Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Adfox vs Etarget

Který systém se Vám zdá lepší?:)
1. 1. 2008 10:29:53
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34039
noksik
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
1. 1. 2008 10:41:31
pro inzerenty, spravce ppc nebo majitele serveru ?
1. 1. 2008 10:41:31
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34038
Napsal noksik;25457
pro inzerenty, spravce ppc nebo majitele serveru ?
jej sorry jsem vůl:D
No pro majitele webů;)
1. 1. 2008 10:59:26
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34037
Saman
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
1. 1. 2008 12:28:52
Napsal BigLebowski;25456
Který systém se Vám zdá lepší?:)
Pro mě jednoznačně etarget - dostatek inzerentů, dobré ceny za klik, velké možnosti nastavení reklamy.
1. 1. 2008 12:28:52
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34036
Scorpius
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
1. 1. 2008 12:49:25
Taky prave resim otazku, ktery reklamni system pouzit. Pls hodte jsem nejaky linky kde s resej nejaky zakladni otazky reklamy na webu (z pohledu webmastera). Vaham mezi AdFox, AdSense a Etarget. Muzu pouzit vsechny 3 na jednom webu? nebo je lepsi se zamerit na jeden reklamni system? (Jak je to s limitaci kliku? nekde jsem cetl, ze nejaka reklama je limitovana na jedno kliknuti z jednoho IP na den, tak to ma myslim aukro.cz)
1. 1. 2008 12:49:25
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34035
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
1. 1. 2008 14:36:36
Napsal Scorpius;25466
Taky prave resim otazku, ktery reklamni system pouzit. Pls hodte jsem nejaky linky kde s resej nejaky zakladni otazky reklamy na webu (z pohledu webmastera). Vaham mezi AdFox, AdSense a Etarget. Muzu pouzit vsechny 3 na jednom webu? nebo je lepsi se zamerit na jeden reklamni system? (Jak je to s limitaci kliku? nekde jsem cetl, ze nejaka reklama je limitovana na jedno kliknuti z jednoho IP na den, tak to ma myslim aukro.cz)
Tak aukro není reklamní systém. Je to projekt s vlastním partnerským programem (takových je na netu mraky)
Na webu můžeš mít AdFox, AdSense i Etarget ... jen AdSense ma v podmínkách, že se musí ty reklamy graficky lišit, aby si je uživatelé nepletli. Když nakombinuješ více reklamních ploch, získáš více různých inzerentů což je + ale na druhou stranu, z mojí zkušenosti nezmanená více reklamy, větší zisky. Počet kliknutí na uživatele je více méně omezen. Lidi prostě neklikaj na všechno co jim předhodíš
1. 1. 2008 14:36:36
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34034
dysmusax
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
1. 1. 2008 15:24:21
AdFox vs Etarget se tady řeší každých 14 dní ;). Takže pro pořádek zopakuju, že posledních několik týdnů je pro mě lepší AdFox, páč 5-6 korun za proklik si nechám líbit :).
1. 1. 2008 15:24:21
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34033
Napsal dysmusax;25502
AdFox vs Etarget se tady řeší každých 14 dní ;). Takže pro pořádek zopakuju, že posledních několik týdnů je pro mě lepší AdFox, páč 5-6 korun za proklik si nechám líbit :).
No myslím, že se taky bude ještě dlouho řešit:)
Zvlášť, když adsense je na dolary a dolar nám klesá;)
1. 1. 2008 22:36:40
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34032
Na iluzi klesajícího dolaru pozor. Ve skutečnosti klesající dolar přece na výdělky moc vliv nemá ;-)
1. 1. 2008 23:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34031
jak to myslíš že nemá když to vemu rok zpět máš to na 1 usd skoro 4,- to se mi zdá celkem znatelnej rozdíl ..
Napsal Petra;25568
Na iluzi klesajícího dolaru pozor. Ve skutečnosti klesající dolar přece na výdělky moc vliv nemá ;-)
2. 1. 2008 00:43:03
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34030
Můžu se zeptat na co sou zaměrený tvoje projekty který maj přes etarget lepší výsledky než adfox ?
A pokud to neni tajný tak +- trafic na nich.
díky
Napsal Šaman;25461
Pro mě jednoznačně etarget - dostatek inzerentů, dobré ceny za klik, velké možnosti nastavení reklamy.
2. 1. 2008 00:47:07
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34029
Když bylo víc za dolar, tak jsi vydělal míň dolarů. Cena za klik je nezávislá na měnovém kurzu. Představ si, že inzerent zaplatí za kliky na tvém webu 2000 Kč. Řekněme, že provize je 50 %, čili 1000 Kč. Jestli je za dolar dvacka, pak jsi vydělal 50 dolarů. Na účet ti pak pošlou tisícovku (neuvažuju rozdíl mezi převodem Kč/dolar a naopak, ale ten je vždycky a zásadní vliv na to nemá). Kdyby byla za dolar desetikoruna, v účtu AdSense máš výdělek 100 dolarů a na účet ti přijde. Je to zjednodušený, ale doufám, že je jasné, co se snažím říct. Pokud český inzerent náhodou platí v dolarech, pak je tam jeden podobný přepočet navíc, který na to vliv také nemá.
(U zahraničních inzerentů to úplně takhle nefunguje, ale tady řešíme ty české)
2. 1. 2008 01:00:23
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34028
toshi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 1. 2008 03:50:55
Napsal Petra;25576
Cena za klik je nezávislá na měnovém kurzu.
On se základ ceny pro čechy neodvíjí od dolaru ? ...protože pokud ano tak si při posilující koruně může čech dovolit více kliků a český webmaster by jich musel o stejné množství více vyprodukovat aby dosáhl stejného výdělku...
2. 1. 2008 03:50:55
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34027
Dan
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
2. 1. 2008 07:54:07
Petra to vysvětlila správně.
Český inzerent s neměnícím se rozpočtem v CZK:
1) dolar stojí např. 20 Kč, inzerent má rozpočet 20 000 Kč - tj. 1 000 dolarů. Při 50% provizi se k publisherovi dostane 500 dolarů = 500 x 20 = 10 000 Kč
2) dolar stojí 10 Kč, inzerent má ten samý rozpočet 20 000 Kč - tj. 2 000 dolarů. Při 50% provizi se k publisherovi dostane 1000 dolarů = 1000 x 10 = 10 000 Kč
Tj. pokud má inzerent rozpočet v CZK a publisher platby přijímá také v CZK, pak změna měnového kurzu nemá skutečně vliv na cenu za klik v CZK.
Avšak zahraniční inzerent s neměnícím se rozpočtem v USD:
1) dolar stojí např. 20 Kč, inzerent má rozpočet 1000 dolarů . Při 50% provizi se k publisherovi dostane 500 dolarů = 500 x 20 = 10 000 Kč
2) dolar stojí 10 Kč, inzerent má ten samý rozpočet 1000 dolarů. Při 50% provizi se k publisherovi dostane 500 dolarů = 500 x 10 = 5 000 Kč
Tj. měnící se měnový kurz v případě, že inzerent má rozpočet v USD a publisher příjímá v CZK má vliv na cenu za klik v CZK.
2. 1. 2008 07:54:07
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34026
kubaCZ
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
2. 1. 2008 08:00:34
Napsal toshi;25578
On se základ ceny pro čechy neodvíjí od dolaru ? ...protože pokud ano tak si při posilující koruně může čech dovolit více kliků a český webmaster by jich musel o stejné množství více vyprodukovat aby dosáhl stejného výdělku...
Velice zjednodušeně (jak již psala Petra):
Budeme brát, že za proklik máš provizi 1,-Kč.
Když je dolar vysoko (20kč) dostaneš 0,05USD/klik.
Když klesne dostaneš 0,06USD/klik.
Ve vysledku je to stále 1,-Kč.
Samozřejmě pro inzerenty mimo ČR kteří platí v USD to NEPLATÍ.
EDIT:
zase pozdě ;(
2. 1. 2008 08:00:34
https://webtrh.cz/diskuse/adfox-vs-etarget/#reply34025
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit