kampaně tak aby se mu vyplácely může sám a pokud je v systému hromada fraud kliků které seznam nedokáže rozpoznat a smazat může zase seznam ale za nic s toho prostě nemůže partner :D.

  12. Jak Sklik vůbec může vědět jaké má jejich inzerent z konkrétního webu konverze ? Jak je to technicky řešené ?
    A druhá věc, co mám jako neplátce dph za možnosti ? Mám hobby magazín, kde jsem měl za poslední rok necelé 2mil zobrazení a 10tis prokliků.

  13. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    Za to že si inzerent nedokáže obtimalizovat své kampaně tak aby se mu vyplácely může sám a pokud je v systému hromada fraud kliků které seznam nedokáže rozpoznat a smazat může zase seznam ale za nic s toho prostě nemůže partner :D.
    Proboha co to melete? Ja zadne fraud kliky nemam.. Jen rikam, ze to takhle chodi. Zase tady vyrahujete uplne neco jineho.. Proste seznam si dela co chce. Klidne vezme penize a nerekne nic, protoze kdo si dovoli zalovat seznam. Me to jeste neudelali, ale potom zruseni spoluprace to ocekavam.

  14. Citace Původně odeslal Pepsonda Zobrazit příspěvek
    Proboha co to melete? Ja zadne fraud kliky nemam.. Jen rikam, ze to takhle chodi. Zase tady vyrahujete uplne neco jineho.. Proste seznam si dela co chce. Klidne vezme penize a nerekne nic, protoze kdo si dovoli zalovat seznam. Me to jeste neudelali, ale potom zruseni spoluprace to ocekavam.
    To samozřejmě nebylo na tebe ale všeobecně k seznamu..... ještě mně napadlo že by mohl jít někdo udělat osvětu do seznamu co vlastně znamená to PPC :)

  15. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    To samozřejmě nebylo na tebe ale všeobecně k seznamu..... ještě mně napadlo že by mohl jít někdo udělat osvětu do seznamu co vlastně znamená to PPC :)
    Jestli to nebylo na mě tak pardon. Jinak prostě je to dost smutný co seznam dělá. Prostě napíše mail končíme s vámi a já nevím ani co jsem dělal špatně.
    Mimochodem, když jsem volal na seznam s tím, že mám podezření na vyklikání, tak mi paní řekla, že se tomu nedá bránit. Takže pokud mě někdo vyklikal tak prý dostanu ban a vezmou mi peníze. :D Dost legrační.

  16. Citace Původně odeslal -martin- Zobrazit příspěvek
    Jak Sklik vůbec může vědět jaké má jejich inzerent z konkrétního webu konverze ? Jak je to technicky řešené ?
    A druhá věc, co mám jako neplátce dph za možnosti ? Mám hobby magazín, kde jsem měl za poslední rok necelé 2mil zobrazení a 10tis prokliků.
    Inzerenti mají na svých webech tzv. konverzní kódy a měří tak konverze, které přijdou z Skliku. Data má inzerent v administraci Skliku a ví je samozžejmě i Sklik.

    Od Skliku je to asi celkem dobrý krok, protože zisky jsou z inzerentů, ne partnerů.

  17. Citace Původně odeslal Pepsonda Zobrazit příspěvek
    Jestli to nebylo na mě tak pardon. Jinak prostě je to dost smutný co seznam dělá. Prostě napíše mail končíme s vámi a já nevím ani co jsem dělal špatně.
    Mimochodem, když jsem volal na seznam s tím, že mám podezření na vyklikání, tak mi paní řekla, že se tomu nedá bránit. Takže pokud mě někdo vyklikal tak prý dostanu ban a vezmou mi peníze. :D Dost legrační.
    Tak dej na web adsense a máš po problémech pokud tedy web splňuje pravidla.....

