Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak konkurence "vyzrává" nad párováním položek v heurece, zbozi.cz

Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 6. 2015 20:38:01
Tak nějak mi pořád vrtá hlavou nízká návštěvnost ze srovnávačů pro můj e-shop a stále se snažím najít způsob, jak to napravit. Protože srovnávače mají jednoznačně nejlepší PNO. Mně denně na e-shop dorazí řádově jen okolo 50 lidí z obou srovnávačů. Což je žalostné.
Prodávám sortiment, který konkurence nenabízí úplně v totožných variantách. Pokud na heurece ano, položky se snažím spárovat. Ve zbozi.cz v kategoriích jsem nenašel ani jeden stejný produkt. Ve fulltextu ano, což je samosebou k ničemu.
A teď k věci. K tomu, aby na heurece byly položky spárovány do produktových kategorií, musí být aspoň dvě. na zbozi.cz musí být ty položky dokonce tři, aby se vytvořila produktová karta.
Narazil jsem na konkurenci, která to celkem "fikaně" vyřešila a zobrazuje se v kategoriích vepředu, protože mají produktové karty. Stejný produkt na zbozi.cz nabízí tři obchody. Projel jsem si je, a samozřejmě všechny na chlup podobné, liší se jen domény a trochu design. Majitel samozřejmě totožný. Takže si konkurence vytvořila 2 nebo 3 duplicitní e-shopy, tím pádem byly založeny produktové karty a zobrazují se v kategoriích na velmi pěkných pozicích. našel jsem tři případy těchto konkurentů.
Všimli jste si toho někdy? Přijde vám to košér? Upřímně, mně moc ne, já se podobnou cestou vydat nechci, ale na druhou stranu se snažím zvýšit návštěvnost z těchto kanálů. To jen takový sobotní příspěvek :)
6. 6. 2015 20:38:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118204
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 6. 2015 20:40:49
Můžete to případně na zboží.cz nahlásit a oni udělají ruční zásah.
6. 6. 2015 20:40:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118203
budracek
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
7. 6. 2015 09:40:18
Já zastávám názor, ať každý dělá co umí, to, že to nemají na straně Zboží.cz ošetřené ,bych rozhodně nezazlíval eshopům, kteří na to přišli a tuto "skulinku" využívají.
A co se týče práskání...fuj :)
7. 6. 2015 09:40:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118202
Predevsim, nemusi to byt z duvodu snahy obloudit srovnavace. Nekteri nasi klienti to tak maji i z duvodu "obsadit" vice slotu v PPC reklame (obvykle naji eshopy na jine ICO), pripadne proto, ze maji pocit, ze s vice eshopy zaberou vetsi trzni podil. Jedn za eshopu v nasi branzi zase poskytuje klony sveho webu jako dropshipping, takze tim vznika prirozene "konkurence" i ve srovnavacich.
Osobne bych videl spis problem mozna v nevhodnem pojmenovani produktu, bidingu atp. I ze search muze prichazet dost navstev.
7. 6. 2015 10:28:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118201
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
7. 6. 2015 11:10:35
Mám stejnou zkušenost, stejné e-shopy (jen jiný název), stejný majitel, adresa, kontaktní osoby.... Ale pro každý zvláštní s.r.o. a tedy i IČ, tím pádem podle Heuréky i Zboží v pořadku... Živí je, tak proč by je vypínali.
7. 6. 2015 11:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118200
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 6. 2015 13:27:26
Michal Kubíšek: a vyplácí se to klientům? U těch klonů pro drop to celkem chápu.
Ano, změnu názvů teď řeším přes mergado a snažím se něco s tím něco udělat. Bidding ve zbozi také řeším a tak nějak si s těmi kampaněmi pohrávám, tak čekám nějaké mírné zlepšení. Hlavním problémem však je, že nemám ty produkty spárované v produktových kartách a většinu ani kvůli unikátnosti nespáruji. Tím pádem abych u mých produktů získal zařazení do kategorií(produktové karty, které mají nejvyšší návštěvnost), musel bych to řešit taky duplicitou.
7. 6. 2015 13:27:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118199
Netusim. Obecne vydelavaji. Ale mozna by vydelavali, i kdyby se venovali jednomu eshopu o to vic:)
7. 6. 2015 13:46:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-konkurence-vyzrava-nad-parovanim-polozek-v-heurece-zbozi-cz/#reply1118198
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit