Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Je reálné najít schopného správce e-shopů

MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2015 16:13:05
Mám dotaz: je reálné najít schopného správce e-shopů, a aby se o něj staral jako kdyby byl jeho vlastní, taky proč né- měl by % z prodeje. Byl by vlastně partner.
Existuji takový IT podnikatelé?
A nemyslím, tím podnikavce, kteří přeposílají jen objednávky!
8. 7. 2015 16:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124311
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
8. 7. 2015 16:36:30
Ne není, hledám takového už dlouho na několik projektů a všichni by chtěli tak peníze předem, naslibují a skutek utek.
8. 7. 2015 16:36:30
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124310
Jiří
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
8. 7. 2015 16:52:06
Myslím že pokud člověk nemá někoho známého, kamaráda, někoho z rodiny kdo má takové zkušenosti. Tak se moc nechytá, dneska je to samá slibotechna. Peníze předem by chtěl každý.
8. 7. 2015 16:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124309
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
8. 7. 2015 17:01:00
Napsal mar39;1207806
Mám dotaz: je reálné najít schopného správce e-shopů, a aby se o něj staral jako kdyby byl jeho vlastní, taky proč né- měl by % z prodeje. Byl by vlastně partner.
Existuji takový IT podnikatelé?
A nemyslím, tím podnikavce, kteří přeposílají jen objednávky!
A co si představujete pod správcem e-shopu? Člověka, který bude například doplňovat obsah? nebo člověka, který bude prodávat? nebo vyřizovat objednávky? nebo ...
Většina poptávajících totiž hledá někoho, kdo za něj bude dělat naprosto vše a nabízí za to nějaká procenta. Pak se logicky nikdo schopný ani neozve. Navíc většina lidí potřebuje nějakou jistotu, tedy pouze za procenta je ochotný dělat opravdu málo kdo. Zvlášť, když například ty prodeje ani nemůže ze své pozice ovlivnit. A pokud může, nepotřebuje vás.
8. 7. 2015 17:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124308
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
8. 7. 2015 17:02:36
V tom, že každý chce peniaze najlepšie predom súhlasím.
Ale závisí najmä od podmienok spolupráce. Ak ponúkate 10% zo zisku a "správca" má na starosť takmer všetko od grafiky po marketing, tak mu to určite príde neatraktívne a po týždni stratí záujem. Treba to rozumne nastaviť, ak za mňa spraví daný človek 70% práce, tak asi 10-15% zo zisku je málo nie? Určite sa dá nájsť zlatá stredná cesta k vzájomnej spokojnosti, no väčšinou (nemyslím tým teraz vás) chcú majitelia e-shopov človeka, ktorý vie všetko. A nie je možné nahradiť 10 ľudí jedným schopným človekom.
A súhlasím s J. Stejskalom - jednoducho ak nemám vplyv na e-shop, nemám dajme tomu poriadny podiel a je mi sľúbená len provízia, pričom do budúcna nemám istotu, že po polroku driny so mnou ukončí spoluprácu tak asi sa mi skôr oplatí ísť do toho sám nie? Alebo vôbec - a práve preto sa možno nedarí nájsť správneho človeka. :-)
8. 7. 2015 17:02:36
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124307
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
8. 7. 2015 17:06:13
Plně souhlasím s výše uvedeným :-)
Pokud hledáte někoho kdo bude mít na starosti marketing - zajistí PPC, SEO atd. Tak se dá najít snadno, ale bude chtít třeba 5 000 Kč paušál + % z prodeje. Člověk jinak může e-shop provozovat sám a najde si člověka co bude dělat balení atd. 2 partneři jak píšete by si museli hodně sednout aby to klapalo, jinak je to tak, že majiteli se zdají vysoké výdaje na nástroje atd. zbytečné, a chce aby mu investice 2 000,- do PPC hned vydělala 20 000,- a nehledí na nic jiného.
8. 7. 2015 17:06:13
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124306
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
8. 7. 2015 17:06:49
Ano. Dolož zisky, nastav procenta tak, aby to vycházelo na 30 000 Kč čistého a někoho ti dohodím.
8. 7. 2015 17:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124305
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2015 17:19:12
Ano, bude dělat všechno, co se dá jen dělat na internetu, aby prodal a vydělal peníze!
Každý umíme něco jiného.
On je profesionál na e-shop- ....atd, ale bohužel neumí ostatní věci, které umíme zase my.
Ukažte mi ajťáka, který umí dělat se dřevem! Takže to nemůže dělat sám:)
Jsme výrobní firma, děláme služby a montáže, vlastní autodoprava, výstavní plocha pro výrobky 2 500 m2. Silná vize a plány.
Proto je představa partnera- né zaměstnance.
Proto hledám IT podnikatele, toho, který to riskne i přes tu nejistotu. A to je rozdíl mezi zaměstnancem a podnikatelem. Půjde do toho, protože se mu líbí naše vize.
Já jsem podnikatel a možná se to nepovede a možná jo, ale přesto jdu do toho!
8. 7. 2015 17:19:12
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124304
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
8. 7. 2015 17:28:22
No schválne - čo presne očakávate a čo za to ponúkate?
8. 7. 2015 17:28:22
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124303
MartinDrdlik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2015 17:33:36
Pokud někdo chce 30.000 Kč, aby měl jistotu, tak takového člověka nehledám!
Neříkám, že znám odpovědi, jak se domluvit o oboustranně prospěšné spolupráci - to je i téma teto diskuze.
Vemte to z druhé strany- co ho bude stát spuštění e-shopu, na kterým si umí všechno udělat!
Pouze jeho čas nebo něco víc?