  18. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    Tak dej na web adsense a máš po problémech pokud tedy web splňuje pravidla.....
    Budu muset no. Jinak adsense se s tím taky moc nemaže a hodně mažou weby. Ty ani neřeknou důvod :D

  19. Já vidím v administraci toto:

    Úprava pravidel reklamních ploch
    Dovolujeme si Vás informovat o změně Pravidel pro partnerské weby, jejichž součástí jsou nyní pravidla pro umisťování ploch s tzv. CTA tlačítkem v podobě šipky. Pokud šablony používáte v rozporu s těmito pravidly, prosíme Vás o okamžitou nápravu. V případě, že náprava nebude sjednána do 7 dní od obdržení tothoto emailu, budeme nuceni Váš web odstranit z reklamního prostoru Skliku.


    Což mi taky přijde jako logický a správný krok proti záplavě shitových "zpravodajských" webů s 99% shitovým trafficem z Facebooku.

  20. Citace Původně odeslal Dolphi Zobrazit příspěvek
    Já vidím v administraci toto:

    Úprava pravidel reklamních ploch
    Dovolujeme si Vás informovat o změně Pravidel pro partnerské weby, jejichž součástí jsou nyní pravidla pro umisťování ploch s tzv. CTA tlačítkem v podobě šipky. Pokud šablony používáte v rozporu s těmito pravidly, prosíme Vás o okamžitou nápravu. V případě, že náprava nebude sjednána do 7 dní od obdržení tothoto emailu, budeme nuceni Váš web odstranit z reklamního prostoru Skliku.


    Což mi taky přijde jako logický a správný krok proti záplavě shitových "zpravodajských" webů s 99% shitovým trafficem z Facebooku.
    Tohle mi psalo taky, akorát pak na emailu jsem měl to, co má pán nahore :D

  21. Chvályhodný krok.

  22. Když porovnávám jako inzerent co bývalo a co je, tak je to nebe a dudy. Kdysi jsem upřednostňoval Sklik proto, že narozdíl od Googlu umožňoval inzerovat i na obecná slova, a to levně, a u Googlu jsem si neškrtl. Teď to je přesně naopak. Já bych Vám kluci na Vašich stránkách rád zainzeroval, ale aby se to vyplatilo, muselo by se to točit za desítky haléřů, jenže Sklik mi ty reklamy stopne jako neefektivní, s malým CTR a kdo ví co ještě. Místo toho, aby z toho všechny tři strany alespoň něco měli, oni to raději stopnou a nemá z toho nikdo nic. Google tohle nedělá, ale v Seznamu vymýšlí nějaké chujoviny. Třeba jim to jednou dojde, že jejich doporučení na zvýšení ceny za proklik z 20h. na 20Kč prostě nedáme, a zase to pustí, jako to pouští Google.

    Já být Seznamem, tak dělám to samé. Prostě zkusím z inzerentů vytáhnout víc peněz tím, že je stále nutím sypat víc a víc za proklik. Když se inzerent nedá, tak mu stopnu inzerát a napíši mu, ať zvýší CPC, nebo mu ho nezobrazím. Narozdíl od Googlu, mu ho fakt nezobrazí, ani když inzerent nepoleví. Google je chytřejší, když nepolevíte, tak si řekně, dobrá, lepší něco než nic, inzeráty začne zobrazovat a po čase to zkusí znovu. Navíc když se pár hejlů chytne, tak místo toho, aby dva inzerenti platili dvceťák za klik, což by tak prostě bylo, při malém počtu inzerujících, oni nás tak donutí k cenové válce aniž by existovala konkurence. No a Vám, když nesplníte podmínky zase nic nevyplatí ... takhle se sbírají peníze :-)

  23. Tak ja tedy nevim, ale veci uvedene v tomto textu:

    "Našim inzerentům chceme mimo jiné nabízet obsahově hodnotné a podnikatelsky přínosné webové stránky. Nedosáhnou-li návštěvníci Vašich webových stránek během dvou měsíců limitního počtu konverzí v zobrazující se inzerci, dojde k ukončení účasti Vašich webových stránek v programu Sklik Partner."

    spolu podle me zase az tak nesouviseji. Web muze byt obsahove hodnotny jak chce, ale to prece jeste neznamena, ze z nej bude hodne konverzi. A jestli tim "podnikatelsky prinosne" je mineno prave tohle, tak to provozovatel prece dost dobre nemuze ovlivnit. Jde o motivaci k tomu kliknuti. Pokud jsou stranky, na ktere pres PPC chodi hodne lidi, ale soucasne na nich nevyvijeji zadnou aktivitu, jak pise Murago, tak bych osobne teda hledal chyby spis na tech strankach.

  24. Viděl bych to takto. Zjednodušeně: existují jen 2 obsahové weby. Jeden s kvalitním konvertibilním obsahem, kde je průměrná CPC 20Kč a druhý podle Seznamu s nekvalitním obsahem, kde se kliká za 20h. Když na tom druhém zastavíte inzerci, co udělají inzerenti, kteří tam levně točili kačky? Buď přestanou rázem inzerovat a nebo se připojí do aukce na ten první web a CPC jde nahoru. Vše je jen o pěnězích, nic jiného bych v tom nehledal.

  25. Podle mě je tohle dobrá ochrana před weby s Facebook návštěvností, které dokázaly generovat slušné money u Skliku (Adsense jim tuhle srandu dávno zatrhnul). Seznam vezme do systému úplně kohokoli, tak to bude omezovat na základě konverzí. Neřekl bych ale, že to bude čistka ohrožující kvalitní weby. Tohle se týká partnerů, kteří jim nejsou schopni za 3 měsíce provozu přivést ani jednu, nebo aspoň několik konverzí.

  26. Pošlete odkaz, o které konkrétní weby jde. Pak třeba pochopíme motivaci Seznamu.

  27. Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    Podle mě je tohle dobrá ochrana před weby s Facebook návštěvností, které dokázaly generovat slušné money u Skliku (Adsense jim tuhle srandu dávno zatrhnul). Seznam vezme do systému úplně kohokoli, tak to bude omezovat na základě konverzí. Neřekl bych ale, že to bude čistka ohrožující kvalitní weby. Tohle se týká partnerů, kteří jim nejsou schopni za 3 měsíce provozu přivést ani jednu, nebo aspoň několik konverzí.
    Myslím, že tu bude mnoho názorů, ale vše zůstane u dohadů, protože skutečné motivy Lukačoviče zůstanou neprozrazeny :-) Začalo to firmami.cz, dále to bylo zbozi.cz, pokračovalo to přes blokování mailů a nyní probíhají úpravy Skliku. Jde to jedno po druhém, a ani u jedné služby jsem nezaznamenal žádné zlevnění. Můj budget se pomalu přesouvá směrem z ČR, ale důvod bych rád věděl. Proč Seznam přetavuje tímto brutálním způsobem obraty do zisků, co má vůbec Lukačovič se Seznamem v plánu do budoucna ...

  28. beraniste: Tohle mi naopak přijde pro inzerenty v Skliku hodně fér a fandím tomu. Vemte si, že si platíte sklik a zobrazujete reklamu na partnerských webech, a najednou se vám začíná zobrazovat na serverech jako bezvavidejka apod.. kde je traffic plný teenagerů z Facebooku a reklama za hranicí pravidel, která se tak plete, až se spoustu lidí "uklikne". A vy za tenhle bordel platíte a divíte se, že nejsou konverze. Máte možnost stránku zakázat, jenže ono toho bordelu je tolik a ne každý to dělá. A pro Seznam jsou partnerské weby místo, kde mají možnost růst, a tak to potřebují zkvalitnit. Partnerské weby mohou růst neustále, inzerenti také. Ale např. Fulltext je značně omezen hledaností, která sice taky roste, ale těch možností do budoucna už tam tolik není.

    Místo aby začal Seznam kontrolovat jednotlivé weby a schvalovat jestli je to ok nebo už ne (pamatujte, že nemá přístup do Google Analytics jako tomu má Adsense), tak začíná weby posuzovat podle % konverzí, což je vcelku spolehlivý ukazatel. Ale i tak si myslím, že ta hranice kdy vás vyhodí ze systému je hodně nízká blížící se 0. Odsere to vesměs bordel a pár kvalitních webů, které mají smůlu. Pokud by začaly vyhazovat kvalitu, tak se sami připraví o získy. Navíc kvalita může vždycky v klidu odejít k lepší konkurenci Adsense.

    Tady si prostě jen stěžuje pár týpků, který už byly vyhozený z Adsense a teď jim dal stopíka i Sklik. A tak není nad to si zanadávat na Seznam.

  29. Heh, tak tohle mi nepřišlo. Ale je pravda, že Sklik je jeden z mejch nejslabších zdrojů příjmů a už před pár lety jsem nejrůznější YouTube apod. weby nechal expirovat a teď mam více méně jen tématický stránky, takže si Seznam nemá na co stěžovat.

    Je teda pravda, že PPC reklamy se často zobrazují na základě remarketingu, ale oni lidi, který vymetaj nejrůznější Fcb stránky, YouTube weby, stránky se vtipama a nevim co ještě, dělaj nejčastějc nejmenší konverzní poměr. Takže Seznam v tomhle ohledu opravdu chápu, i tady na fóru jsem viděl pár webů, ze kterejch inzerenti v Skliku měli pravděpodobně téměř nulovej přínos. Čistě teoreticky by to na druhou stranu mohlo krapet zvednout cenu za proklik, když už ne kvůli kvalitě/množství konverzí, tak kvůli tomu, že se kvůli lepšímu konverznímu poměru inzerentům vyplatí víc utrácet/víc bidovat.

    Ale jak už řekl Retal a možná i někdo další. Stěžovatelům doporučuju uveřejnit adresy webů a imho se více-méně potvrdí, že Sklik koná správně.

  30. Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    beraniste: Tohle mi naopak přijde pro inzerenty v Skliku hodně fér a fandím tomu. Vemte si, že si platíte sklik a zobrazujete reklamu na partnerských webech, a najednou se vám začíná zobrazovat na serverech jako bezvavidejka apod.. kde je traffic plný teenagerů z Facebooku a reklama za hranicí pravidel, která se tak plete, až se spoustu lidí "uklikne". A vy za tenhle bordel platíte a divíte se, že nejsou konverze. Máte možnost stránku zakázat, jenže ono toho bordelu je tolik a ne každý to dělá. A pro Seznam jsou partnerské weby místo, kde mají možnost růst, a tak to potřebují zkvalitnit. Partnerské weby mohou růst neustále, inzerenti také. Ale např. Fulltext je značně omezen hledaností, která sice taky roste, ale těch možností do budoucna už tam tolik není.

    Místo aby začal Seznam kontrolovat jednotlivé weby a schvalovat jestli je to ok nebo už ne (pamatujte, že nemá přístup do Google Analytics jako tomu má Adsense), tak začíná weby posuzovat podle % konverzí, což je vcelku spolehlivý ukazatel. Ale i tak si myslím, že ta hranice kdy vás vyhodí ze systému je hodně nízká blížící se 0. Odsere to vesměs bordel a pár kvalitních webů, které mají smůlu. Pokud by začaly vyhazovat kvalitu, tak se sami připraví o získy. Navíc kvalita může vždycky v klidu odejít k lepší konkurenci Adsense.

    Tady si prostě jen stěžuje pár týpků, který už byly vyhozený z Adsense a teď jim dal stopíka i Sklik. A tak není nad to si zanadávat na Seznam.
    Tak u kampaně vypnu celou obsahovou síť a dál to neřeším.... jinak adsense s analytics nijak nespolupracuje pokud je ty sám nepropojíš.....

  31. To raketka:

    Bodejť by nekonal, koná tak, jak je to v jeho zájmu. Hlavně si nemůže ublížit. Dochází ke snížení nabídky (ploch, kde lze inzerovat) a zároveň dlouhodobě přibývá poptávky po plochách (inzerentů). Cena prokliků růst musí. Byli by blbí, kdyby to dělali naopak. Rozjelo by se jim množství reklamních ploch, které by stáli za H2O, a obchoďáci nemakali na nahánění dalších inzerentů - pak by šla cena prokliku samozřejmě dolů.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3