Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Web krejčovského salonu

  1. Dobrý den,

    chtěl bych vás poprosit o názor na web stránku krejčovského salonu www.latky-cb.cz/.

    Několik informací:
    Stránky jsou spíše informativní, jsou uváděny na reklamních materiálech, nepotřebujeme tisícové návštěvy, protože přes stránky nic neprodáváme ani nejedeme affil systém.

    Problémy podle mého názoru:
    1) úvodní stránka mi přijde taková mdlá, jenom nemůžu s tvůrcem webu najít to správné řešení
    2) patička ještě není dodělaná, jaké informace by bylo nejlepší do patičky umístit, určitě tam chci dát "Kde nás najdete"
    3) stránky stále nejsou dokončené (například fotogalerie je ve velmi rozpracovaném stavu)

    Předem děkuji za konstruktivní kritiku, ale i za názor co je na stránkách dobře...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Hned první věc co mě trkla - píšete tam obrovské romány. To nikdo nečte a nikoho to nezajímá.
    Viz např. tady: http://latky-cb.cz/nase-sluzby/zakaz...e-krejcovstvi/

    To chcete poskytnout relevantní informace zákazníkovi nebo se snažíte nakrmit vyhledávač? Přijde mi, že spíše to druhé.

  4. Citace Původně odeslal mytrix Zobrazit příspěvek
    Hned první věc co mě trkla - píšete tam obrovské romány. To nikdo nečte a nikoho to nezajímá.
    Viz např. tady: http://latky-cb.cz/nase-sluzby/zakaz...e-krejcovstvi/

    To chcete poskytnout relevantní informace zákazníkovi nebo se snažíte nakrmit vyhledávač? Přijde mi, že spíše to druhé.


    Děkuji za názor. Jak jsem psal výše, nejde nám o návštěvnost (upřímně, co budeme mít z toho, že nás najdou vyhledávače po celé čr, když jsme krejčovský salon, působící pouze v ČB). Chtěli jsme podat zákazníkovi informace, jak taková práce probíhá a co můžeme nabídnout.

    Děkuji za radu, pokusíme se udělat tyto informace stručnější a bez zbytečné "omáčky"

  5. co jsem si takhle procházela jednotlivé podstránky - tak mám spíše výhrady po obsahové stránce jako takové.
    Nemůžu se nějak stotožnit např. s podstránkou Kontakt (stejně tak jako Blog)
    Spíše bych ji nechala více přehlednou - tedy na stejný způsob stylování a obsahu jako podstránky FAQ, či O nás.
    Obě výše uvedené podstránky (Kontakt a Blog) mi příjde zbytečné tam uvádět pravý obsah (tedy v případě Kontaktu -> výpis podmenu 2 řádu Kudy k nám a kontaktní formulář a taky "Naše služby", či "Doporučujeme"), když na žádných jiných podstránkách to není, tak se nabízí otázka, proč zrovna tady?

    I když to asi není účelem, jak uvádíte, za jakým záměrem, chcete mít stránky, tak odkaz na E-SHOP bych umístila do menu stránek, nebo líp na viditelné místo, rozhodně nikoliv do středu obsahu hlavní stránky.

    Ta patička stránek se mi i zamlouvá a jako třetí sloupec do ní bych případně umístila něco pro uživení, je několik možností, co mě napadá:
    a) mapa, která by ukazovala, kde se nacházíte,
    b) poptávkový formulář
    c) odkazy na sociální sítě - FB, YT, G+
    d) pokud byste se zabývaly prodej předmětů, mnody se tam uvádí i loga pod odkazy partnerů/dodavatelů

  6. Já bych reference hodil jako samostatný odkaz v menu a doplnil všude fotky.
    Do O nás bych taky vložil nějakou fotku na roztříštění textu
    Kontaktní formulář bych dal pod mapu a přidal bezpečnostní kody
    Ve stránkách jako FAQ.....by možná boční widg našel taky uplatnění, třeba jen s referenční fotkou

    Pokud chcete" Chtěli jsme podat zákazníkovi informace, jak taková práce probíhá a co můžeme nabídnout." tak by tam mělo být víc ukázek ...

    můj názor

  7. Citace Původně odeslal Radekovic Zobrazit příspěvek
    Já bych reference hodil jako samostatný odkaz v menu a doplnil všude fotky.
    Do O nás bych taky vložil nějakou fotku na roztříštění textu
    Pokud chcete" Chtěli jsme podat zákazníkovi informace, jak taková práce probíhá a co můžeme nabídnout." tak by tam mělo být víc ukázek ...

    můj názor


    Dobrý den, děkuji za názor.

    Ano fotografie je třeba všude doplnit, zde však narážíme na problém. Kolegyně, která šije není největší kamarád s technikou a s fotografováním. Fotografií je tedy zatím nedostatek, respektive je nedostatek použitelných fotografií, ale této problematice se již věnujeme a snažíme se zvýšit množství fotografií. Jak je vidět v galerii jsou zde pouze dvě módní přehlídky, protože fotky oděvů, které kolegyně ušila jsou foceny např.: před rozestlanou postelí, před stolem s nádobím atd... a to jak uznáte, nejsou fotografie vhodné k prezentaci na webu. Nyní však již máme fotokoutek a fotografie doplníme.

  8. Jak píšete, že stránky jsou spíše pro informace a že je uvádíte na reklamních materiálech.. právě proto bych stránky udělal úžasné a propracované, návštěvník by měl být ohromen a cítit se na nich dobře - pokud to tak nebude, může to býn naopak odrazující element. Zvážil bych tedy k nim přistoupit více do detailů - je to přecijen vaše vizitka;), stejně jako výloha v obchodě, nebo vizitka či letáček.

    Textů máte dost, tedy zaměřil bych se spíše na grafiku (obrázky, jak už zde bylo doporučeno).
    Mne často zaujmou např. slidery obrázků na úvodní stránce - tedy investoval bych 2000-3000 tisíce do fotografa, ktarý vám udělá pár reprezentativních fotografií (vaší práce, prostor, kolektivu, apod.. / můžete je poté použít nejen na web, ale právě na tisk, apod..), s tímto bych dále poprosil někoho, kdo s grafickým cítěním, kdo by vám udělal poutavé slidery na kategorie a pár obrázků jen tak do textů ..obohatíte tím web a trochu jej zútulníte:) ..

Hostujeme u Server powered by TELE3