8. 7. 2015 17:33:36
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124302
Já myslím že by se i našel... otázka je koho hledáš... někdy není špatné podívat se do řad studentů/absolventů kteří by si rádi svůj e-shop rozjeli ale nemají na to peníze... ale velmi rádi by nějaký e-shop rozjeli v plném nasazení... a to už třeba i kvůli zkušenostem. Ne u všech jsou peníze na prvním místě. Takoví lidi třeba moc zkušenosti s e-shopama nemají.. ale chcou se učit... a sledují to jak to vlastně všechno funguje a nebo ne... na tyhle lidi se bohužel zapomíná... protože pro všechny je duležitější praxe praxe praxe což se docela divím.. myslím si že nasazení a chuť něco dělat je mnohme víc než praxe... i když start může být těžký :)
8. 7. 2015 17:39:01
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124301
Skorooh
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 7. 2015 17:40:54
Nedávno jsem se tu o něčem takovém bavil. Dokonce jsem psal, jestli s mými zkušenostmi, které mám za tu dobu co jsem se staral o reklamu, eshop a distribuci, komunikaci s klienty apod., má něco podobného jako "Správce eshopů" potenciál. Většina ohlasů byla pozitivních, mnoho lidí někoho takového potřebují. Jenže. .. První, kterému jsem se ozval na jeho reakci mi nabídl provizi 15%. Měl jsem dělat správu, upravovat eshop, nahazovat produkty, nějaká ta reklama, SEO úprava článků, komunikace s klienty i dodavateli. Jediná věc, kterou jsem dělat neměl, byla distribuce, tu zajišťoval nějaký brigoš za 60 na hodinu :-). Nabídka 15% za to, že se budeš starat o víceméně vše ti upřímně nepřiláká nikoho. Maximálně ti to odsouhlasí, vykvákne se na to a jakmile přijde objednávka, řekne ti, že to udělal on a chce své procenta :-). Toť vše. Samozřejmě je nutno respektovat to, že daný člověk se o eshop předtím staral, vytvořil ho, je to "jeho" nápad .. Ale určitě by se měla stanovit nějaká víc fér % provize. A hlavně, jak zde zmiňoval nějaký kolega nahoře, paušál. Bez paušálu ti do toho půjde málokdo. Jak ti radili kolegové nahoře, to už si spíš daný člověk udělá ten eshop sám. Ten tvůj plán té - vize, je sice krásný .. Ale v dnešní době absolutně nereálný. Dobrý správce eshopu věnuje denně jednomu eshopu dobré dvě hodinky, na každém eshopu je vždy co ladit, vylepšovat :-). No a kdyby si tenhle ten správce měl dělat za určité provize z daného prodeje, ať už chceš nebo ne, vždy jej to po čase omrzí, protože denně se tomu věnuješ a pak usmolíš nějakou tu tisícovku měsíčně. Takhle to fungovat nemůže :-). Nabídni danému člověku paušál + % z provize a uvidíš, jak to půjde. Ta motivace je potom úplně někde jinde. Upřímně. Kdyby mi onehdá dané osoby napsaly např. - paušálně budeš mít 3 000 měsíčně a 30% provizi z čistého měsíčního zisku, naberu 4 - 5 takových osob a mám vystaráno. Každému dám denně dvě hodinky a všichni budou spokojeni :-).
Ve výsledku bych to asi shrnul takto. Za čistou provizi málokoho solidního najdeš. Nabídni mu paušální částku + provizi z čistého měsíčního zisku Eshopu - (celkový prodej - (nákupka + doprava + nějaký ten balící matroš) = čistý zisk. A uvidíš, jak ti to půjde :-)
8. 7. 2015 17:40:54
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124300
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 7. 2015 17:41:24
Napsal Crack78;1207842
Já myslím že by se i našel... otázka je koho hledáš... někdy není špatné podívat se do řad studentů/absolventů kteří by si rádi svůj e-shop rozjeli ale nemají na to peníze... ale velmi rádi by nějaký e-shop rozjeli v plném nasazení... a to už třeba i kvůli zkušenostem. Ne u všech jsou peníze na prvním místě. Takoví lidi třeba moc zkušenosti s e-shopama nemají.. ale chcou se učit... a sledují to jak to vlastně všechno funguje a nebo ne... na tyhle lidi se bohužel zapomíná... protože pro všechny je duležitější praxe praxe praxe což se docela divím.. myslím si že nasazení a chuť něco dělat je mnohme víc než praxe... i když start může být těžký :)
Šel bys na operaci k někomu kdo má 30let praxe a nebo k někomu kdo právě vyšel ze školy? :) stejné u toho správcování shopu. Ať si absolvent potrénuje ale u kolegy...:)
8. 7. 2015 17:41:24
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124299
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2015 17:41:30
Napsal mar39;1207841
co ho bude stát spuštění e-shopu, na kterým si umí všechno udělat!
Pouze jeho čas nebo něco víc?
je vidět,že pracujete v jiném oboru (neberte to pejorativně),ale dnes je nejdražší komoditou právě čas!
A když se na to podíváte z druhé strany po výčtu všeho Vašeho téměř dokonalého,proč si to neprodáváte sami,když je to takový suprovní byznys?
8. 7. 2015 17:41:30
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124298
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
8. 7. 2015 17:42:26
Aha, to jste vy. Tak komentářů k původnímu příspěvku, kde jste hledal takového člověka, jste měl opravdu dost. A myslím, že s tímto přístupem nenajdete nikoho. Ten specialista na e-shop vás totiž k ničemu nepotřebuje. To že někde něco vyrábíte nic neznamená. Doporučuji vám přestat hledat nemožné a začít si budovat distribuční síť.
8. 7. 2015 17:42:26
https://webtrh.cz/diskuse/je-realne-najit-schopneho-spravce-e-shopu/#reply1124297
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit